Jump to content

Tesnilo glave motorja


Recommended Posts

Zdravo!

 

Sem lastnik Mazde 6, letnik 2014, dizel, 2.2 -150KM. Prevoženih imam nekaj več kot 160.000km.

 

 Na avtu se mi je pojavila napaka in sicer hladilna tekočina mi uhaja, hkrati pa se mi verjetno doliva v olje. Mehanik mi je povedal, da gre za resen problem in da bi moral zamenjati tesnilo na glavi motorja. Naj bi šlo za večji poseg, ki bo potegnil za sabo tudi velik finančni zalogaj. Moj mehanik se ne želi lotiti tega posega, ker nima prave delavnice za to.

 

Zanima me ali je kdo od vas že imel podoben primer, ter kje in kako ste rešili težavo? 

 

Hvala za vsak nasvet!

 

Lp!

Link to comment
Share on other sites

Imel sem podobno tezavo na Alfi Romeo 159, kjer sem bil za to naceloma kriv sam... Zastekal je termostat za vodo, ampak sem to opazu prepozno. 

Voda mi je vhajala v 4. cilinder in ker nisem bil siguren, ce je glava cela sem iz preventive menjal se to. Komplet strosek je bil cca. 500€ kar se materiala tice, delal pa sem sam ("pod kozolcem") 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?


 

FL = FaceLift

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami je Peter22 napisal:

Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.

V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.

Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.

Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.

Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.

 

Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?

Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

pred 32 minutami je Peter22 napisal:

Kaj je to FL verzija?

Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami je Janez007 napisal:

O razlikah GJ 2016 in kasnejših GL 2016 se je debatiralo tukaj, razlika je vidna na desnem števcu, kjer GL prikazuje temperaturo, prejšnja GJ pa ne:

 

GJ

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452159

 

GL

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=452184

 

Sicer pa @Peter22, kaj je bilo potem glede tiste napake motorja (lučke), zapackan EGR ali kaj drugega?

 

Glede tvojega razmišljanja o prihodnosti novega avta pa samo rečem, da s tabo sočustvujem. 😞

 

slika.thumb.png.6f0db474586f83bb8bbac817c9720147.png

 

slika.thumb.png.3d79fe937aa1df2b983f189be4f9bce4.png

 

 

https://www.car.info/en-se/mazda/6

 

 

 

EGR napako je takrat Pelko pobrisal ven in od takrat se ni več prižgala.

Sem rekel,da če se še enkrat prižge grem v akcijo.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami je Alex napisal:

Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔

Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉

Ok,pol le ni tako hudo ,kot sem slišal,mi je kar odleglo,ker avto mi je res top,se vozi k raketa😁

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tut js nism alisu za tesnila, 

So pa ble tezave z odmicnimi gredmi pri cist zacetnih letnikih, ostale tezave kot so (zabitost egr ventilov, map senzorjev, sesalnih kolektorjev) so pa tezave vseh letnikov, sploh ce je velik mestnih vozenj in tako rekoc cijazenje po cestah

Edited by Deeyan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poglej kje po prometni ali pa s kaksnim OBD, kaksna je oznaka motorja.

 

Ce je SHA12 (torej nekaj podobnega kot bi pri racunalnikih rekel verzija 1.2), si lahko miren.

 

2013 so bile SHA10

2014 pa SHA11

2015 pa ze SHA12

 

Pol so sele z AdBlue sistemom ratale SHA20 (2018, ce se ne motim).

 

Ampak, ker je lahko kak avto stal kje v skladiscu ali pri prodajalcu, ne mores slepo zaupati datumu prve registracije. Lahko tudi pozen 2015 letnik dobis SHA11 ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami je dvorjan napisal:

@Deeyan Pa to bi verjetno moral še naprej brati SHA01 2222, torej imas 12 - saj tvoja je 2015, mar ne?

Kar moja 2015 letnik ima celo:

HW: SH06

 

Nisem pa blizu avta danes, da bi sel pogledat tocno to oznako, ki si jo prilepil.

 

Aaa, hvala za pojasnilo 🙂

 

Drugace je 2016 

Pred eno uro je Alex napisal:

Kje pa se nahaja ta ploščica? 🤔

 

 

Na desni strani pod egrjem

 

Video od 1.50min naprej

 

Link to comment
Share on other sites

Primer "FORScan configuration file" M6 GJ (model 2015) kupljene v začetku 2016:

 

Vehicle:
Model: Mazda6/Atenza
Engine: SH
Capacity: 2.2L
Generation: SKYACTIV
Transmission gear: Manual

PCM - Powertrain Control Module
Part number: SH14-18881-
Strategy : SH5N-188K2-G
Hardware type: SH14-188K1- / SH14-188K1-A

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Peter22 napisal:

Kako ti je pa ratal tolk bliz prit s telefonom😁

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

pred 1 uro je Deeyan napisal:

Al pa je bil GoPro? 😁

😊😊👍

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 22 urami je Alex napisal:

Dober telefon s dobro kamero, one plus nord, makro nastavitev in je. 😊

😊😊👍

😂😂😂 Al pa z dronom slikaš...😃

Edited by Bini
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.