Skoči na vsebino

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca


Priporočeno sporočilo

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Aless napisal:

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

Vem,ampak šef ima vedno prav....😁

Gremo dalje dokler bo šlo...🤔

Trenutno 107k km.

Hvala👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Aless napisal:

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

Se strinjam s tabo in tudi sam to vem.👍

Ponavadi jih imamo od 350k pa do 450k km.odvisno od tega kakšne okvare pričakujemo pri teh km. Nazadnje sem isti motor vozil do 430k km in je bil še ok,brez dimljenja s prvo sklopko in je bil še v dobrem stanju glede karoserije.👍.Bilo je pa skozi olje Total 5w 40. Delam pa cc 100k km na leto,nekje 70-80% AC. Mislim,da so ti Citroen motorčki super glede vzdržljivosti in nasploh ni nekih stroškov z tem avtom!(je pa grd)🥴 Bomo vidleli kako bo šel s tem 0w 30 oljem :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

Če ima isto oznako ne vem,ker se nisem zanimal za to,je pa bilo rečeno na servisu,da je enak z razliko,da ima sedanji rezervoar za Adblue tekočino,prejšnji pa neko vrečko z tekočino pri motorju,ki se je menjala na 150-200k km odvisno od režima vožnje. Imel pa je dpf filter. Če se ti ljubi lahko pogledaš oziroma kje na netu najdeš pa bomo vidli,me res zanima!:whatever:

C-Elisee 1.6 hdi 2015

C-Elisee 1.6 hdi 2020

Pri prvem so bili servisi na 20k km,na tem pa 15k. Še na prejšnjem C4 Picasso-ju 1.6 pa je bila menjava celo na 30k pa je šel brez problemov z motorjem 360k km! Imel pa je problem z menjalnikom,ki je bil robotoriziran ali kako se temu reče in je bil drek od dreka!💩

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Če ima kak forumski strokovnjak za tole analizo par minut časa. 

Vzorec je stal 24ur. Avto saab ttid 337Kkm in olje 5w-30 gm. Tik pred menjavo na interval 15Kkm.

 

Slike iz obeh strani.

Hvala za vsak info😎👍

 

 

20210214_100643.jpg

20210214_100706.jpg

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole olje po 15k km je še v dobrem stanju in bi zdržalo do 20k km , kamot.

Je pa vsekakor boljše če ga menjaš. To je moje laično mnenje,kaj bolj strokovnega še verjetno sledi.:prstgor:

Bolj se mi gre, da filter olja zamenjam na 15Kkm (seveda posledično tudi olje), ker se mi zdi skoraj bolj pomemben faktor.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@FuManchuse vidi da ni Mazda😁

Drgač pa vzorec solidno zgleda za te kilometre, moje mnenje da v tem primeru olje zdrži do 20kkm, za zihr bi bilo potrebno narediti pravo analizo v laboratoriju, kjer bi videl še kako je z viskoznostjo, ampak na grobo je iz kapljičnega vzorca videt še nekaj malega rezerve. 

Območja bi jaz ocenil

1= 4-5

2= 4-5

3= 1

4= 1

V olju se je nabralo nekaj nečistoč, ampak za te kilometre je to normalno, vode ni zaznati, goriva pravtako ne. 

Daj še eno sliko z osvetlitvijo vzorca odzadaj (držiš vzorec proti luči in slikaš s sprednje strani), tako se najbolj vidi gorivo in lažje ločit različna območja. 

Zdaj pa povej še malo več o avtu,😉

Je brez EGRja in DPFa?? 

Režim vožnje AC? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom poslikal jutri. Sem listek v delavnici pustil. Avto ima EGR delete in v DPF fizično odstranjeno satovje. Režim vožnje je cca 40km dnevno skoraj  brez avtoceste. Mrzlega ne tiščim v obrate seveda. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
On 1/9/2021 at 10:39 AM, Alex said:

Aless, ali lahko še moje olje pregledaš? Da vidimo, kakšne kvalitete je

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

motul-8100-x-clean-plus-5w-30.jpg
WWW.MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno motorno olje Motul 8100 X-clean+ 5W-30 je namenjeno sodobnim bencinskim in dizelskim motorjem (tudi z DPF) vozil VW...



A to je to olje ? Razmišljam da tudi jaz moji mazdi privoščim kaj boljšega. Oz če mi kdo lahko zalima link do tapravega za mojega dizla. Hvala

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 minutes ago, Bini said:

7 litrov??? :whatever:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 minutes ago, Alex said:

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je TiEn napisal:

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

Jaz sem ga naročil tukaj.

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu...

Samo je za čakat. Meni se ne mudi, zato mi ni problem to.

Probaj vprašati tudi tukaj. Samo ne vem, kako se ga naroči. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To sem pa zjutraj opazil na FB v eni skupini ...      null
    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.