Skoči na vsebino

Letne gume 225/45 R18

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Letos pride na vrsto nakup novih letnih gum v zgornji dimenziji. Kaj kdo priporoča oz. lahko posreduje svoje izkušnje. Sam sem imel sedaj GY F1, relativno ok (na koncu mi niso bile v redu za mokro/dež), čeprav jih verjetno sedaj ne bom vzel, po testih je nova dobro ocenjena. Vozil sem tudi Kumho Ecsta, ki pa je res zelo mehka in če delaš malo več km jo zvoziš v 2 sezonah, drugače dobra guma. Nagibam se pa k Contiju ali pa kar Michelinkam....
Mnenja/izkušnje dobrodošle. Predvsem iščem dobro gumo za suho/mokro, glasnost in poraba goriva ter podobne nebuloze me ne motijo....itak imam gumo max.4 letne sezone potem se menja tako ali drugače. Vožnja normalna in za letno sezono cca.10k km, tako da ne rabim super speed in mehke gume za track steze...

 

Continental PremiumContact 6
Michelin Pilot Sport 4

 

---opcije---
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Pirelli P Zero 
Kumho Ecsta PS91 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Letos pride na vrsto nakup novih letnih gum v zgornji dimenziji. Kaj kdo priporoča oz. lahko posreduje svoje izkušnje. Sam sem imel sedaj GY F1, relativno ok (na koncu mi niso bile v redu za mokro/dež), čeprav jih verjetno sedaj ne bom vzel, po testih je nova dobro ocenjena. Vozil sem tudi Kumho Ecsta, ki pa je res zelo mehka in če delaš malo več km jo zvoziš v 2 sezonah, drugače dobra guma. Nagibam se pa k Contiju ali pa kar Michelinkam....
Mnenja/izkušnje dobrodošle. Predvsem iščem dobro gumo za suho/mokro, glasnost in poraba goriva ter podobne nebuloze me ne motijo....itak imam gumo max.4 letne sezone potem se menja tako ali drugače. Vožnja normalna in za letno sezono cca.10k km, tako da ne rabim super speed in mehke gume za track steze...

 

Continental PremiumContact 6
Michelin Pilot Sport 4

 

---opcije---
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Pirelli P Zero 
Kumho Ecsta PS91 

Ne bom pametoval ampak bom napisal kot vsakemu,preberi si novejše teste letnih gum na you tubu in izberi tisto ,ki odgovarja tvojim zahtevam. :prstgor: Vse drugo je subjektivno,ker ima vsak drugačne izkušnje v različnih pogojih situaciji in z različnimi avtomobili! Tam na testih so pa ti dejavniki izključeni. Dodal bi še to,da če boš izbral med prvimi 5 do 7 ne boš veloko zgtešil. Glede na to,da si vozil boljše znamke te lahko kak rezultat na testih tudi preseneti! Jaz med temi boljšimi izberem najcenejšo.Srečno pri izbiri....

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je Bini napisal:

Ne bom pametoval ampak bom napisal kot vsakemu,preberi si novejše teste letnih gum na you tubu in izberi tisto ,ki odgovarja tvojim zahtevam. :prstgor: Vse drugo je subjektivno,ker ima vsak drugačne izkušnje v različnih pogojih situaciji in z različnimi avtomobili! Tam na testih so pa ti dejavniki izključeni. Dodal bi še to,da če boš izbral med prvimi 5 do 7 ne boš veloko zgtešil. Glede na to,da si vozil boljše znamke te lahko kak rezultat na testih tudi preseneti! Jaz med temi boljšimi izberem najcenejšo.Srečno pri izbiri....

 

Poglej si test na AMZS,je ravno tvoja dimenzija na testu! Po tistem kar sem prečital bi vzel Maxxis!👍 

Na kateri avto pa gre ta dimenzija? 6ko verjetno.

Popravljeno od Bini
Napisano

@Bini; tnx, ja sem že gledal različne teste od amzs do adac in še malo drugih....kot si napisal, testi so ena verzija resnice, na forumu pa mogoče lahko dobiš konkretni feedback od kakega, ki ima realno izkušnjo z neko gumo in to je tudi relevantna info., če seveda ni preveč subjektivna (v smislu ta je najboljša in pika:)) zato odprta tema. Vsekakor pa se strinjam, da je to tema podobno kot za izbiro avtomobila :), vsak po svoje subjektivno ocenjuje. Je pa tako, več ko je inforamcij, lažje potem mogoče zložiš sestavljanko in ožaš končni izbor.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je sportman333 napisal:

@Bini; tnx, ja sem že gledal različne teste od amzs do adac in še malo drugih....kot si napisal, testi so ena verzija resnice, na forumu pa mogoče lahko dobiš konkretni feedback od kakega, ki ima realno izkušnjo z neko gumo in to je tudi relevantna info., če seveda ni preveč subjektivna (v smislu ta je najboljša in pika:)) zato odprta tema. Vsekakor pa se strinjam, da je to tema podobno kot za izbiro avtomobila :), vsak po svoje subjektivno ocenjuje. Je pa tako, več ko je inforamcij, lažje potem mogoče zložiš sestavljanko in ožaš končni izbor.

