Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 minutami je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Drugače sem prekmurc :) 

pred 5 minutami je Jest napisal:


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

Mi lahko kaj več poveš o tem motorju v mazdi? 

Kake slabosti? Avtomatik? 

Najbolj me zanima realna poraba. Precej vozim v hribovitem terenu, zato mislim, da bi bila poraba pri meni nekje 10 l. 

Napisano

Glede porabe >> https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/916281.html

 

spritmonitor_thumbnail.png
WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-5

 

 

Veliko je pa tudi napisanega recimo v tejle temi >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

To se dobro zavedajo tudi na servisu v Ljubljani in Celju. 😁

Napisano

Jaz imam 2,5 M6 porabo 6,8l, ampak se ne vozim v hrib. Vglavnem motor ni pozresen in je meni super, obcutno boljsi kot g165. Svojo sem pripeljal 2 leti staro iz Nemcije in sem pri nas normalno uveljavljal garancijo za ogledalo in volan.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, povprečna poraba moje Mazde 3 G120 sedaj pozimi, po ravnem, kratke razdalje je 7,8 l/100km. CX-5 je višja in cca 20% težja. Če mene vprašaš, bo vse kar bo pri CX-5 bencinarki pod 10 litrov, super. Kolega ima Kodiaq bencinarko in mu žre po ravnem okoli 10 l.

 

Za te klance bi bil verjetno primeren hibrid, ki bi ti navzdol delno povrnil v klanec potrošeno energijo.

Za Kodiak z 1,4 TSI vem, da je standard poraba 10l. 2,0 tsi pa okoli 12 l

Napisano

Tudi pri dieselu je razlika.

Pri enaki vožnji je pri 165 konjičev 13 letnik dober liter nižja poraba kot pri 147 konjičev 08 letnik.

To je za bencinarja.

Dogovori se za testno vožnjo, pa sam probaš.

Si upam stavit, da ima mazda pri bencinskem motorju nižjo porabo od konkurence. Turbo mlinčki so požeruhi...in avti na kratki rok...

Napisano

O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.

Napisano

Sam sem sprobal G165 v šestici z ročnim menjalnikom in nisem bil zadovoljen s poskočnostjo. Zdaj a imam previsoka pričakovanja je pač drugo vprašanje, ampak računaj, da je CX-5 SUV že tako malo težji pa še ves sistem za AWD in še manj aerodinamična oblika. 

 

Za tolk denarja, ki ga boš dal za avto te ta mora navduševat oziroma vsaj ne razočarat. Jaz osebno za AWD različico bi izbiral le med G194 in D184. Ta dva motorja ti bosta prinašala nasmeh na usta, ostalo ti pa ne garantiram. Razen, če so tvoja pričakovanja bolj nizka.

 

33112_1.png

Napisano

Jaz vozim cx-5 awd at 184, ker delam okoli 40.000 km morda se več ko ne bo korone .

Pri becinarjih bi pa vzel 2,5 če bi lahko izbiral

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Kot pravi @Boss, stegni se do G194, da ti ne bo žal.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
51 minutes ago, Aless said:

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:

Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop

  

Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.

 

Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.

Napisano
pred 13 urami je Shrek napisal:

Je 165 dovolj... 

odvisno kje in kako ga voziš, meni relacijsko odgovarja 

Napisano

@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.

To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??

99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala. 

Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo? 

 

Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju. 

Regeneracije se končajo med 20-25km. 

Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje. 

Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko. 

Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla. 

Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral. 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo. 

Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja. 

Drugače pa...kdaj se motor matra? 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Sam imam 6-ko CD 150, pred kratkim pa sem za en dam imel CX-5 165. Avto se pelje drugače, ampak ne slabo, je pa res, da ni za dirkanje.

Napisano

Lp. ..jaz imam Mazdo CX5 bencin 2.0.165.k.😉😁

Sem prav zadovoljen gre super 👍😉normalno pridem kamor hočem 😁😁..res pa je da tukaj deluje tudi dober Mazdin  menjalnik .zdaj ko ima motor 80.000 km...gre boljše ..to je avto za normalno vožnjo👍😉😉

Zdaj čakam na kaj novejšega pri Mazdi 😁...to je moje mnenje ...zoom zoom lp😉😁😁😁

Napisano

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.