Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Sem lastnik Mazde 6, letnik 2014, dizel, 2.2 -150KM. Prevoženih imam nekaj več kot 160.000km.

 

 Na avtu se mi je pojavila napaka in sicer hladilna tekočina mi uhaja, hkrati pa se mi verjetno doliva v olje. Mehanik mi je povedal, da gre za resen problem in da bi moral zamenjati tesnilo na glavi motorja. Naj bi šlo za večji poseg, ki bo potegnil za sabo tudi velik finančni zalogaj. Moj mehanik se ne želi lotiti tega posega, ker nima prave delavnice za to.

 

Zanima me ali je kdo od vas že imel podoben primer, ter kje in kako ste rešili težavo? 

 

Hvala za vsak nasvet!

 

Lp!

Napisano

Imel sem podobno tezavo na Alfi Romeo 159, kjer sem bil za to naceloma kriv sam... Zastekal je termostat za vodo, ampak sem to opazu prepozno. 

Voda mi je vhajala v 4. cilinder in ker nisem bil siguren, ce je glava cela sem iz preventive menjal se to. Komplet strosek je bil cca. 500€ kar se materiala tice, delal pa sem sam ("pod kozolcem") 

Napisano

Baku pojdi do Avto Pelko, Medvode.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Napisano

Kakšen letnik pa imaš?

 

Če si kupil FL verzijo potem si načeloma ok (razen seveda pač vse kar pride skupaj z dizlom).

 

 

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 23 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?


 

FL = FaceLift

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Peter22 napisal:

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

pred 32 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

EGR napako je takrat Pelko pobrisal ven in od takrat se ni več prižgala.

Sem rekel,da če se še enkrat prižge grem v akcijo.

 

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

Ok,pol le ni tako hudo ,kot sem slišal,mi je kar odleglo,ker avto mi je res top,se vozi k raketa😁

 

Napisano (urejeno)

Tut js nism alisu za tesnila, 

So pa ble tezave z odmicnimi gredmi pri cist zacetnih letnikih, ostale tezave kot so (zabitost egr ventilov, map senzorjev, sesalnih kolektorjev) so pa tezave vseh letnikov, sploh ce je velik mestnih vozenj in tako rekoc cijazenje po cestah

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Poglej kje po prometni ali pa s kaksnim OBD, kaksna je oznaka motorja.

 

Ce je SHA12 (torej nekaj podobnega kot bi pri racunalnikih rekel verzija 1.2), si lahko miren.

 

2013 so bile SHA10

2014 pa SHA11

2015 pa ze SHA12

 

Pol so sele z AdBlue sistemom ratale SHA20 (2018, ce se ne motim).

 

Ampak, ker je lahko kak avto stal kje v skladiscu ali pri prodajalcu, ne mores slepo zaupati datumu prve registracije. Lahko tudi pozen 2015 letnik dobis SHA11 ...

Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

Sm sou gledat za foro, js mam SH01

 

IMG_20220207_225526.jpg

Kje pa se nahaja ta ploščica? 🤔

 

 

 

Napisano

@Deeyan Pa to bi verjetno moral še naprej brati SHA01 2222, torej imas 12 - saj tvoja je 2015, mar ne?

Kar moja 2015 letnik ima celo:

HW: SH06

 

Nisem pa blizu avta danes, da bi sel pogledat tocno to oznako, ki si jo prilepil.

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

@Deeyan Pa to bi verjetno moral še naprej brati SHA01 2222, torej imas 12 - saj tvoja je 2015, mar ne?

Kar moja 2015 letnik ima celo:

HW: SH06

 

Nisem pa blizu avta danes, da bi sel pogledat tocno to oznako, ki si jo prilepil.

 

Aaa, hvala za pojasnilo 🙂

 

Drugace je 2016 

Pred eno uro je Alex napisal:

Kje pa se nahaja ta ploščica? 🤔

 

 

Na desni strani pod egrjem

 

Video od 1.50min naprej

 

Napisano (urejeno)

Primer "FORScan configuration file" M6 GJ (model 2015) kupljene v začetku 2016:

 

Vehicle:
Model: Mazda6/Atenza
Engine: SH
Capacity: 2.2L
Generation: SKYACTIV
Transmission gear: Manual

PCM - Powertrain Control Module
Part number: SH14-18881-
Strategy : SH5N-188K2-G
Hardware type: SH14-188K1- / SH14-188K1-A

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Peter22 napisal:

Kako ti je pa ratal tolk bliz prit s telefonom😁

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

pred 1 uro je Deeyan napisal:

Al pa je bil GoPro? 😁

😊😊👍

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Alex napisal:

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

😊😊👍

😂😂😂 Al pa z dronom slikaš...😃

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.