Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

Mazda3 G120 2018, 50.000 km, zjutraj (okoli 10 stopinj) ne vžge več v prvi sekundi, ampak prej kakšni 2 do 3 sekundi vergla. Je to OK oz. v čem bi bila lahko težava?

Napisano
pred 21 minutami je Brane napisal:

1-0 za Bini

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

 

 

Napisano
20 minutes ago, Alex said:

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

ni nujno ... če štartar zavrti motor z isto hitrostjo kot prej pol je akumulator dober, če štartar slišiš da se "matra" pol je akumulator ...

@Janez007 dej mal bolj opiši kako se sliši to verglanje ....  je hitro ali počasnejše ... 

če so svečke bi se poznalo pri pospeševanju ker bi na momente avto rahlo pocukal 

 

vseeno bodi pozoren na zunanjo temp tko kokr je @Bini napisu, ker če se bo temp. nižala in bo avto težje užigal bi res lahko rekl da je akumulator ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

Napisano
1 hour ago, Janez007 said:

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

probaj to tud zdele nardit pa spremljaj ce napetost akumulatorja pade tako kot je napisu @luxxx7

to isto ponovi zjutraj  pa bomo potem dalje ugotavljal 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano (urejeno)

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja 10,8 V):

image.png

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Napisano

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Ja, to je še najmanj. Trenutno je v uporabi 3 leta in 4 mesece. Tale i-stop ga je verjetno kar zdelal. Sam ga izklopim takoj, ko se spomnim, spomnim pa se ponavadi ko prvič ugasne pred semaforjem ... :) 

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je canyon napisal:

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Ja možno, da je včerajšnja ekstra polnitev pomagala. Sicer pa sem destilirano vodo dolil že pred pol leta, ko me je presenetil nizek nivo v nekaterih celicah. Takrat sem bil tudi v dilemi, ali je bilo dolivanje sploh dobro, ali bi bilo bolje, da bi pustil na miru. Na uradnem servisu po tovarniških Mazda navodilih menda ne dolivajo.

 

Če so svečke, me bo kar presenetilo pri slabih 50.000 km. 

 

Vsekakor sporočim, če se bo v nadaljevanju na to temo z avtom kaj dogajalo.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Avto je za vozit in to na malo daljše relacije da se akumulator napolni, kratke fure mu kaj preveč ne pomagajo.        Lahko  ga vsakih 6 mesecev priklopiš na polnilec  če  avto ni preveč v pogonu. Svečke se menja na 120000, drugo pa ne rabi ,to se ne kvari-pri Mazdah 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Napisano
pred 1 uro je luxxx7 napisal:

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Hvala @luxxx7, sem popravil napako in zamenjal sliko na 10,8 V. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.