Testi so mogoče 10-15% resnice in so mogoče le začetek. Problem testov je, da se vedno testira nova frišna guma a frišna je guma le takrat, ko jo natakneš na avto in prevoziš mogoče par 1000 km. Kaj se pa dogaja z gumo potem, kako dobra je naslednjo sezona, al pa po prevoženih 20.000 km. Sicer pri letnih ni toliko težav in nekaj let stara uporabljana guma je še vedno dokaj podobna popolnoma novi, medtem ko pri zimski je pa razlika lahko velika.

 

Jz osebno sem z Good Year Asymetric 5 bil izredno zadovoljen in je guma bila praktično do konca življenskega obdobaj skoraj enako dobra. Ja se je poznalo, da se je stanjšal profil in v kakšnem močnem dežju se je splačalo voziti nekoliko počasneje ampak to je bilo pa to.

 

Recimo osebno imam pomisleke pri Michelinu, predvsem zato, ker Francozi so zelo podobni VW-ju in afero dieselgate. Namreč za testne potrebe na vlečejo izredno dobro zmes gume čisto na koncu postopka in s tem zelo uspešno pridejo čez testno fazo. Je pa ta zmes izredno mehka in se hitro obrabi ter pride potem do trše zmesi, ki zdrži res ogromno kilometrov ampak ni niti približno tako dobra kot na začetku. Mi smo to imeli zimske na službenih avtih in po parih sezonah so bile gume kot en kup drsečega dreka. To je vrtelo v mokrem v prazno, ABS je bil skos v funkciji - v glavnem polom. Zdaj a je z letnimi enako ne bom ugibal, ampak če nekje manipulirajo je velika verjetnost, da tudi drugje. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

Testi so mogoče 10-15% resnice in so mogoče le začetek. Problem testov je, da se vedno testira nova frišna guma a frišna je guma le takrat, ko jo natakneš na avto in prevoziš mogoče par 1000 km. Kaj se pa dogaja z gumo potem, kako dobra je naslednjo sezona, al pa po prevoženih 20.000 km. Sicer pri letnih ni toliko težav in nekaj let stara uporabljana guma je še vedno dokaj podobna popolnoma novi, medtem ko pri zimski je pa razlika lahko velika.

 

Jz osebno sem z Good Year Asymetric 5 bil izredno zadovoljen in je guma bila praktično do konca življenskega obdobaj skoraj enako dobra. Ja se je poznalo, da se je stanjšal profil in v kakšnem močnem dežju se je splačalo voziti nekoliko počasneje ampak to je bilo pa to.

 

Recimo osebno imam pomisleke pri Michelinu, predvsem zato, ker Francozi so zelo podobni VW-ju in afero dieselgate. Namreč za testne potrebe na vlečejo izredno dobro zmes gume čisto na koncu postopka in s tem zelo uspešno pridejo čez testno fazo. Je pa ta zmes izredno mehka in se hitro obrabi ter pride potem do trše zmesi, ki zdrži res ogromno kilometrov ampak ni niti približno tako dobra kot na začetku. Mi smo to imeli zimske na službenih avtih in po parih sezonah so bile gume kot en kup drsečega dreka. To je vrtelo v mokrem v prazno, ABS je bil skos v funkciji - v glavnem polom. Zdaj a je z letnimi enako ne bom ugibal, ampak če nekje manipulirajo je velika verjetnost, da tudi drugje. :nevem:

ja tudi sam sem imel z GY Eagle F1 dobro in slabo izkušnjo (so mi na notranjem robu 2 popokali, da sem jih moral preventivno menjat, kaj pa vem mogoče je bila kaka slaba serija....) zato je sedaj ne dajem med resne pretendente. Glede Michelin pa recimo ravno obratno kot ti, prej sem imel Alpin 5 in se mi je zdela odlična guma, res nisem imel težav, tako da sem letos šel tudi na Michelin Alipin 6 (pozimi sem recimo na ženinem imel tudi Nokian WR4, sicer manjše dimenzije in se mi je za v dež povsem nova zdela slaba, zato letos ob nakupu sploh nisem razmišljal). Je pa res, da verjetno vsak malo po svoje ocenjuje kaj je dobra in kaj slaba.....glede testov je pa itak za moje pojme brez veze to jemati kot resno oceno, ker je v ozadju tudi komerciala, marketing....ne bom se veliko zmotil, ampak od kar gledam / spremljam te teste mislim da je skoraj vedno prvi Conti (ali pa vsaj med top3), ne glede na dimenzijo leto, pa to spremljam mogoče že zadnjih 15.let (recimo v tej dimenziji so za 2020 kot zanimivost Pirelli P Zero dali v zadnjo tretino lestvice, če pa gledaš samo rezultat suha/mokra cesta je pa daleč pred vsemi, na končni rezultat in slabo "uvrstitev" pa potem vplivata velika obraba, glasnost, večja poraba goriva....kar je za moje pojme smešno....)

Napisano (urejeno)

Ravno zaradi tega zadnjega kar si napisal je pomembno,da si izbereš od testiranih tisto za katero so ti karakteristike najboljše glede na tvoja pričakovanja. Vse ocene uporabnikov so v večini hvala gum kar tako,ker ima vsak svoja merila za dobro gumo!:whatever:

Bo @Deeyan povedal kako se bodo MAXXIS odrezale....:D

Jaz imam Mišelinke,ki so bole na novem avtu.:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano

Sam imam že kar nekaj časa letne Bridgestone Turanza in sem z njimi zadovoljen. Mogoče lahko poskusiš s temi, če nimaš še izkušnje z njimi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.