Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni traja par sekund, okoli 10s

V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam :)

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

 

 

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Napisano

To bo rad videl, kako temp vode v 15s pride iz 5stopinj na 50. Resno. Tista modra lu? ki gori ob glavnem zagonu.. No ta ugasne nekje okoli 50 stopinj. In ponavadi naredim ?e 2km

Napisano

Spekter meni tudi po nekaj kilometrih voznje naraste temp na 50, ampak ce se vmes ustavim so obrati se zmeraj 1000, le kadar je temp nad 50 v prostem teku obrati padejo na 500-600. Je pa res da zmeraj pocakam da obrati padejo iz 1500 na 1000 potem speljem.

Napisano

A nima? avtomatskih vzvratnih ogledal? Kako pa radio ugasne? oziroma v?ge?? Kolikor je meni znano se ga ne da, lahko da? Mute ali pa potiho.

Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.

Napisano

Do 10?C preverjeno ne gre na obrate.Danes sem izprobal a so bili obrati normalni. Res me zanima, od koliko stopinj naprej se to dogaja.

 

 

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

Napisano

... a pri bencinarjih smrdi v tem trenutku? Jaz pri dizlu nisem zaznal smradu, pa vem kak?en je ta smrad, saj sem pri prvi generaciji ?estke brez DPF filtra in speljanim Webasto auspuhom direkt pod motor, to vsako zimsko jutro prec zavohal.

33112_1.png

Napisano

Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.

Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta :D

 

In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...

A nisi prebral, kaj sem napisal, da pod 10?C se to ne dogaja. Se pravi, pozimi tega nabijanja v obrate ni!

Danes je bilo pri nas 17?C in sem ?topal, koliko ?asa traja to nabijanje obratov.

Torej, to?no 20 sekund, ni? ve? in ni? manj in temp. je narasla resda manj kot na 50?C ampak na enih 35?C.A ?e po dvesto prevo?enih metrih je bila temp. na 50?C, kot sem napisal enkrat prej.Tako da ja, temperatura vode se hitro dvigne.?e pa traja to le 10sek. kot pravite nekateri, nekaj ni v redu. Normalno je do nekje 30 sek.

post-399-0-65431300-1583762556_thumb.jpg

 

 

Napisano

@Alex: Jp, prebral prebral, tvoj prvi post, zato sem pa spra?eval, kaj bi se naj ogrelo na 50?C. Pri meni je blo ?ist odvisno, v?asih si je ?e pri minusu zmislu delat warm-up, vem pa tudi, da se je v teh primerih ma?ina grela "dolgo" tja do 45?C, kjer modri indikator za temperaturo vode ugasne. Vrjetno mora met ve? pogojev, in glede na prebrano si mislim, da pri avtorju tega posta, ga eden izmed teh pogojev biksa, da mu enostavno predolgo dr?i obrate.

Glede na tvojo citirano literaturo, bi blo treba tester priklopit in spremljat te atribute, ki si jih na?tel:

 

Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.

Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.

Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.

Ko se ugotovi, kateri izmed teh parametrov ga biksa, pa naprej iskat, zakaj.

 

PS: ?e kdo misli, da bi morali tole temo prestavit v tehni?ne te?ave?

Napisano

Pri bencinarjih je enako, recimo 10 sekund. Minuta ni normalno.

Tudi pri mojem je nekje 15 sekund pri hladnem motorju.

Napisano

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.

Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.

Napisano

Jaz opazam, da ni nekega pravila, kdaj to pocne ob zagonu.

 

Danes zjutraj, avto pod milim nebom, temp 4C, vzgal brez visanja obratov. Po 50 km voznje je bil parkiran 4 ure. Vzgem, drzi povisane obrate cca. 10 sekund, temp 10C.

Napisano

Itak, ko je bolj mraz ti ne bo obratov nabijal. Meja je nekje okoli 10 stopinj.

Mislim,da pri bencinarju ni tako,povi?a obrate vedno ko je motor hladen neglede nato koliko je zunanja temperatura. Je pa res da to ni za dolgo,saj se odpelje? in potem te to ne moti ve?,ker tako ali tako doda? ve? plina kot ga na za?etku doda sam. Me pa spominja na nekdanj avt.zaug,ki je bil pri avth v 80tih letih!

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Seveda jih, ?e je motor hladen.

Napisano

Ne dr?i. Pri nas se je izkazalo, da tudi pri nizkih temperaturah nabije obrate.

Preveri ?e enkrat to?no, koliko je zunanja temperatura in kdaj ti nabija obrate. ?e se dogaja, ko je zunaj zelo mrzlo potem nekaj ni v redu.

Kot smo zapisali, dogaja se pri nekje 10?C in gor.

 

 

Napisano

To sem ?e preverila. Na servisu trdijo, da je normalno. A je temperatura bila ?e "krepko" pod minus, pa se je godilo isto. Mogo?e res ni vedno minuta, ve? kot 30s, pa je zagotovo. Avto je ?e bil na testerju, pa niso ni? zaznali. Kaj se ?e lahko naredi? Nazadnje so rekli, da bodo opravili ?e neke dodatne meritve, potem, pa ko sem avto pripeljala, so si premislili, ?e? da je tak?no delovanje normalno. Kot sem ?e omenila imamo doma ?e isti letnik diezelskega motorja Euro 6b, pa se to ne dogaja. Vedno vozim diezela, pred mazdo nissana..bil je 2016 letnik, pa ni bila nikoli podobna situacija...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.