Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, imam mazdo cx3 l. 2015, awd avtomatski menjalnik. Leto in pol od nakupa je šla brez težav, prejšnji teden je ob mrazu pričela cukati med vožnjo, nato pa se je ugasnila, avto se je sparkiral, čez par ur pa je šel normalno.. vseeno se je menjal naftni filter, h gorivu smo dodali dodatek za mraz.. 2 dni je šla normalno, nato pa tretji dan po 15 km normalne vožnje spet začela cukati in sredi ceste ugasnila... spravili smo jo do parkirisca, kjer je po parih urah spet normalno šla.. dali smo jo na računalnik pa ni nobene napake.. kakšna ideja kaj bi lahko blo? Hvala

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Kaksen podtlak v rezervoarju? Imel na eni toyoti podoben problem. Kjer je bila zadelana povezava z posodo z aktivnim ogljem. 

Napisano

tukaj ne boš dobil odgovora .... brezskrbi...

to da ne pokaže napak , avto pa crkuje se je dogajalo tudi pri meni na m3 2005 dizel... skoz je blo neki..pa cukal, pa ugasnu na ac brez opozorila.. pa si pršu po službi na parking, hotu užgat ..in se ni zgodilo nič... počaku 10 min, še parkat probu in vžgal z težavo.. potem pa spet cel mesec  vse ok... in nato znova težave... pač živčn zlom dobiš s takim avtom k neveš kdaj  in kje bo krepal..... 

lahko da je samo kaka malenkost, lahko primer bolj za štromarje... pelji še kam drugam,kaki privat majstr... servisi so 99% u pizdi.... da na tester,nič ne pokaže, ja nevem in adijo.. boli jih k.

Napisano

Take težave so najhujše. Meni na Citroenu podobno dela pozimi , ko avto stoji čez noč in je pod minus 3 stopinje... Avto zalaufa in takoj ugasne. Ali pa ne ugasne in ga začne tresti in kot da bi delal na 3cilindre... 

 

Nekaj časa sem ga še vozil vsakič sproti na servis 30km stran , kjer so itak morali čakati 24h, da se je avto ohladil in potem je avto čudežno vžgal in delal bp(ker je bila topla noč) in ponovi vajo čez 24h.... Menjavali svega i svasta (in bili toliko fer, da niso računali stvari,ki so bile menjane po nepotrebnem) in potem ko sem videl,da smo v slepi ulici (oziroma da so VERJETNO drocniki, ki jih bomo zamenjali ob velikem servisu), sem videl,da mi gre manj živcev in casa, če ga zjutraj  parkrat na leto pač 2x zalaufam. 

 

Ne rečem da je prav,ampak čakam dan ko bom obstal na cesti in avto ne bo dal nič od sebe , saj bodo takrat (verjetno)najlažje našli napako.

 

Skratka; Najdi dober servis... Pelko mogoče?  Lahko te bodo povsod začudeno gledali, lahko pa že jutri naletis na serviserja, ki je dan prej imel isti primer in ti bo iz rokava stresel rešitev.

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 32 minutami je scania napisal:

Kaksen podtlak v rezervoarju? Imel na eni toyoti podoben problem. Kjer je bila zadelana povezava z posodo z aktivnim ogljem. 

To isto je bilo 15 let nazaj na službenem chrayslerjem voyager. Če si se peljal v eni rundi 200 ali več km ! Rešitev je bila izvrtanje male,male luknjice v pokrovček na tanku. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Meni so menjavali senzor tlaka v benz pumpi,filtre, svečke, cinspulo, senzor temperature, senzor odmične gredi... Pa zihr še kaj kar sem pozabil....

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

 

Tole me spomnilo na mojo peč na kurilno olje. Nekaj tednov po servisu je vedno začel zagrkavati vžig. Pa spet servis, vsak majster je klincal prejšnjega, a po njegovem odhodu ni bilo nič bolje. Potem sem po 10-tih letih zafrkavanja zadevo objavil na enem forumu, dobil na desetine nasvetov, ki niso rešili zadeve. Potem pa se je našel en serviser in povedal, da pozna te gorilce in kje je težava - v predolgi šobi. Kupil sem novo, ki jo je predlagal in od takrat dela kot urica.😊

Dober odgovor, avtorju te teme torej predlagaš, da menja šobe za krajše? :D

 

Šalo na stran. Avtorju teme predlagam, da pokliče še kak drug uradni servis za nasvet, npr BTC LJ. Mogoče tam pri večji masi vozil poznajo težavo.

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Tole me spomnilo na mojo peč na kurilno olje. Nekaj tednov po servisu je vedno začel zagrkavati vžig. Pa spet servis, vsak majster je klincal prejšnjega, a po njegovem odhodu ni bilo nič bolje. Potem sem po 10-tih letih zafrkavanja zadevo objavil na enem forumu, dobil na desetine nasvetov, ki niso rešili zadeve. Potem pa se je našel en serviser in povedal, da pozna te gorilce in kje je težava - v predolgi šobi. Kupil sem novo, ki jo je predlagal in od takrat dela kot urica.😊

Kako to misliš predolgi šobi? Prvič slišim,da so različno dolge ! Lahko kaj bolj natančno poveš 🤔

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ker se šobe v mojem gorilcu ni dalo nastaviti bolj ven iz kurišča (kakšem mm ali dva), mi je človek predlagal, da Dunfoss 0.60/60 S šobo zamenjam s Steinen 0.55/60 HT. Za cca 15% sem zmanjšal še dovod zraka in od takrat je že 10 let in dela brez kakršnihkoli težav.

 

image.png.0d74c509a81ed3421b85a666dbf7bf98.png

 

 

 

 

Ok sedaj razumem kako in kaj. Imaš krajši plamen in tudi manj gori pa tudi dlje časa ogreva do željene trmperature.👍

Napisano

Avto imaš verjetno še v garanciji. Naj ti ga uredijo kot morajo je pa z vodjem servisa malo težje se zmenit, Ta mlajši Sergej je pa verjetno na čakanju ker je vse zaprto.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni se je podobno dogajalo na šestici. Peljal na Cosmos, kjer so ugotovil napako na senzorju za zrak, če se prav spomnim. Od takrat dela normalno.

Poslano z mojega SM-G985F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.