Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ne samo, da naj bi Mazda s koncem 2020 ukinila vgradnjo diesel motorjev v Mazdo 6, pravijo tudi, da se bo čez kakšno leto ukinila proizvodnja Mazd 6, ki naj bi jo nadomestil prestižnejši in večji model s 6 valjnim motorjem.  

Vir: oddaja Avtomobilnost 15.10.2020 (13:00).

 

2019_11_avtomobilnost_rtv4d_thumb.jpg
WWW.RTVSLO.SI

Avtomobilnost bo v tej sezoni spet aktualna in drzno izzivalna. Letošnjo zimo in pomlad bomo s strokovnjaki različnih področji iskali odgovore...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

Mogoče res, ampak naj bi bilo v planu, da pride v naslednjih letih nova generacija.

Ja, res je. Lahko se bo imenovala drugače in ne bo več karavan izvedbe, bo pa nekaj sigurno zunaj. In zna bit, da bo res kak hibridni  6 valjni benzinar  z olala konji. 

Tudi tak avto bo v redu, pa čeprav bo benzinar. Bi pa znal imeti tudi veliko navora. 

Kaj takega bi bilo v redu. 

 

2023-Mazda6-Carscoops-3-1024x555.jpg

 

Ali #e kaj bolj divjega. 

Mazda-Vision-Coupe-Sedan-355-1024x555.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je 50keda napisal:

Ja po konceptu vision coupeja bi naj šlo to ja. Tisto zgorjne je pa zglolj render oboževalcev, ki pravtako ne izgleda slabo ;)

Ja, vem da je render. Je pa všečen.Spodnji je bolj divji in športen. Takega bi takoj kupil. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

A vi to resno?

 

Samo spodno sliko bom samo na hitro pokomentiral:

- platišča močno spominjajo na nože sosedove faširmašine

- verige na te pnevmatike bosta nataknila samo Želatinamen in Barbapapa, vsi ostali bodo pa jokali, kako cestno podjetje ne čisti cest

- sprednji odbijač, če ne bi bil plastičen, bi bil krasen plug. To bi moral dodat pred mojo BTjko, da bi razrinil sneg

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

- v vojski sem se nečesa naučil: "Ne sprašuj, če nočeš vedeti." Torej, NE BOM vprašal, kako se v tem avtu zbašeš na zadnje sedeže. Se grem raje gret k ženi...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

A ne bi še mal tuki ostal... a nimata že dovolj otrok?

  • Haha 3
  • Začuden 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Sedaj je uradno, da se z koncem letošnjega leta poslavlja M6 z dizelskim motorjem. Škoda, ukinili bodo najbjolši motor. 😕

 

 

Napisano

Ko si na vrhuncu, se umakni...da te obdržijo na dobrem glasu... 

Ker posledice se že kažejo...

Napisano (urejeno)
19 hours ago, Slivka said:

- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)

 

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Popravljeno od 50keda
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi ;) Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce :)

Kaj pa medvedi gor pri Slivki? 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Kakorkoli, lepša od vsakega lešnika...mercedesa...

Mene malo spominja na bokih na BMW M serije. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Ne seri... 

Seveda je dosti lepše vse skupaj od BMW-ja, da se razumemo. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Seveda je dosti lepše vse skupaj od BMW-ja, da se razumemo. 

Mazda je lepša od BMW-ja.Čudno je izpadlo v prejšnjem stavku. 

 

 

Napisano

Ja, in potem se pozimi, ko začne rahlo snežit, lahko tolažiš, da si obstal v lepem avtu... Mislim, rad bi videl tole reč na cesti med Vrhniko in Logatcem, ko sneži in je na cesti 5 cm snega, res bi rad videl.

Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

Ja, in potem se pozimi, ko začne rahlo snežit, lahko tolažiš, da si obstal v lepem avtu... Mislim, rad bi videl tole reč na cesti med Vrhniko in Logatcem, ko sneži in je na cesti 5 cm snega, res bi rad videl.

He, He, pa saj je znano, da lepi in športni avti niso za kopat po snegu.Za take podvige moraš imet "suv". 😏

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Mah kolk pa je snega zadnja leta?? 

Eni živimo na ravnini in se vozimo 90% po AC ki jo hitro splužijo, tako da bi taka športna limuzina bila čist vredu tudi pozimi. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.

 

Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...

Koliko pa je nižjih od 10cm,razen super špornih in tisti z zlomljeno akso in teh je 0,001%

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

Res maš, sem zgrešil.

 

Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...

 

O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:

 

"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "

Joj,pri vas pa menda samo ti orješ,da maste take ceste?:whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.