Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

?alostno a resni?no...

Napisano

Hvala za info. Sem na?el Bosalovo pri enemu iz Dom?al za pribli?no normalen dnar. Tole okoli nosilnosti moram pa tudi jaz preveriti.

Napisano

?alostno a resni?no...

zakaj si pa potem tako dal gor?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zakaj si pa potem tako dal gor?

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

Napisano

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

vertikalno nikoli ne bo? presegel - to je zgolj to?kovno direktno na kljuki (na primer prtlja?nik za kolesa, ki visi v zraku, medtem ko se te?a prikolic prenese na lastno os - gume, ampak ndm se gleda glede na te?o avta in motor, ti lahko vle?e? do ndmja avta in skupne 3500.

koliko pa je 3ja la?ja od 6ke, na kateri sem imel prikolico z NDM 1400 (Hobby 560 KMFE, in jo je papir prenesel?

 

in mislim da imam prav

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda3-sedan/price-and-specification/

 

tukaj pi?e 600/1200kg ne glede na motor

Po moje so ti dali kako poceni kljuko ki je homologirana samo do toliko. Namre? vsaka kljuka ima svoje podatke, medtem ko ne sme prese?i avtomobilove max nazivne. Vsaka kljuka ima svoj CE za model avta - in ta se vpi?e v homologo, avto ima samo max - 100% ker sem svojo zadnjo sam montiral in imel CE v roki, sam homologiral in ndm prepi?ejo iz CEja

 

nova mazda2 ima na primer 500/900kg....da niso dali kljuko za ta avto

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda2-hatch/price-and-specification/

 

medtem ko ima m6 pri?akovanih 1600kg

http://www.mazda.com.au/cars/mazda6-wagon/specs--prices/

 

Lahko da se motim ampak kljuko sem imel na M5, CX-7. Exeo, M6, M6 in tole je za povpra?at po zdravju.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Ne vem ?e to dr?i.

Spodaj prilagam sliko homologacijskega karton?ka. To je bilo vpisano predno je bila homologirana bilokatera kljuka!

Glede vertikalne obremenitve tudi vem kaj pomeni, pri meni pride seveda v po?tev za prevoz koles.

 

post-7744-0-80986700-1423903892_thumb.jpg

 

Po mojih domnevah kjuka omogo?a veliko ve?je obremenitve kot mu dovoljuje avto glede na podatke v homologaciji.

Jures, si prav razlagam, ali sem v zmoti?post-7744-0-69301600-1423904406_thumb.jpg

 

Vrstni red slik je ravno zamenjan.

Napisano

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Sam sploh nisem temu namenil pozornosti ko sem kupoval kljuko... Niti potem ko sem ?e nevemkoliko polnih prikolic prepeljal...

V?eraj pa ?ok :)

 

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

 

Lp

Napisano

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

Lp

MMS = Mazda Motors Slovenia... uvoznik za Mazde...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Rad bi si zmontiral kljuko na M6 druge generacije (sedan, 2008, 2.0i te plus). 

Sem si prebral kar nekaj o horizontalnih (H) in vertikalnih (V) kljukah, pa vseeno prosim za nasvet, ker mi zadeve niso ?isto jasne.

?e prav razumem je razlika med H in V to, da v primeru V, ko je kljuka sneta se priklopa kljuke ne vidi. A potem takem rezanje branika v tem primeru ni potrebno?

 

Namre? sem pred dilemo, srce se mi jo?e (:)), ?e bom moral rezati zadnji branik, po drugi strani pa so vertikalne kljuke noro drage (z monta?o cca 500 ?) med tem ko so horizontalne, vsaj 100 ? cenej?e.

A ima kdo izmed vas konkretne izku?nje?

?e sem prav razumel bom v primeru monta?e kljuke potreboval tudi nek modul za elektroniko. To dr?i?

 

Hvala in lp,

Marko

Napisano

Odvisno, kaj bo? potreboval.

 

Za ob?asno vleko lahke prikolice je mogo?e res bolj?e, ?e ima? vertikalno vle?no kljuko. Kot si napisal, se priklopa ne vidi.

 

Za "redno" vleko pa bi vseeno priporo?il vertikalni priklop. Iz ?isto prakti?nega vzroka - precej la?je je montirati vle?no kljuko v priklop. Sploh v slab?em vremenu to opazi?, ko ti ni treba kle?ati v lu?i, da montira? kljuko...

 

Tudi vertikalno preobremenitev vle?ne kljuke horizontalna kljuka la?je prenese. ?eprav, ?e je narejena tako kot mora biti in ni kak?na kitajska roba iz Mehike, bi morala biti zanesljiva taka ali druga?na...

Napisano

Tudi cenejso navadno kljuko lahko snames. Res da je malo vec dela ker sta dva vijaka ampak ce to delas parkrat na leto...

 

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

Glede cene - na ebayu mas kljuko za 150?, montiras sam vec kot enostavno, plus homologo 30?

 

Zraven pride tudi connection box za elektriko, ti samo pripnes na obstojece kable zadaj. Ta box tudi piska ko je nepravilnost - ko ne dela kaka luc na prikolici, kaj prebija (stare prikolice) itd.

 

Jaz sem sam to naredil na mazdi 5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

 

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

?al meni tudi 1x... ?e bi ga dobil bi mu tud glavo od?raufal. Enostavno nekatere boli kurac, sej ne rabijo biti ve? previdni, ker ma kljuko pa njegovemu avtu ne bo ni? - po moje se mu je ?e smejalo, ko  je ruknil v moj avto. Res ne vem zakaj so se odpovedali zakonu o obvezni snemljivosti kljuke, ko ni v uporabi? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Eno je da rines drugo pa da te scitis. Te ki grejo na noz grejo verjetno tudi brez kljuke 'na kol'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

33112_1.png

Napisano

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

Pojdi v italijo, francijo...mene je 2x v lj. In to pred mojimi ocmi, zenska rine v box in to ne bocni, dokler jo drug avto ne ustavi, k sreci je bil zadnji del

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mam torej sre?o, ker sem v Sloveniji.. ;)

To 2x v Lj je bilo v Slo a ne...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Modele ki se jim po uporabi ne da sneti kljuke bi moral ?trafat, ker to so tisti bmk vozniki ki jim pri parkiranju ni ?koda avta ker je ?koda itak na vozilu za njimi.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.