Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

@Bini škoda da ne boš nižal, tako mi ni vredu, ker zgleda kot nek wanabe SUV, če boš dal pa še 40 gume bo pa še slabše ker bo še več razmaka med gumo in blatnikom.

Meni je idealno če je med gumo in blatnikom za prst ali 2 razmaka med gumo in blatnikom, kot na oni M6 na sliki. 

No kot je že Boss napisal so pa okusi različni, važno da je tebi všeč. 

Tudi na originalnih 18tkah je tako,da imajo toliko lufta pri blatnikih,tako je in ne bom nižal avta. Evo takšna je razlika,lahko glasujete ,podate mnenje katere bolje zgledajo, bi mi ful pomagalo.

IMG_20190108_140753.jpg

IMG_20201223_132351~2.jpg

pred 3 urami je Gregster napisal:

Men zgleda hudo. Kako, da si se odločil za 19ke? Nisi ravno kupil še enih 18k?

Ja,zdaj pa ne vem kaj bi? :whatever:

Napisano

Hmh, mnenje sem že podal prej, sicer so mi ssm model platišč 19tke lepše, ampak na samem avtu mi pa brez nižanja zgleda mal čudno-visoko. 

Na samem avtu mi zgledajo 18tke lepše, edino prebarval bi jih v grafitno barvo😉

Odločit se pa boš moral ti, kako je tebi všeč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jah, js sem isto dal 16ke za zimo. Mogoče je avto še kak cm.višji. Letne so original. Ni šans, da bi nižal avto.

20181112_115140.jpg

20181112_125721.jpg

pred 49 minutami je Bini napisal:

Tudi na originalnih 18tkah je tako,da imajo toliko lufta pri blatnikih,tako je in ne bom nižal avta. Evo takšna je razlika,lahko glasujete ,podate mnenje katere bolje zgledajo, bi mi ful pomagalo.

IMG_20190108_140753.jpg

IMG_20201223_132351~2.jpg

Ja,zdaj pa ne vem kaj bi? :whatever:

jah, zna biti težka odločitev.

Napisano
pred 5 minutami je Gregster napisal:

Jah, js sem isto dal 16ke za zimo. Mogoče je avto še kak cm.višji. Letne so original. Ni šans, da bi nižal avto.

20181112_115140.jpg

20181112_125721.jpg

Krasno barvo imaš!😂

Napisano

v živo je lahko mal drugace kot na slikah.. drugace pa na tako barvo skor lepše pasejo svetlejše srebrne....

na bel avto pa pašejo temnejše kot ata na mamo...tam se pokazejo v pravi luči....

ne vem pa zakaj tlacite 19 na take male avte in švohcane...

sam imam na karavanu 17 zgolj zaradi tega ker je velik avto in res ne zgleda 16.... na 17 je pa prou lep... 

17 je dober komoromis med izgledom,udobjem in ceno gume/feltne

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Pismo tista bela sestka res bolano izgleda. Samo je vrjetno znizana in ni na stock amortizerjih? Homologirati jih vrjetno nemores zato, ker so oem feltne in nimas papirjev za nadaljno homologacijo. Tovarnisko imas pa samo do 18" napisano v kartoncku. Kaj pa ce bi dobil papirje od enih drugih feltn ? 

Napisano
Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

to gre skoz :)

Po moje bi šlo, če bi našel kakšne podobne aftermarket feltne. 🤔

pred 13 minutami je Scr3am napisal:

Pismo tista bela sestka res bolano izgleda. Samo je vrjetno znizana in ni na stock amortizerjih? Homologirati jih vrjetno nemores zato, ker so oem feltne in nimas papirjev za nadaljno homologacijo. Tovarnisko imas pa samo do 18" napisano v kartoncku. Kaj pa ce bi dobil papirje od enih drugih feltn ? 

Je znižana. Stock bi bila večja reža med blatnikom  in gumo. Tudi na 6-ki original je pri 19" vmes za ene  štiri prste lufta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Meni pa tista bela sestka ni vsec... izgleda, kot od gastarbeiterjev, ki se vracajo iz “njemacke kući” in imajo malo prevec robe nalozene ;) :D 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 minutami je Jest napisal:

Meni pa tista bela sestka ni vsec... izgleda, kot od gastarbeiterjev, ki se vracajo iz “njemacke kući” in imajo malo prevec robe nalozene ;) :D 

Meni je lepša od Bini-ja. 

