Skoči na vsebino

Mazda 6 GH/GJ in 20 col

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Husky1290 napisal:

Ker sta Miklavž in Božiček letos videla kako priden fant sem bil, sta mi obljubila dostavo novih felten marca :D 20 col seveda

 

enigma-bd-front.jpg

Čestitke za tako lepe felge,sedaj pa samo čeljusti še pobarvaš in bo bomba od avta.:bravo:

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Čestitke za tako lepe felge,sedaj pa samo čeljusti še pobarvaš in bo bomba od avta.:bravo:

... pa gume kupit. 😊Bo treba še dedka mraza povprašat, če bi bil tako dober pa da pristavi jurčka. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Sej če smo realni tudi original 19ke niso poceni ;) sploh če hočeš kaj boljšega

Res je. Šminka se plača. 🤗

 

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Komaj čakam na te slike kr mene tudi mikajo 20ke že nekaj časa...

A ga misliš tudi nižati? Ker drugače izpadejo malo smešne 20" na original fedrih. 🤗

 

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je SpEkTr napisal:

Izgledalo bo super, vse ostalo pa ne bo tako super emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Res je. Šminka bo super, a vožnja bo... 😬

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 56 minutami je Aless napisal:

Ja odvisno je tudi kje se voziš, po AC bo vredu, kake zaflikane lokalne ceste pa bo malo bolj rukalo. 

Točno tako. Pa več hrupa bo izpod kolotekov, večja poraba, paziti je treba na udarne luknje, ker se hitro lahko feltna zvije.Že pri mojih 245 s presekom  40 moram zelo paziti. Pa centriranje morajo bit take gume v nulo. Meni jih  v prvo niso prav in je kar treslo. 😬

Je pa vožnja vsekakor bolj precizna, bolj športna, v ovinke greš lahko veliko hitreje. In avto bo izgledal-fenomenalno. 🤗

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da malček obudim temo, v konfiguratorju sem celo našel feltne ki sem jih nabavil, le da so te na slikah 19col.

Konec marca se približuje in s tem tudi dobava felten 😍😍

 

gmp2.jpg

gmp 1.jpg

gmp3.jpg

Napisano (urejeno)
dne 10. 2. 2021 ob 13:32 je Husky1290 napisal:

Update: gumeni valjak je doma 😄

20210210_132756~2.jpg

20210210_132704~2.jpg

Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale  tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊

Dimenzija? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
16 minutes ago, Alex said:

Na feltnah izgledajo potem malo drugače. Ko sem jaz kupil moje 245 sem samo gledal, kam jih bom montiral, ker so izgledale  tako Široke. No, #e vedno so široke, da ne bo pomote. 😊

Dimenzija? 

Nisem še imel tako širokih gum, zato so mi mal ogromne za videt najbrž. 245/35/20 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 😁

Popravljeno od Husky1290
Napisano
pred 3 minutami je Husky1290 napisal:

Nisem še imel tako širokih gum, zato so mi mal ogromne za videt najbrž. 245/35/20 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 😁

Saj pravim, ko jo boš montiral se malo stisne na robovih feltne in izgleda  na felni malo višji presek. Je pa res valjar, ja. 🤗

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

UPDATE!

Vzmeti so zmontirane, zdaj čakamo le še zaključno dejanje, platišča :) upam da pridejo čimprej.

spodaj pa še nekaj primerjalnih slike prej/potem. Na zadnji osi sicer ni videti zelo veliko, ampak na meter merjeno se je spustila 25mm, spredaj pa 30. Trenutno montirani distančniki 15mm spredaj/zadaj, čeprav bi si morda zadaj lahko privoščil celo 20mm. In ne spreglejte premium zlatih zavornih čeljusti :D 

prej1.jpg

potem1.jpg

prej2.jpg

potem2.jpg

prej3.jpg

potem3.jpg

prej4.jpg

potem4.jpg

prej5.jpg

potem5.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Husky1290 napisal:

UPDATE!

Vzmeti so zmontirane, zdaj čakamo le še zaključno dejanje, platišča :) upam da pridejo čimprej.

spodaj pa še nekaj primerjalnih slike prej/potem. Na zadnji osi sicer ni videti zelo veliko, ampak na meter merjeno se je spustila 25mm, spredaj pa 30. Trenutno montirani distančniki 15mm spredaj/zadaj, čeprav bi si morda zadaj lahko privoščil celo 20mm. In ne spreglejte premium zlatih zavornih čeljusti :D 

prej1.jpg

potem1.jpg

prej2.jpg

potem2.jpg

prej3.jpg

potem3.jpg

prej4.jpg

potem4.jpg

prej5.jpg

potem5.jpg

Lepo. Spredaj bo z 20" na Knap sedaj, ko je znižana. Bo šlo na mm. 😊 Zadaj pa bo kljub ET 45 izgledalo carsko. Nič bat. Široke gume naredijo svoje. 😉

Bodo pa zlate čeljusti še boljše izpadle na tvojih novih črno-poliranih feltnah. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.