Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

No,ja.... Spark je bil že v štartu misljen kot mestni avto.

 

Problem teh malih avtov je to ,da so razred večji (Clio,fabia, Corsa in Aveo če že gledamo chevroleta), komaj kaj dražji,hkrati pa že bolj druzinsko uporabni (z malo odrekanja). Kupna moč pri nas pa tudi ni tako visoka,da bi kupili nek avto samo za po mestu, niti niso mesta tako velika in natrpana,da bi tistih 20cm krajši avto tako prišel do izraza.

 

No,pa malo smo razvajeni,ampak zakaj bi dal 10t za Twinga,če dam lahko še slaba  2jurja zraven in dobim Clia. Malo govorim na pamet cene,ampak verjamem da je razlika ravno tu nekje.

 

In hja....zakaj na natrpanem trgu rabljenih vozil kupiti precejšno eksotiko. Edino ok...kdor rabi avtomatski menjalnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drži kar si navedel.

Mini vozilca so draga in praktično najmanj izgubljajo na ceni.

Recimo za-me kateri nisem zahteven in kateri imam dva avta, starodobnik in enega za vsak dan, pa še avtomatik pride tako vozilce zelo prav. 

Pa recimo za kakšno urbano družinico je povsem dovolj, ni pa to avto za zahtevne in poslovne uporabnike z izjemo poceni taksija, dostave hrane, ipd...

Posluži pa lahko kot odlična osnova za predelave kot so promocijsko vozilo, rally, ipd...

pred 10 urami je Boss napisal:

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

pred 10 urami je FuManchu napisal:

Pa že ne rabi bit šleper. Dovolj je iveco cargo.

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride in ti tudi najnovejši varnostno-asistenčni pripomočki ne morejo pomagati.

 

Pa dobra konkurenca je tudi Hyundai Atos Prime 1.0

WWW.AVTO.NET

Hyundai Atos 1.0 -PRIME-Servo-Abs-Klima-Automatik, letnik:2000,1090 EUR :: www.Avto.net :
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride. 

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

pred 4 urami je Z M A J napisal:

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vs potolčeni. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vsi potolčeni. 

Trst je pa zgodba zase.

To je namesto malih Fiatov in Vespe oziroma skuterja v slabem vremenu in da te ne zebe ;)

Drugače pa kot je že navedeno je ogromno teh izpeljank pod različnimi značkami in v različnih izvedbah.

 

Daewoo SsangYong Korando 1999 Baja rally

7e9b9717169633cc57b1e26a50041393.jpg

6ccc0ae33e8e31034cf490282c5dc7e1.jpg

 

Daewoo SsangYong Musso 1994 & 1996 Dakar rally

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DonFelipe napisal:

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Kakorkoli to ni vozilo za razvajence in varnostna škatla, ampak šteje samo praktičnost in urbana uporabnost.

Zanimivo da njegov naslednik Opel Karl prav tako ni uspešen in se ni prodajal pri nas ampak so jih večinoma odkupili iz Avstrije in Italije kjer so jih uporabljali kot promocijska ter nadomestna vozila.

Je pa zanimivo ime v Vietnamu 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, to niso Mazde, ampak precenjena nemška sveta trojica.

Ampak nadaljujmo kar se tiče teme.

 

Zanimiv katalog za njegovega bratranca z imenom OPEL KARL

https://www.manormotors.ie/getImage/Downloads/country_1475047992905/doc_1493205112736_opel_karl_2017_ed1.pdf

 

Ena iz arhiva ko je ukrajinska Tavria prešla v Daewoo-jeve roke ; danes omenjena Zaporoška tovarna izdeluje samo še avtobuse 

EN.WIKIPEDIA.ORG
WWW.AVTOZAZ.COM

АФ "Юниверсал Моторз Груп" ЧАО УкрАВТО - официальный дистрибьютор автомобилей ЗАЗ в Украине.

 

6210586647_5d97b0c049_b.jpg

 

6211100602_771888e5e0_b.jpg

 

ZAZ Lanos Cargo (1999-2020)

%D0%97%D0%90%D0%97_%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt

ZAZ_Pic-up.jpg

Daewoo_Lanos_T100_-_deska_rozdzielcza.JP

1920x.jpg

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt


Še vedno pa je v proizvodnji rahlo osvežen in sliši na ime ZAZ Vida Cargo

zaz_vida_8_00f5000002ee022b.jpg

5785.jpg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še nekaj specialnih izvedb :

91887?page=1

91887?page=2

 

38197?page=1

38197?page=2

38197?page=3

38197?page=4

38197?page=5

38197?page=7

38197?page=8

 

35569?page=1

35569?page=2

 

35545?page=1

35545?page=4

35545?page=2

35545?page=3

 

Dostavnik Lublin, Poljska

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

53077?page=1

 

53077?page=2

 

53079?page=1

53079?page=2

 

Chevrolet Bonanza ; Opel Frontera/Isuzu Trooper za latinskoameriški trg

69120?page=1

69120?page=2

Chevrolet Beat ; Spark s podaljšanim zadkom oziroma v limuzinski verziji ; mestna limuzina ; samo za latinskoameriški in indijski trg

 

Chevrolet Colorado C-cab za tajski trg

 

Chevrolet Alero ; 2 v Sloveniji

 

Kaj takega bi rabili pri nas 

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Chevrolet Lova RV ; enoprostorec kateri temelji na Chevrolet/Buick Sail so izdelovali na kitajskem le 3 leta (2016-2019)


Chevrolet Move oziroma N300 za arabski trg

WWW.CHEVROLETARABIA.COM

<p>The Chevrolet N300 2022 is the #1 compact passenger van in Egypt due to its superior quality, robust design, affordability and durability for demanding use. Visit Chevrolet Egypt to know more about this...

 

Daewoo je imel od nekdaj velike načrte.

Kaj pravite na omenjeno študijo iz leta 1995?

54946?page=1

54946?page=2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 2. 2022 ob 11:45 je FuManchu napisal:

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.