 

 

Napisano (urejeno)

@Scr3am Ja tista bela je znižana z Eibach vzmetmi z Oem amortizerji.

Ja nažalost pa ne moreš Oem platišč homologirat, vsaj pri nas ne, ker ni nobenih Tuv ali Abe papirjev. 

Šlo bi če bi dal homologirat podobna  aftermarket platišča z Tuv papirji in nato spet zmontiral te oem platišča.

Skratka preveč komplikacij in denarja. 

 

@Jest pa kje si ti vido gastarbeiterja da vozi Mazdo??

Oni voze samo njemačka kola😁🤪😁

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

homologacijo bom sprsvil cez z drugimi 19" platisci po bom pa nazaj v originalne jih preubu vazdo da mi vpisejo 19.
je pa tista bela se znizana tko da bo to tudi kasneje v planu ker mi traktorji res ne potegnejo

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 32 minutami je Aless napisal:

@Jest pa kje si ti vido gastarbeiterja da vozi Mazdo??

Oni voze samo njemačka kola😁🤪😁


Saj sem napisal samo, da tako izgleda... 🤪

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:

v živo je lahko mal drugace kot na slikah.. drugace pa na tako barvo skor lepše pasejo svetlejše srebrne....

na bel avto pa pašejo temnejše kot ata na mamo...tam se pokazejo v pravi luči....

ne vem pa zakaj tlacite 19 na take male avte in švohcane...

sam imam na karavanu 17 zgolj zaradi tega ker je velik avto in res ne zgleda 16.... na 17 je pa prou lep... 

17 je dober komoromis med izgledom,udobjem in ceno gume/feltne

 

Samo zadnje drži kot pribito,ostalo pa odvisno od avta...:D

Napisano

Meni so Mazde všeč, ker lahko na čisto vsako daš 19" in izgledajo vse hudo. Recimo, da daš na golfa kaj več kot 17" izgleda kot strašilo in še bolj smešno, kot sicer. Potem je pa res nepremičnina. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Meni je lepša od Bini-ja. 

Hvala Alex,mislim,da so 19tke v vodstvu,kaj mislite še drugi?:jupiii:

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

Meni so Mazde všeč, ker lahko na čisto vsako daš 19" in izgledajo vse hudo. Recimo, da daš na golfa kaj več kot 17" izgleda kot strašilo in še bolj smešno, kot sicer. Potem je pa res nepremičnina. 

 

Na Golfa lahk daš bilokaj pa vedno izgleda kot strašilo, je oblikovno čist brezvezen avto. 😁😁😁

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Meni pa po slikah bolj sedejo prve 18".

 

Sam sem pa za Mazdo3 namenoma nabavil 16" (gume 205 60 R16), sam privijačil, sedaj pa se pelje prijetno mehko :)

 

slika.thumb.png.fad29a43bebc612b3fe1730a354fbe40.png

 

slika.thumb.png.9b0bb892df8eb9a310e34fb5a0426110.png

 

slika.thumb.png.f45cb0774feeac541806a493e8e7afc2.png

 

 

Na 16tkah je verjetno kot bi Citroena vozil.:whatever:

Napisano

kot smo ze rekli vsak ma svoj okus
nekteri majo radi visje nakateri nizje avte prav tako nekateri zelijo imeti vecja nekateri pa manjsa platisca osebno pri meni na na prvi generaciji 6 so mi 17 cisto super na drugi se mi pa zdi da ji bodo 19 prav lepo sedle tako kot@Bini na njegovi 3.

Okusi so razlicni to pa definitivno

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

  • Všeč 3
  • Hvala 1

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

To še ni vse. Prejšnji lastnik je imel gor zimske 205 60 R15 (namesto R16)... je skoraj drsal po tleh ... 

 

Hmh, kolk pa so pol velike oz. majhne prednje zavore?? 280mm??

Ker za 300mm diske je 16col, za 320mm diske pa 17col minimum. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.