Skoči na vsebino

Kondenz v LED lučeh


amatej

Priporočeno sporočilo

Malo se oziram po menjavi moje trojke in iščem variante kako in kaj. Cenovno, prostorsko itd. Pa to sicer niti nima veze.

Pred časom sem šel voziti Octavio z LED zadnjimi lučmi in vidim malo kondenza. Sem rekel OK, feler v luči.. bo naslednja boljša. Pridem včeraj še enkrat na test in opazim kondenz v obeh sprednjih lučeh. Malo čukasto gledam v tisto luč in vprašam prodajalca kaj je na stvari. A gre za serijsko napako ali ne? Odgovor prodajalca, da na servisu pravijo, da se vozi 1h in če kondenz ne izgine, pripelji na servis. Baje so kakšno luč že zamenjali ampak, da ni serijska težava. Ker mi ni dalo miru, grem še do druge Octavie in ponovno kondenz. Nekje celo majhne kapljice.

 

Je ta kondenz v LED lučeh res tak pogost pojav? Jasno mi je, da se LED ne segreva tako kot halogenke itd. ampak vseeno? Imam občutek, da problem sicer je vendar je pri Škodi še malo večji kot drugje. Sedaj sem prav pozoren na parkiriščih...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je amatej napisal:

Malo se oziram po menjavi moje trojke in iščem variante kako in kaj. Cenovno, prostorsko itd. Pa to sicer niti nima veze.

Pred časom sem šel voziti Octavio z LED zadnjimi lučmi in vidim malo kondenza. Sem rekel OK, feler v luči.. bo naslednja boljša. Pridem včeraj še enkrat na test in opazim kondenz v obeh sprednjih lučeh. Malo čukasto gledam v tisto luč in vprašam prodajalca kaj je na stvari. A gre za serijsko napako ali ne? Odgovor prodajalca, da na servisu pravijo, da se vozi 1h in če kondenz ne izgine, pripelji na servis. Baje so kakšno luč že zamenjali ampak, da ni serijska težava. Ker mi ni dalo miru, grem še do druge Octavie in ponovno kondenz. Nekje celo majhne kapljice.

 

Je ta kondenz v LED lučeh res tak pogost pojav? Jasno mi je, da se LED ne segreva tako kot halogenke itd. ampak vseeno? Imam občutek, da problem sicer je vendar je pri Škodi še malo večji kot drugje. Sedaj sem prav pozoren na parkiriščih...

Na fbju v skupini ljubiteljev škode je zaznati kar nekaj takih primerov, predvsem pri octaviji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je amatej napisal:

Nisem na FB, bom pri kolegu odprl. Maš kakšen link, je skupina odprta?

Vlaga se spremeni v kapljico, kapljica se posuši kar se vidi v luči. Malo smrdi na serijski problem, ki pa ga nočejo priznati?

"Team škoda Slovenija" 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri meni se to dogaja , vprašal na servis kako in kaj in dobil enak odgovor .....če se slučajno ne posuši in preide v močne kapljice potem menjava v garanciji drugače pa baje normalen pojav sploh pri teh temperaturnih spremembah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče pa je res problem pri tistih avtijh, kjer pride do sprememb temperature. Recimo garaža pa ven na mraz pa spet garaža ipd.

 

Kot sem napisal, pr men je avto skos zuni pod milim nebom, tko da nanj pada od snega, dežja, sije sonce piha veter pa pri zadnjih štirih avtih nisem imel težav z rosenjem. :nevem:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Mogoče pa je res problem pri tistih avtijh, kjer pride do sprememb temperature. Recimo garaža pa ven na mraz pa spet garaža ipd.

 

Kot sem napisal, pr men je avto skos zuni pod milim nebom, tko da nanj pada od snega, dežja, sije sonce piha veter pa pri zadnjih štirih avtih nisem imel težav z rosenjem. :nevem:

Ma kaj za ene avte ti to voziš? Nimaš nobene rje, ni kondenza, diski se ti ne zvijajo? Bo treba koga poslati do tebe da ugotovi, ali ti sploh znaš voziti prav mazde. :aaaaa:

  • Všeč 3
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se zelo motis ce mislis da se LED ne segreva. Se skoraj obratno. Zakaj misliš da so zadaj taki jladilniki in tudi ventilatorji?

 

kondenz je povsem obicajna zadeva odvisno od uporabe avta. Ali stoji zunaj, ga pogosto v avtomatsko pralnico peljes, stoji na dezju, neposredno vapas luci ( kar na servisu in pralnicah delajo pa bi strogo ne smeli)....je pa letos res nenormalno veliko vlage v ozracju za zimo. Tudi na stavbah je letos borba proti vlagi izjemno povecana

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Boss napisal:

Sam res... po moje je v meni problem, ker to je nemogoče, da z Mazdo ni nič narobe.

 

 

Kako ne... najvecji fail so sanke na strehi... pa to, da je karavan in ne 5-vratna :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.