Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me, ali ima kdo izkušnje, da recimo dolga vožnja nekaj 100 km ob določenem načinu vožnje (npr. prestavo nižje - višjimi obrati) celo nekoliko sčisti saje EGR, kolektorja,...?

 

Dostikrat se reče, da je treba avto vsake toliko časa "prepucat", pa me tehnično zanima, kaj to pomeni.

 

lp Janez

Napisano

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...

Edina varianta je fizično čiščenje. 

Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in  ne pedal to the metal variante. 

Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje. 

Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov. 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano
  dne 25. 7. 2021 ob 6:51 je Janez007 napisal:

Potem je približno tako kot pri malih kurilnih napravah. Ko enkrat so saje v dimniku, jih lahko očisti le dimnikar ali dimniški požar. 😂

 

Razširi  

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

 

 

Napisano
  dne 25. 7. 2021 ob 12:10 je Alex napisal:

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

Razširi  

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

Napisano

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Napisano
  dne 25. 7. 2021 ob 13:09 je dvorjan napisal:

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Razširi  

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
  dne 25. 7. 2021 ob 14:54 je Bini napisal:

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

Razširi  

 

Ja samo ta kompresor je bolj za okras🙄

Pravi kompresor da konje in navor (oz. Krivuljo 🤪) podobno kot turbo, s tem da je gnan prek jermenice ne prek izpušnih plinov kot turbina. 😉

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja to res ni kompresor v pravem pomenu besede. Očitno ga rabijo bolj zarad načina delovanja motorja kot pa da bi povečal moč

33112_1.png

Napisano

Dodatno polni zrak v valje takrat, ko ga potrebuje v večji meri, to pa zaradi boljšega iskoristka in izgorevanja pri delovanju v načinu dizel.... 😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.