Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

Napisano

Men so pri prejšnjem rihtali pri

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

imajo ustrezen material za popravilo je pa blo recimo ene 5 let nazaj cena okoli 700 evrov za obnovo vseh štirih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Mda napisal:

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

 

zakaj pa bi kupoval nove, če se jih da obnovit?

Napisano

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mda napisal:

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

 

v šobi zamenjajo dele, ki so v okvari in je potem šoba dejansko kot nova. ponavadi crknejo ventili.

 

za lažjo predstavo:

Cross-section-of-Bosch-common-rail-injector.jpg.c56b5276e0d0bd7d44d9f053efadc3d4.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Jaz sem dal za obnovljene v Nemčiji 119€ komad + 50€ depozita,ki sem ga dobil nazaj, ko sem jim poslal stare. 

Dali so mi pet let garancije. 

 

 

Napisano

Super, bom jih tudi kr jaz vse 4 obnovil kot pa da iščem nove. Cene so divje 😅

Napisano

Kot je bilo rečeno, dizel je ful pocen😁. Menjava rgl, dpf, šobe pa ketna itd, itd..... :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
6 hours ago, Brane said:

Najbrž je krivo visoko kvalitetno gorivo da so vse 4 fuč?

2 fuč ostali dve pa na meji. Tko da raje prevetivno porihtam še njih. 

Ma ne gorivo...zgleda da ji ne paše morski zrak😅

 

Napisano

Ivanuš iz Zaprešiča ali Purić iz Samobora. 

Ivanuš mi je 4 obnovil za 400€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • evo, po uradnem dopisu na ZZZS, MZ, kontakt za zdravnikove pravice, je prišel uradni odgovor....guess what ?!? -> priporočamo, da greste na Hrvaško ter potem zahtevate povračilo stroškov :), velja tudi SLO e-napotnica.....jao jao kam smo prišli....
    • Italjančki imajo to dobro urejeno, pošta v angleščini, potem pa tudi link do dokaznega gradiva (un = id_prekrška, pass = lpn) in tam lepo izbereš jezik (imajo cca.15 jezikov, tudi SLO), tako da se temu ne moreš pritožiti....in vse kar mi je ostalo je, da sem plačal
    • Za ta denar več kot OK , ga imam za električnega 27,5 kg in ga drži BP.
    • In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.   Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?   Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
    • Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.    Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.   Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.