Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 13. 2. 2015 ob 15:05 je jures napisal:

Tole neki ne stima, ena tona ti manjka

Ni? ne manjka... Tako pi?e v homologacijskem karton?ku.

Napisano

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 2. 2015 ob 18:11 je jures napisal:

ndm za prikolico 900kg? saj ?e po?itni?ko prikolico ne more? voziti...in tiste za pesek ne ki ima ndm 750...

?alostno a resni?no...

Napisano

Hvala za info. Sem na?el Bosalovo pri enemu iz Dom?al za pribli?no normalen dnar. Tole okoli nosilnosti moram pa tudi jaz preveriti.

Napisano
  dne 13. 2. 2015 ob 18:30 je Pepo1980 napisal:

?alostno a resni?no...

zakaj si pa potem tako dal gor?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 2. 2015 ob 20:59 je jures napisal:

zakaj si pa potem tako dal gor?

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

Napisano
  dne 14. 2. 2015 ob 7:25 je Pepo1980 napisal:

Ne razumem vpra?anja?

Ni kljuka kriva, kriv je avto.

Kljuka nima tak?nim omejitev, omejitve ima avto in to nerazumne omejitve. Npr. Kljuka ima vertikalno obremenitev max dovoljeno 90 kg, a avto v homologaciji samo 75 kg, se pravi se mora? dr?ati homologacije.

Upam da ne bom imel kdaj te?av z modrimi...

vertikalno nikoli ne bo? presegel - to je zgolj to?kovno direktno na kljuki (na primer prtlja?nik za kolesa, ki visi v zraku, medtem ko se te?a prikolic prenese na lastno os - gume, ampak ndm se gleda glede na te?o avta in motor, ti lahko vle?e? do ndmja avta in skupne 3500.

koliko pa je 3ja la?ja od 6ke, na kateri sem imel prikolico z NDM 1400 (Hobby 560 KMFE, in jo je papir prenesel?

 

in mislim da imam prav

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda3-sedan/price-and-specification/

 

tukaj pi?e 600/1200kg ne glede na motor

Po moje so ti dali kako poceni kljuko ki je homologirana samo do toliko. Namre? vsaka kljuka ima svoje podatke, medtem ko ne sme prese?i avtomobilove max nazivne. Vsaka kljuka ima svoj CE za model avta - in ta se vpi?e v homologo, avto ima samo max - 100% ker sem svojo zadnjo sam montiral in imel CE v roki, sam homologiral in ndm prepi?ejo iz CEja

 

nova mazda2 ima na primer 500/900kg....da niso dali kljuko za ta avto

http://www.mazda.com.au/cars/2014-mazda2-hatch/price-and-specification/

 

medtem ko ima m6 pri?akovanih 1600kg

http://www.mazda.com.au/cars/mazda6-wagon/specs--prices/

 

Lahko da se motim ampak kljuko sem imel na M5, CX-7. Exeo, M6, M6 in tole je za povpra?at po zdravju.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 2. 2015 ob 8:20 je jures napisal:
Ne vem ?e to dr?i.

Spodaj prilagam sliko homologacijskega karton?ka. To je bilo vpisano predno je bila homologirana bilokatera kljuka!

Glede vertikalne obremenitve tudi vem kaj pomeni, pri meni pride seveda v po?tev za prevoz koles.

 

post-7744-0-80986700-1423903892_thumb.jpg

 

Po mojih domnevah kjuka omogo?a veliko ve?je obremenitve kot mu dovoljuje avto glede na podatke v homologaciji.

Jures, si prav razlagam, ali sem v zmoti?post-7744-0-69301600-1423904406_thumb.jpg

 

Vrstni red slik je ravno zamenjan.

Napisano

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 2. 2015 ob 17:07 je jures napisal:

Ne stekam kaj je tukaj uvoznik delal, res....neki ne stima ce ima avto tovarnisko 1200

Je za poklicati MMS....

Dobesedno se nategnes (nategnejo) ce avto uporabljas tud v ta namen

Sam sploh nisem temu namenil pozornosti ko sem kupoval kljuko... Niti potem ko sem ?e nevemkoliko polnih prikolic prepeljal...

V?eraj pa ?ok :)

 

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

 

Lp

Napisano
  dne 14. 2. 2015 ob 17:20 je Pepo1980 napisal:

Kaj je to MMS? Se opravi?ujem za nevednost.

Lp

MMS = Mazda Motors Slovenia... uvoznik za Mazde...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Rad bi si zmontiral kljuko na M6 druge generacije (sedan, 2008, 2.0i te plus). 

Sem si prebral kar nekaj o horizontalnih (H) in vertikalnih (V) kljukah, pa vseeno prosim za nasvet, ker mi zadeve niso ?isto jasne.

?e prav razumem je razlika med H in V to, da v primeru V, ko je kljuka sneta se priklopa kljuke ne vidi. A potem takem rezanje branika v tem primeru ni potrebno?

 

Namre? sem pred dilemo, srce se mi jo?e (:)), ?e bom moral rezati zadnji branik, po drugi strani pa so vertikalne kljuke noro drage (z monta?o cca 500 ?) med tem ko so horizontalne, vsaj 100 ? cenej?e.

