Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za izku?nje v zvezi z delovanjem diezelskega 2,2 skyactive motorja pri mazdi 6. Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto. Ponovi pa se ve? krat dnevno ob ponovnem v?igu motorja. Hvala!

Napisano

Slaba odmi?na gred. predvidevam da ima? letnik 2013.


Druga?e mazde majo po defaultu da se obrati dvignejo na 2000obratu vendar po 3-4sekundah padejo. 1 Minuta pa ni normalno.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa. :)

 

 

Napisano

Hvala! No vedno smo vozili diezele, pa nikoli ni motor tako deloval. Doma imamo trenutno ?e vozilo z diezelskim motorjem..isto euro6 motor, pa se to ne dogaja. Zato me tak?no delovanje bega...

Napisano

@alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?

Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator.

Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem:

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

 

 

Napisano

Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako

Tako pravijo Mazdini in?enirji:

 

After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.

This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

 

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

 

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Pa ?e tole:

 

Skyactiv Technology Tips

 

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

 

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.

 

 

Napisano

Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.

 

 

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Napisano

Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...

Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.

 

 

Napisano

Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.

Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.

 

 

Napisano

Bom jutri prav pogledal to?no, da ne govorim na pamet. Pa ?topal bom, koliko ?asa nabija obrate. ?e ne bo pretoplo.

 

 

Napisano

Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.

Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??

A si mogo?e si prebral kaj je napisal v prvem stavku teme ?

 

"Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto"

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Mogo?e se mu samo zdi minuta...Najbolj?e bi bilo, da preveri to?no, koliko ?asa traja.

 

 

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

 

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.