Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 48 minutami je FRMM napisal:

 

V bistvu gredo ožje za 1cm. CX-3 ima gume 215, Mazda3 205. (govorim za dimezijo 16', 18' ima isto 215)

ET bi šla oba gor brez problema. Po moje je razlika v širini same feltne. Namreč, na feltno 7" gre gor guma 215 na 6'5 pa 205. Gume 205 ne smeš montirati na širino 7".

 

 

Napisano

Eno je, če se lahko montirajo, drugo pa, če se smejo montirat. Če v homologaciji ni vpisano za 16", pol NE SMEŠ dat gor, tudi če grejo. 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Eno je, če se lahko montirajo, drugo pa, če se smejo montirat. Če v homologaciji ni vpisano za 16", pol NE SMEŠ dat gor, tudi če grejo. 

👍

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Napisano
pred 4 minutami je jereb napisal:

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

 

 

Napisano

Hvala, postopek poznam le zanimalo me je ce moras gumo z novo dimenzijo imeti dejansko gor med homologacijo ali je dovolj da je v certifikatu.

pred 4 urami je Alex napisal:

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

Tocno in samo zato kombinacijo ne bo drzalo ker dimenzijo gum vpisejo poleg ostalih, feltne pa v predel predelav vozila. To sem ze delal.

Vprasanje pa je ker gum se nimam, nabavim spomladi nove

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Hehe, ja malo je pretiraval z ETjem platišč, kljub valjanim blatnikom bo drsalo. 

Mislim pa da je ta Lexus bolj driftmobil  glede na bojne rane🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.