Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 

pred 8 urami je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Na saabu sem jo zamenjal lani in na mazdi dve leti nazaj.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
10 hours ago, Scr3am said:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Edino logicno ... zato je servis. Nekako se pricakuje, da vedo kaj delajo in kaj je portebno naredit. Ce ne uradni pa pelko ali pac nek drug. Velika vecina sploh ne ve kaj in kje je hladilna tekocina.

 

Saj vem da je to avtomobilski forum ampak ne pricakovat od vseh, da so obsedeni z avtomobili in poznajo vse :)

Napisano

Bossek to je res, servis mora vedet ampak tisti servisni intervali so bol tako tako naravnani, da avto zdrzi tisto predvideno zivljensko dobo npr 7let 250000km. Jau servisiram skoraj vse na pol nekateri se mi smejijo, slisim razne komentarje, ampak sem strojnik imam izkusnje marsikaj sem ze videl okrog vzdrzevanja, zato tako tudi vzdrzujem bolj preventivno. Pa sem jaz miren in vsak trenutek se lahko odpeljem kamor zelim brez razmisljanja kaksno je stanje z avtom 😀

Napisano (urejeno)

Boosek fl22 se po servisu servisira na 200k km ali 11 let. Ce nimas fl22 in imas klasicno hladilno pa na 100k km in nato na vsake dve leti. Kar pomeni, da je do takrat avto ze izven garancije in se ga ne vozi vec na uradni servis. Jest osebno mislim, da ce na vsake 100k km spustis vn antifriz in notri nalijes novega nebo nobenega problema. Nenem pa zakaj zgrazanje nad longlife napisom. Sam imam fl22 in sem ga kupil pri 170k km ter na 200k km preventivno zamenjal komplet antifriz in je bil, kot nov. Kolikor vem ni bil nikoli do sedaj zamenjan, saj je bil avto do mojega lastnistva vedno servisiran na uradnemu servisu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Na koliko casa oz. Koliko km?

Štiri leta mojega lastništva oz. 90Km na saabu in na mazdi tri leta lastništva in več kot pol manj km. 

So vse te župce tako poceni, da je greh da nebi menjal. Velja tudi za bremz olje in ostale tekočine.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz takoj ko kupim rabljen avto naredim servis in zamenjam vse tekočine, pa tudi če so bile po servisni že menjane. 

Tako sem 100% da je to menjano. 

Tudi antifriz menjujem na 2 leti, zavorno vsako leto. 

Kot je @FuManchunapisal so te stvari dokaj poceni in zamenjaš pa si miren.

Aja glede samega antifriza pa se na oko nikoli ne vidi če je zanič, razen če je olje vmes prišlo. 

Antifriz z leti uporabe izgublja na svojih lastnostih in lahko pride do korozije v motorju. 

Prilagam zanimiv članek za vse ki mislijo vozit LongLife ali LifeTime antifriz. 😉

VE-LABS.NET

Electrolysis 101 How to prevent | How to test for electrolysis | How to reverse flush | How to install...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da sem jaz nekje na forumu opisal postopek z multimetrom kako se ugotovi kdaj je hladilna tekocina za menjat. Ne najdem posta, smo pa na tehnoloski konferenci take stvari delali, ce kdo najde moj post lahko zalepi povezavo

Napisano (urejeno)

Jap tudi jaz sem z multimetrom testiral in prav tako z napravo kjer dobis podatek o meji vrenja in zmrzovanja. Mislil sem, da na uc vidis ali je antifriz kontaminiran ali ne z napravo se pa preveri ostale lastnosti. Se pa strinjam z zgoraj napisanem in antifriz poleg vsega sluzi tudi, kot mazivo. Kar sem hotel povedati je to, da v mojem primeru hladilna tekocina ni bila niti malo kontaminirana in poleg tega je imela mejo zmrzovanja na -30 stopinj,. Sem jo pa prav tako preventivno menjal, ker kot si rekel tistih 30€ ni nic.

Sem pa ze nekaj casa nazaj kupil tole zadevo, katero lahko uporabis tudi za merjenje vitrexa. Je res, da ni na stopinjo natancna je pa dokaj blizu.

https://www.mimovrste.com/hladilne-tekocine-aditivi/tech-merilec-antifriza-hydro-temp?tab=reviews

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca:

Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondo v hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava. 

 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
On 1/10/2021 at 1:24 AM, Scr3am said:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

 

Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel.

 

Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y.

Popravljeno od godlike
slovnična napaka
Napisano

Jaz pa na mojih 323f in 626 nisem menjal hladilne pa sta avta ima 299000 in 350000, 626 jih ima verjetno sedaj že 400000.

Na dieslih jih pa menjam ker tak zamenjam vodno črpalko zraven zobatega jermena

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Verjetno kak ventil. Kaj pa senzor temperature?

Popravljeno od scania
Napisano

Ne vem, to pa presega moje znanje avtov :) sem se neki matral z OBD-jem pa se mi ni hotel povezat na telefon.

Napisano
pred 13 urami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

 

Glede na izkušnje, če se števec za temperaturo ne dvigne, bi stavil na termostat. Sem imel isti problem.

Podpis.png

 

Napisano
pred 13 urami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Pelko normalno obratuje, da.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A pa si tudi v hladilnik nalil hladilno, ker ce v hladilniku ni dovolj tekocine jo vzame iz expanzijske. Seveda je tudi opcija, da ga termostat serje in je skos odprt, ampak predvidevam, da bi v tem primeru napisal, da je avto skoz mrzu. Pelji do peleta pa da zrihta :)

Napisano

V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok).

 

No drug teden klicem pelkota bo najbolje.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Napisano
pred 46 minutami je Bossek napisal:

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Drzim pesti da ni dihtunga kr je kar poseg 😕

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.