Skoči na vsebino

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Danes sem imel malo časa in si nisem dal mira, zakaj je v Mazdi mk1 toliko  boljši filing na ročki menjalnika kot na novi mk3. 

Pregledal in stehtal sem obe ročki menjalnika  Rezultat je presenetljiv. 

1. Mazda  MK 1,= boljši material, noter verjetno aluminij, zunaj pravo usnje, zelo anatomsko oblikovana. 

Teža 192g.

2. Mazda MK 3, verjetno plastična noter, zunaj fake usnje, ni tako anatomsko oblikovana. 

Teža 105 g. 😳

Se pravi, da je stara skoraj duplo težja. 

Za štos sem namontiral skoraj dvakrat težjo ročko od mk1 v mojo trenutno, mk3.  Ročka je sicer malo nižja (kak centimeter in pol) tako da spodaj gleda železna palica z navojem ven a navoj paše. Zapeljal sem se krog in razlika v samem menjavanju je neverjetna. Koliko bolj hitro in tekoče je vse skupaj. 😳

Nato sem vmes zamenjal z originalno, lažjo za polovico. To sem storil zato, ker sem poskušal ugotoviti, da ni to lahko samo placebo efekt. 

Vendar ne. Razlika je enormna.Nato sem šel še korak naprej. Pod težjo ročko mk1 sem montiral veliko železno matico. Teža matice je bila 66 g. Skupaj je sedaj tehtalo 258g. Šel sem zopet en krog in občutek je bil še boljši kot prej. Neverjetno, kaj naredi ena navadna ročka. Že sam feeling je veliko boljši, ker je pravo usnje. In nekako bolje sede v roko. Nato sem malo pogledal na net in ugotovil sem, da obstajajo t. i. weighted shift knobs. Skoraj vsi športni avtomobili z ročnim menjalnikom uporabljajo takšne. Njihova teža se giblje od 250g pa vse do 550g.Ponavadi so narejene iz kakega inoxa ali aluminija. 

Po teh kriterijih je ročka menjalnika mk1 + matica že v teh vodah. 🤔

Resno razmišljam, da zamenjam ročko, saj je razlika res opazna. Ali ima že kdo montirano takšno težjo ročko? 

IMG_20201209_101641.jpg

IMG_20201209_101652.jpg

IMG_20201209_100012.jpg

IMG_20201209_095959.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ce ne pa namontiraj rocko od mazda 6, saj je isto tezka. Koliko tocno sicer nevem, ampak ni ravno lahka. Kupis od GTA (sportna) k ima zgoraj kao chrome dodatek. Problem je edin ker jo je tezko dobiti :).  Jo ob priliki stehtam. Drgac ima pa mk1 notri vrjetno kaksno utez, ker pod usnjem je plastika. Vem, ker sem jo dal preoblect, ker je slo usnje cist k vragu. Cena nove rocke na uradnemu servisu je bila 260 €...

 

EDIT: Evo sem nasel se sliko 

 

 

PicsArt_09-26-05.25.34.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Saj nekaj takega sem mislil. Sem pri Kitajcih videl tako ročko kot jo ima mk1 za 10€. 

Naj bi bila po pisanju kupcev ročka  še malenkost težja kot original. In spodaj mi bo kolega strugar postružil obroček-podnožje iz inoxa. Bo ravno prav dodalo še nekaj teže. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.

Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. 

Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. 

Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏

Poraba bo šla gor,pospeški dol.....:D

Napisano (urejeno)

Evo, ročka naročena.😊

Po eksperimentiranju, dodajanju uteži, krajša ročka, daljša ročka, sem prišel do ugotovitve, da je idealna kombinacija za moj menjalnik, nekje teža ročke 300g in malo daljša, kot je originalna v Mazdi mk3 (original pribl. 85 mm, naročil sem 105 mm). 

Znano je, da je z daljšim vzvodom lažje premikati bremena in isto velja tudi za menjalnike. Recimo v Mazdi  mk1 so se tega še zavedali in je sama prestavna palica daljša in že sama originalna ročka obtežena.(kot sem že napisal skoraj 200g). Zato je v stari Mazdi 6 mk1 menjavanje veliko bolj lahkotno in precizno. 

