Skoči na vsebino

Mazda cx3


Gobica

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cx-3 je model, ki ga čaka v kratkem prenova, drugače pa če ti velikost ustreza ni nekih znanih napak

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Gobica napisal:

Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !

Lepo pozdravljen na forumu. 

 

Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen,

Sam imam CX-3 2.0 benc. letnik 2/ 2018 35.000 km in zaenkrat nobenih težav, avto se pelje res dobro, prostor zadaj je kar omejen, tudi prtljažnik je mali, samo za dva odrasla in otroka še zmeraj dovolj velik avto, servis cca. 240 €, povp. poraba 6,5 l. ( Po AC v glavnem ne vozim po omejitvah pač pa malo več) Nekje je bilo govora o krhkem laku, pa sam to ne bi mogel potrditi. Jest sem v glavnem zelo zadovoljen, upam, da tako tudi ostane ! 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je NevLado napisal:

Lepo pozdravljen na forumu. 

 

Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.

 

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

pred 2 minutama je Gobica napisal:

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 5. 2020 ob 8:07 je Gobica napisal:

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......

Specifično za dizelski motor ne vem, v splošnem pa imaš lahko probleme pri:

- Poklopljiva ogledala se lahko zaštekajo

- Nagaja lahko kondenzator klime

To zgornje je bilo na avtu lahko menjano v času garancije (ki je 5 let).

 

Drugo:

- Prekomerna obraba volanskega obroča (zlušči se barva) 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Hixxy napisal:

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Žal ne bo šlo,če spredaj sedi 180cm potem zadaj zelo težko sedi še en 180cm! Ta avto je varianta dva odrasla in dva ali trije otroci do 10 let. Pa še prtljažnik je bolj mali. Za dva penzionista je pa superca :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Hixxy napisal:

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je NevLado napisal:

Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven. 

Kot je pisal Bini, idealen avto za penzioniste. 😛

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Kolega soforumaš Alex preveri številke :jezicek: :zoom-zoom:

 

 

EDIT: no odvisno katero verzijo dizla imaš 

Kaj pa, če smo vmes kaj postorili na odzivnosti motorja? 😛

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

kot so že predhodniki rekli nekih težav ni. avto pa je za 2 odrasla, ki sedita spredaj, pa mogoče kake mini-mi odzadaj, samo ne smeš imeti veliko prtljage, ker je prtljažnik res majhen, pa še nekolijo položna hauba prtljažnika, da še malo odžere prostor visokim predmetom.

 

drugače jaz sploh ne bi gledal dizla, sta bencinski opciji super za vozit pa tudi ne požrešni, prav tako pa ti nima kaj za crknit.

 

na g150/at/awd verziji je poraba 7.7 litra na 100. regionalne ceste + mesto + 3x na leto autocesta.

 

edino kaj je recimo kritika je, da na avtocesti pri spreminjanju režima (sploh če je aktivni tempomat glaven) avtomatski menjalnik včasih ne ve točno kaj bi rad a v 4., 5. al ostat v 6., oz. kontra ostat v 5. in turirat, itd....tu je malce počasen.

 

pa mogoče vzet v zakup, da je kanta za bencin samo 40litrov. če ga dinamično voziš pač doseg ne bo 1000 km z bencinarjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je s-2 napisal:

kot so že predhodniki rekli nekih težav ni. avto pa je za 2 odrasla, ki sedita spredaj, pa mogoče kake mini-mi odzadaj, samo ne smeš imeti veliko prtljage, ker je prtljažnik res majhen, pa še nekolijo položna hauba prtljažnika, da še malo odžere prostor visokim predmetom.

 

drugače jaz sploh ne bi gledal dizla, sta bencinski opciji super za vozit pa tudi ne požrešni, prav tako pa ti nima kaj za crknit.

 

na g150/at/awd verziji je poraba 7.7 litra na 100. regionalne ceste + mesto + 3x na leto autocesta.

 

edino kaj je recimo kritika je, da na avtocesti pri spreminjanju režima (sploh če je aktivni tempomat glaven) avtomatski menjalnik včasih ne ve točno kaj bi rad a v 4., 5. al ostat v 6., oz. kontra ostat v 5. in turirat, itd....tu je malce počasen.

 

pa mogoče vzet v zakup, da je kanta za bencin samo 40litrov. če ga dinamično voziš pač doseg ne bo 1000 km z bencinarjem.

Uff, evo za primerjavo G120 na večinsko relaciji imam sedaj poleti povrečno porabo 5,5 - 6 (18 col + 100 oktanski bencin), če je pa celoten striktno mesten bo pa šlo do 7  - odvisno, kako rad pospešuješ :lol: jaz ne šparam in nemorem verjet, da je poraba tako mala. 

 

To da je kanta za bencin tako mala je pa res kakec, tankat na vsakih 600 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je zosek napisal:

G120 pa večinoma mestna vožnja+AC pa imam kar konstantno pozimi in poleti porabo 6.7 (18col, 95okt). Letnik 2016.

A ponastaviš računalnik z vsakim tankom?

 

Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

A ponastaviš računalnik z vsakim tankom?

 

Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.

Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Bini napisal:

Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....:prstgor:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je NevLado napisal:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅

Ja tako nekako... :jezicek:..... :bravo:

pred 1 uro je NevLado napisal:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Saj pri meni je tu nekje kot pri tebi, ni neke razlike. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.