Skoči na vsebino

Mazda bo razsirila paleto SUV vozil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker, kot se vsi strinjamo je prihodnost v SUV in noben ne rabi drugega, bo mazda se bolj razsirila paleto vozil suv.

Izvirno so se domislili imen ... vse med cx-0 do cx-100 :) Pa za vsak slucaj gredo po 10 vmes, ce slucajno se ponesreci narest nekaj vmes da lahko dajo 47 :)

 

 

EN.MEDIA.MAZDA.CA

Mazda Motor Corporation today announced plans to expand its global SUV lineup starting from 2022. The new models will include the Mazda CX-50 to be produced in our new U.S. plant, as well as...

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Ma bolečina... a res rabijo tolk različnih SUV-ov, ki bodo podobni med sabo kot jajc jajcu in samo velikost jih bo več ali manj ločevala.

 

Ne vem sam Mazda se bo izgubila v povprečju nekega vsiljenega trenda.

 

Jaz bi jim predlagal, da modele raje poimenujejo

 

Mazda SUV S

Mazda SUV M

Mazda SUV L

Mazda SUV XL

Mazda SUV XXL

 

simpl pa vsak bo vedel kaj te oznake pomenijo.

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Dolgo so se upirali ... sicer pa sj poglejmo sliko tle, kaj zdej kopujemo, zadnje čase samo CX-30 ... zakaj bi se matrali z drugimi modeli npr. mazda3, k je dobila X nagrad pa vse ... prodaja se pa še zmeraj bogo.

Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Še vedno je šestica najlepša...sploh limuzina. 

Do sedaj..... :harhar:

😉

Napisano
Pravkar je scania napisal:

Kaj bo pa namesto mazde6? Zgleda bom v naslednjem avtu presedlal na toyoto ali lexusa. Žal 😕

Neka varianta z šestimi cilindri in blagim hibridom naj bi prišla ven leta 2023. Verjetno se ne bo več imenovala mazda 6. 

Če bo atraktivna zna bit zanimiva. 🤔

 

 

Napisano

Suv je žal trend in to furajo vse znamke zdej. Škoda. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Neka varianta z šestimi cilindri in blagim hibridom naj bi prišla ven leta 2023. Verjetno se ne bo več imenovala mazda 6. 

Če bo atraktivna zna bit zanimiva. 🤔

Ja klasičnega bencinarja ne bo več, enako dizle, ki jih bodo enostavno ukinili (japonci pa sploh, mislim da mazda se najdlje vztraja, toyote/honde že ne moreš več dobiti dizla)

Napisano

Hmmm, zgleda da bo Mazda tudi v Evropo dala 6valjnike. Zanimivo in hkrati pogumno glede na trend downsizinga. 

Nekje sem tudi zasledil da bi naj izdali tudi 3L inline 6 cilindrski Turbo motor, v naslednji generaciji Mazde 6.👍

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

Hmmm, zgleda da bo Mazda tudi v Evropo dala 6valjnike. Zanimivo in hkrati pogumno glede na trend downsizinga. 

Nekje sem tudi zasledil da bi naj izdali tudi 3L inline 6 cilindrski Turbo motor, v naslednji generaciji Mazde 6.👍

Res je. Potrjena je tudi naslednjica 6- ke za začetek 2023 z hibridno tehnologijo in avtomatskim 8 stopenjskim menjalnikom. Ročnega naj ne bi bilo več na voljo. In celo 3.0 šest cilindrični dizli naj bi prišli. 

Seveda si bomo, če je to res, omislili 3 litrskega  benzinarja. 

 

 

Napisano (urejeno)

Dam še link v to temo.

https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/uradno-mazda-potrdila-vrnitev-rotacijskih-motorjev-prihaja-ze-prihodnje-leto/

 

 

Bo zanimivo ko bosta en zraven druzga XC-60 in CX-60 😁

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Res je. Potrjena je tudi naslednjica 6- ke za začetek 2023 z hibridno tehnologijo in avtomatskim 8 stopenjskim menjalnikom. Ročnega naj ne bi bilo več na voljo. In celo 3.0 šest cilindrični dizli naj bi prišli. 

Seveda si bomo, če je to res, omislili 3 litrskega  benzinarja. 

Ja verjetno bo ročni menjalnik počasi tudi izginil iz ponudbe, meni osebno to ni všeč, ampak vsi hibridi benz+elekt.imajo avtomatiko....se bo treba navaditi...

Napisano (urejeno)

No potemtakem bodo na Evropskem trgu na voljo SUV-i: CX-3, CX-5 posodobljen v letu 2022, CX-30, CX-60 in CX-80 ter MX-30; CX-50 pa v Evropi ne bo.

Popravljeno od Robert

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.