Torej, naročena ročka je težka 310g, premer je 45mm, dolžina 105mm.Material noter aluminij, zunaj pravo, prvoklasno usnje. Ima original navoj (M10 x1,25), tako da ne rabiš nobenih adapterjev. Gor ima številke za 6 brzin. Ko prispe poročam...

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Super  ..kje si to naročil  to bi tudi jaz naročil za mojo CX5..-😀

Napisano

To je drugače ročka mišljena za MX 5.😊

Meni je všečna. Bomo videli, kako bo sedla v roko. 

Screenshot_20201213_070821.jpg

 

 

Napisano

Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. 

Kolk je pa od M6 2gen težka? 

Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 40 minutami je Aless napisal:

Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. 

Kolk je pa od M6 2gen težka? 

Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 

 

Recimo sedaj, ko imam v stari 6-ki ročko od te nove,100g je tam veliko slabši feeling kot prej s staro, 100g težjo. 

Eni v svojih športnih avtih res krajšajo palice zaradi krajšega hoda menjalnika a s tem se poslabša samo prestavljanje. To kompenzirajo z veliko težjimi ročkami(  do 800g). 

Kakor sem napisal, dokler ne probaš ne moreš verjeti, kakšna razlika v samem predstavljanju je. 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in  gre totalno brez vsakršnega odpora. 

IMG_20201230_150838-01.jpeg

IMG_20201230_151000-01.jpeg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

@Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Mene na nekaj spominja, pa ne bom napisal ...😁

 

Sam bi raje imel nižjo, še nižjo od originalne, ker se mi zdi, da kratko prestavljanje deluje bolj "športno".

 

Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.Je pa ta ročka tanka, fi 40 napram originalni, ki je Fi 55.V živo ne izgleda tako huda. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.

 

No zanimivo, hvala in seveda imaš prav. Sam bi si mislil obratno.

 

MTI Racing Six Shooter Sequential Transmission - YouTube

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. 

Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. 

 

@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".

Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. 

Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in  gre totalno brez vsakršnega odpora. 

IMG_20201230_150838-01.jpeg

IMG_20201230_151000-01.jpeg

Alex meni zgleda svetovno. Imaš kakšen link kje si naročil.

Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. 

Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. 

 

@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".

Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. 

Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉

Tako je. To ni ročka za tiste, ki imajo eno roko vedno na ročki, z drugo pa vozijo. Za to je res mogoče malo pregroba zgoraj. 

V bistvu tu menjuješ bolj  kot s sekvenčnim menjalnikom. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Spet ti bo več pokuril..Najprej zaradi gum, zdej še zaradi ročke 🙂

Imam izklopljeno porabo. Avto imam, da uživam v njem. Sem pa zadnjič  slučajno videl, da je trenutna poraba 8,0l/100.Kar v redu za moj slog vožnje. 😁

