Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Drugače sem prekmurc :) 

pred 5 minutami je Jest napisal:


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

Mi lahko kaj več poveš o tem motorju v mazdi? 

Kake slabosti? Avtomatik? 

Najbolj me zanima realna poraba. Precej vozim v hribovitem terenu, zato mislim, da bi bila poraba pri meni nekje 10 l. 

Napisano

Glede porabe >> https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/916281.html

 

spritmonitor_thumbnail.png
WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-5

 

 

Veliko je pa tudi napisanega recimo v tejle temi >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

To se dobro zavedajo tudi na servisu v Ljubljani in Celju. 😁

Napisano

Jaz imam 2,5 M6 porabo 6,8l, ampak se ne vozim v hrib. Vglavnem motor ni pozresen in je meni super, obcutno boljsi kot g165. Svojo sem pripeljal 2 leti staro iz Nemcije in sem pri nas normalno uveljavljal garancijo za ogledalo in volan.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, povprečna poraba moje Mazde 3 G120 sedaj pozimi, po ravnem, kratke razdalje je 7,8 l/100km. CX-5 je višja in cca 20% težja. Če mene vprašaš, bo vse kar bo pri CX-5 bencinarki pod 10 litrov, super. Kolega ima Kodiaq bencinarko in mu žre po ravnem okoli 10 l.

 

Za te klance bi bil verjetno primeren hibrid, ki bi ti navzdol delno povrnil v klanec potrošeno energijo.

Za Kodiak z 1,4 TSI vem, da je standard poraba 10l. 2,0 tsi pa okoli 12 l

Napisano

Tudi pri dieselu je razlika.

Pri enaki vožnji je pri 165 konjičev 13 letnik dober liter nižja poraba kot pri 147 konjičev 08 letnik.

To je za bencinarja.

Dogovori se za testno vožnjo, pa sam probaš.

Si upam stavit, da ima mazda pri bencinskem motorju nižjo porabo od konkurence. Turbo mlinčki so požeruhi...in avti na kratki rok...

Napisano

O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.

Napisano

Sam sem sprobal G165 v šestici z ročnim menjalnikom in nisem bil zadovoljen s poskočnostjo. Zdaj a imam previsoka pričakovanja je pač drugo vprašanje, ampak računaj, da je CX-5 SUV že tako malo težji pa še ves sistem za AWD in še manj aerodinamična oblika. 

 

Za tolk denarja, ki ga boš dal za avto te ta mora navduševat oziroma vsaj ne razočarat. Jaz osebno za AWD različico bi izbiral le med G194 in D184. Ta dva motorja ti bosta prinašala nasmeh na usta, ostalo ti pa ne garantiram. Razen, če so tvoja pričakovanja bolj nizka.

 

33112_1.png

Napisano

Jaz vozim cx-5 awd at 184, ker delam okoli 40.000 km morda se več ko ne bo korone .

Pri becinarjih bi pa vzel 2,5 če bi lahko izbiral

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Kot pravi @Boss, stegni se do G194, da ti ne bo žal.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
51 minutes ago, Aless said:

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:

Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop

  

Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.

 

Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.

Napisano
pred 13 urami je Shrek napisal:

Je 165 dovolj... 

odvisno kje in kako ga voziš, meni relacijsko odgovarja 

Napisano

@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.

To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??

99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala. 

Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo? 

 

Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju. 

Regeneracije se končajo med 20-25km. 

Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje. 

Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko. 

Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla. 

Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral. 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo. 

Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja. 

Drugače pa...kdaj se motor matra? 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Sam imam 6-ko CD 150, pred kratkim pa sem za en dam imel CX-5 165. Avto se pelje drugače, ampak ne slabo, je pa res, da ni za dirkanje.

Napisano

Lp. ..jaz imam Mazdo CX5 bencin 2.0.165.k.😉😁

Sem prav zadovoljen gre super 👍😉normalno pridem kamor hočem 😁😁..res pa je da tukaj deluje tudi dober Mazdin  menjalnik .zdaj ko ima motor 80.000 km...gre boljše ..to je avto za normalno vožnjo👍😉😉

Zdaj čakam na kaj novejšega pri Mazdi 😁...to je moje mnenje ...zoom zoom lp😉😁😁😁

Napisano

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.