A ima kdo izmed vas konkretne izku?nje?

?e sem prav razumel bom v primeru monta?e kljuke potreboval tudi nek modul za elektroniko. To dr?i?

 

Hvala in lp,

Marko

Napisano

Odvisno, kaj bo? potreboval.

 

Za ob?asno vleko lahke prikolice je mogo?e res bolj?e, ?e ima? vertikalno vle?no kljuko. Kot si napisal, se priklopa ne vidi.

 

Za "redno" vleko pa bi vseeno priporo?il vertikalni priklop. Iz ?isto prakti?nega vzroka - precej la?je je montirati vle?no kljuko v priklop. Sploh v slab?em vremenu to opazi?, ko ti ni treba kle?ati v lu?i, da montira? kljuko...

 

Tudi vertikalno preobremenitev vle?ne kljuke horizontalna kljuka la?je prenese. ?eprav, ?e je narejena tako kot mora biti in ni kak?na kitajska roba iz Mehike, bi morala biti zanesljiva taka ali druga?na...

Napisano

Tudi cenejso navadno kljuko lahko snames. Res da je malo vec dela ker sta dva vijaka ampak ce to delas parkrat na leto...

 

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

Glede cene - na ebayu mas kljuko za 150?, montiras sam vec kot enostavno, plus homologo 30?

 

Zraven pride tudi connection box za elektriko, ti samo pripnes na obstojece kable zadaj. Ta box tudi piska ko je nepravilnost - ko ne dela kaka luc na prikolici, kaj prebija (stare prikolice) itd.

 

Jaz sem sam to naredil na mazdi 5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 7. 3. 2017 ob 20:39 je jures napisal:

Po drugi strani nas pa je vsaj 80 posto uporabnikov ki se stalno vozimo s kljuko...ni moteca. Jaz je nisem snemal nikoli. Razen sedaj ko je avtomatska. Nenazadnje te tudi sciti na parkingu :)

 

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 7. 3. 2017 ob 21:03 je Mrau?k M?k napisal:

Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.

?al meni tudi 1x... ?e bi ga dobil bi mu tud glavo od?raufal. Enostavno nekatere boli kurac, sej ne rabijo biti ve? previdni, ker ma kljuko pa njegovemu avtu ne bo ni? - po moje se mu je ?e smejalo, ko  je ruknil v moj avto. Res ne vem zakaj so se odpovedali zakonu o obvezni snemljivosti kljuke, ko ni v uporabi? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Eno je da rines drugo pa da te scitis. Te ki grejo na noz grejo verjetno tudi brez kljuke 'na kol'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

33112_1.png

Napisano
  dne 7. 3. 2017 ob 23:58 je Boss napisal:

??iti pred ?em?

 

?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.

 

Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.

Pojdi v italijo, francijo...mene je 2x v lj. In to pred mojimi ocmi, zenska rine v box in to ne bocni, dokler jo drug avto ne ustavi, k sreci je bil zadnji del

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 8. 3. 2017 ob 12:21 je Boss napisal:

Mam torej sre?o, ker sem v Sloveniji.. ;)

To 2x v Lj je bilo v Slo a ne...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Modele ki se jim po uporabi ne da sneti kljuke bi moral ?trafat, ker to so tisti bmk vozniki ki jim pri parkiranju ni ?koda avta ker je ?koda itak na vozilu za njimi.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Prva ženska leti na Mesec in javlja v bazo: "Houston, imamo problem." "Kaj je narobe?" "Nima veze, nič." "Povej, kaj je problem!" "Ne bom!" "Prosim, povej, kaj je problem." "Ti dobro veš, kaj je problem!“
    • Rogla lahko dirka še dvajset let, a se ne bo znal postavit na čelo kolone. Ko loviš zaostanek se moraš nalepit roza majici na zadnje kolo in ga ne spustit niti centimetra. Ne pa, da se laganini voziš v šesti, sedmi vrsti ali  še bolj nazaj.  Potem je logično, da pobereš vse možne padce in težave drugih.  Pa tudi, ko spredaj skočijo v napad si oviran in ne moreš nič. Toro se je lepo vsega naučil od Pogija in je vedno tam, kot mora bit. Seveda moraš imeti tudi dobre noge. Kar oa mislim, da je to pri Rogli že malo mimo. Be moreš samo defenzovno vozit in čakati na čudež.  Ali pa računati na dolge klance. Tukaj je en kup kolesarjev, ki so tudi dobri in ne moreš pridobiti minute ali dve proti njim. Najbrž je sanj o prvem mestu z včerajšnjim dnem konec. 
    • Ubistvu ni še eden, ampak je samo na vrhu. Če bi dal tri vzporedno, se vedno vse krivi, zvija in se vidi potem šparnja med plohi. Tako pa lahko "diha" les in se ne opazi krčenje lesa. Pa še nekaj posebnega zgleda     
    • Mi gremo z letnimi M PS4 na M6 sedaj v četrto sezono in so še čisto OK - še za 1x toliko (cca 30.000 km). Je pa res 90% avtoceste.      
    • Danes je bilo super na GIRU v Brdih in spoznal DPicul-a, forumskega Mazdaša.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.