Šolde šparam na pijači in cigaretih, ker ne pijem in ne kadim, definitivno pa  ne na avtu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Alex s to porabo boš zadnji na spomladanskem poraba testu... dej se mal v formo sprav no, al hočeš, da jih pol dizelaši poslušamo še cel let.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prva minuta ali dve vožnje zjutraj, povprečje: 😃
    • Kaj je ironija? Ko je punca kurba, a po horoskopu je pa devica...
    • V naravi moje žene je, da se strašno rada izobražuje. Zlasti zdravstveno. Odkar doktor romani izhajajo bolj poredko, prebira in posluša vsa zdravstvena in prehrambna navodila po naših občilih. Žal se po njih tudi ravna. Že dolgo je tega, kar smo v naši kuhinji odpovedali gostoljubje svinjski masti in kmalu zatem tudi izdelkom iz drobovine - zaradi vsebovanega holesterola. Zbogom, paštetice, krvavičke, pečeničke, slastna ocvrta slanina ter podobne dobrote. Potem je žena prebrala, da testenine redijo. Ker nesreča nikoli ne pride sama, je neki lump v ženski reviji pisal, da so paradižniki vir rakastih obolenj. Zdaj so iz naše mize izginili špageti a la karbonara, makaroni s paradižnikovo omako in še in še podobnih dobrot. Ko je neka baraba na televiziji očrnila še olje, češ da je to počasi delujoči strup, smo presedlali na margarino. Toda ali ni vrag, da je nekdo v nekem članku ostro nastopil tudi proti slednji, ker da po škodljivosti ne zaostaja za oljem. Zdaj pražimo čebulo v vreli vodi. Uživanje jajc nam je zagrenil neki strokovnjak v tedniku, celo sol je pri kuhi domala prepovedal. Žena je z jedilnika sladostrastno črtala jajca, v mehko in v trdo kuhana, na oko in sploh. Solimo nič več, v silni želji po soli včasih ližem belo oblogo s cvetličnih lončkov. Pred mesecem je prek televizije neko vegetarijansko babše prepričalo ženo, da so vse oblike mesa v prehrani greh proti telesu in da so edina res zdrava hrana korenje, repa, zelje, solata in neškropljena jabolka. Sočasno je neki tip po radiu znanstveno razlagal, da so povrtnine dvorezen nož, da je njihova uporaba znanstveno vprašljiva, še zlasti če so uspevale na prsti, gnojeni z živalskim gnojem ali z umetnimi gnojili. Zdaj so nam ostali še med, mleko in kruh. Vendar so nam v tedniku kaj kmalu dali vedeti, da med povzroča sladkorno bolezen, mleko da bojda lahko kruto poškoduje vranico, kruh pa da deluje podobno kot testenine. V silni prehrambni stiski se je žena s hčerjo zatekla h kamiličnemu čaju, k ovsenim kosmičem in na vodi kuhanemu rižu, jaz pa k pivu in krompirju v oblicah. A se je že čez nekaj dni našel neki sadist, trdeč, da pivo povzroča protin, v krompirju pa da so odkrili nekatere strupene snovi, ki lahko usodno poškodujejo prostato. Za nekaj časa sem presedlal na vino in otrobe; ker pa vino uničuje jetra in ker ovseni kosmiči in otrobi po teoriji nekega zlikovca, objavljeni v dnevniku, zavirajo normalno delovanje hipofize, ne vemo več, kako in kaj. Žena ima zdaj 35 kilogramov, hči kakšen kilogram več, sumiva, da nama občasno pobegne na kakšno zastrupljanje s pico, jaz pa sem vedno bolj podoben pokojnemu faraonu Ramzesu, potem ko so njegove ostanke zdravili v Parizu... Verna soseda je v bojazni pred našim pogubljenjem poklicala duhovnika, ta je z ministrantom prizvončkljal in nas je hotel dati v poslednje olje. Žena je z zadnjimi močmi zatulila: - "Tega pa ne!" Nekje je brala, da je poslednje olje navadno rastlinsko olje in zato smrt za organizem. Tako zdaj brez napotnice za prvi razred v onstranstvu čakamo izlakoteni, mumificirani, toda zdravi, za odhod iz tega prehrambnega svinjaka...
    • Smo se pa tukaj v službi danes kar smejali. Glavni zvezdi pa dva stroja: BTjc in John Deere. No, v bistvu njuna lastnika...   Gleda sodelavec BTjca, pa se obrne k meni, da če bi mu lahko traktor pripeljal domov, ker da se je ravno za enega rabljenega John Deera dogovoril, pa bi ga šli jutri iskat.   Vsi sodelavci vključno z menoj smo se začeli smejat češ dober štos, BTjc bo na prikolici John Deera vozil, ja. Potem ugotovimo, da mož čisto resno misli. Pa ga vprašam, kje bomo dobili tako prikolico, da bo šel John Deere gor. Možakar pa mrtvo hladno, da kar na navadno prikolico. Vsi spet v smeh, on pa čisto resen. Pa ga vprašam, da kolikokrat bi pa šli po tega John Deera, preden bi ga z BTjcem in prikolico pripeljali domov. On me gleda kot tele in čez nekaj časa se začne smejati. Pa mi razloži, da John Deere X167 tehta 230 kg - v bistvu je "vrtni" traktor...   Ja, kaj, sm kmet an s hribu doma, an John Deere je beštja, k jma nrmnj 6,8 litrski šest-valjni turbo dizel z 175 konji...
    • Kater set moment ključev priporočate? Rad bi take male, da lahko vijačim okrog motorja, pa potem tut klasiko do 200Nm, za kakšne felge zategnit
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.