Jump to content

Tesnilo glave motorja


Recommended Posts

pred 23 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je godlike napisal:

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

 

 

Pa sem 2,3L Focus ST resno nameraval kupiti🙄

 

Po domače povedano-ti motorji so tehnično genialni,a tako na meji,da se vsak konstrukcijski primanjkljaj "rezerve" v materialu katastrofalno maščuje.

 

Se pa strinjam z tabo,ko zahtevaš primerjavo diesel/bencinar le enakih kubatur in le turbo ali le brez turbo-ja.

Tukaj so bencinarji ujeli diesel-e...pa tukaj ne mislim na turbofilane-minimlinčke ampak na Skyactiv-X.

Je pa tudi res,da bo energijska razlika med obema energentoma zmeraj navzoča...torej tukaj boj nikoli ne bo fer...po drugi strani pa,tako imamo izbiro,in da se malce pohecam...je tudi prav tako,ker "tudi diesel-e mora nekdo kupovati"😁😂🤣

 

Pa brez zamere😉

Edited by skritikrt
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Doma mamo tudi 1.5 focusa 2016 letnik, nikol ga ne bi zamenjal. Tako zanesljiv, niti ene tezave, pije tam 5litrov. To kar se pise po netu je mal odvisno od (ne)srece in vzdrzevanja. Redno na 10k smo menjali olje in zdej ma 280k prevozenih brez ene tezave. :) drugace st-ji pa so tudi vredu ce se res res redno vzdrzujejo. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Dinare napisal:

Sem ze tud mel okol 4 porabo :) na to mazdo 6 2.2 se tesk navadim ker je poraba 2x vecja od fordove😅

Pa ne moreš primerjati teg dveh avtov. 

Mazda je težja in posledično je tudi poraba temu primerno večja. 

Se pa da tudi 2,2 dizel motor peljati krepko pod 6 litri. Samo kaj, ko te navor premami in stisneš gas. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je NevLado napisal:

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Edited by Alex
  • Like 1
  • Wow 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami je Alex napisal:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami je NevLado napisal:

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

Mazda nima ključa. 

  • Like 1
  • Haha 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

In pri marsikaterem še ne. Pri saabu tud ne. Pri ročnem moraš dat pa v R, da dobiš ključ ven.

  • Like 2

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Od onih "italijanskih problemov" je verjetno le št. 2 povezan z avtomatskim menjalnikom, pa še to ne s samim menjalnikom, temveč senzorjem položaja ročice. Ki original stane tam cca. 50 evrov + delo. Lahko pa se ga z nekaj iznajdljivosti popravi tudi v lastni režiji, saj se sčasoma izrabi plastični del in tako vedno ne zazna položaja P - oziroma ga, če malce bolj v levo porineš ročico. Imate videe na YouTube, kako se to zamenja ozr. sanira. Ni noben bav-bav, če se komu od vas to pripeti.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Tema gre naprej...pa bi vseeno prilimal en link,k mi je lih Youtube ven pljunil....v navezi na Fordove Ecoboost-e

Žalosten primer 2017 Ford Escape (Kuga) z 20.000 miljami in pred tremi tedni pretečena 5-letna garancija na motor😧

Hladilna tekočina v valjih in "sredinec🖕" z strani Forda.🤬

 

  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Tudi moj je na servisu, da vas razveselim 😉

 

Ugotovil sem ob menjavi gum, da mašina masti. Ko sem raziskoval, sem našel da masti pokrov verige.

 

Mogli bi ga dol vzet in znova tesnilno nanest.

Pa so me poklicali, da je jermenica mastna in da bojo novo naročli.

Dokler ne pride, pa se naprej vozim z Pumo.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.