Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

No sedaj ko sem zamenjal akumulator pa dozivljam malo light show:

IMG_20200508_204442.thumb.jpg.0af3d716bec7b9465ee32698b0160080.jpg

 

DSC Off, ABS in spodrsavanje ponavadi pomeni ABS senzor. Check engine ... to pa nimam pojma kva je.

 

Vklopil sem OBD in Torque je pokazal napako P0704:

Screenshot_20200508-204259.thumb.jpg.e348a57154545ead328517cc02003825.jpg

 

 

Kaka ideja kaj bi to bilo in ali lahko kaj sam pogledal?

Napisano

To je stikalo sklopke. Lahko, da je kaj narobe z njim. Še prej pa preveri, da ni mogoče kako varovalko odpizdilo.

33112_1.png

Napisano

Mas mogoce idejo katero? Nekaj sem danes ze gledal (samo tko povrsinsko). Bom se vsako posebaj ven vzel in preveril.

Napisano

Si menjal akumulator po pravilnem postopku?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest avto je 2009 letnik tako da nima tega eloop. Akumulator je isti kot je bil prej Varta 95Ah, menjal sem pomoje ok, prvo minus dol pol plus dol in obratno nazaj. Nato sem sprogramiral sipe in toj blo to.

 

Bom preveril varovalke pa mogoce resetiral senzorje potem pa videl kaj bo.

 

P.S. Je pa zanimivo da tudi ko je avto pri miru in v prostem teku se stevec za hitrost premika 🥺

Napisano

Ja in ne.

 

Preveril sem vse varovalke in so vse ok. Potem sem vzgal avto in je check engine lucka izginila in tudi OBD2 jo ni vec kazal. Po krajsi voznji so tudi ostale 3 izginile in trenutno je brez napak. Vec se pa se nisem vozil, tako da ne vem kaj bo po kaki dalsi voznji

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

 

a ima kdo doma tester in OBD priklop? Ker bi potreboval za en Francoski avtoček za preverit, pa tu okoli nihče nima nič, kar bi mi prišlo prav.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem danes testiral moj 3.5kW  agregat. No, 1x na mesec ga zalaufam za nekaj minut🫡.   Med žledom v Postojni je sodelavec z 2.2kW agregatom laufal celo hišo. Ogrevanje je imel na pelete. Vse mu je delovalo z malo logike.... Moje mnenjenje, da agregat naj je 1F, tudi , če je 3f sistem v hiši. Dovolj je cca 3kW moči. Je pa problem, če je 3f TČ.    Zadnje mesece kar priklapljam/pregledujem bat. hranilnike. Ampak za enkrat ne vidim računice🤔, razen da imaš 🤑 in da ne veš kam z njimi. Za nas v el.distribuciji pa itak z temi bat. vidimo samo nove probleme... otočno obratovanje....   Mislim, da ni razlike, ker je obračun po 15 min. blokih in nič več po zakupljeni/obračunski moči.
    • Predvidevanje in izkušnje so v takih primerih zelo pomembne.... 
    • IT je zakon, ta del pa sploh, sam sem bil navdušen nad Ravenno in okolico....
    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.