Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA


Priporočeno sporočilo

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

S temi dizli generacije 2014 so imeli na servisih toliko težav, zato imajo veliko izkušenj. Kakšen Majes iz BTC (mislim, da je ravnokar šel v pokoj), Jure iz BTC, Borut pri Selmarju, Pelko iz Medvod bi znali hitro zavohati problem. Dobesedno ... povlečejo šibko in povohajo, če je v olju veliko goriva - prvi znak, da je kaj narobe.

 

Evo ena ideja: naredi vzorec olja po spodnjih navodilih (5 minut po ugasnjenem toplem motorju spustiš iz šibke kapljico olja na 80g papir in jo pustiš na suhem 24 ur, potem pa slikaš) in sliko ter osnovne podatke (prevoženi km, km od zadnje menjave olja) pripopaj sem gor. Kakovost olja že veliko pove o stanju motorja.

 

image.png.ed899c716ac78c5dc28112319ce16b77.png

 

Hmm zanimivo, avto sem kupil pri Jerebu v Izoli, avto je slovenski, naj bi pa tam menjali olje in dali novega 5w-30. Bom pa naredil ta preizkus, zanimivo🙂

20211129_142248.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Kako konkretno si "uredil stvari" pri EGR in DPF?

Eden od mehanikov uradnega servisa mi je rekel, da ima on na svoji M6 2.2. CD175 porabo 8,5 l/100 km. Ali ima avtomatika, AWD, pa ne vem. Sam sem imel povprečno porabo na navadni CD175 MT med 5,5 in do največ 6,2, ko sem naložen s strešnim kufrom pridirkal iz Splita.

 

2l/100km je velika razlika, dva do tri deci me neb motlo ma 2 litra je pa ze kar zadeva, zanimivo da ima ocitno dosti istih avtov razlicno porabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli). 

Danes se lahko dobimo po 15. uri  kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli). 

Danes se lahko dobimo po 15. uri  kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊

Noga vem da je glavni faktor. Super se lahko dobiva pa da skupaj pogledava kaj je na stvari👌👌😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

In upam, da se je @Alex v pol leta že naučil rokovati z OBD2 adapterjem. :) Bolj si mislim, da bo samo rekel, kako lepa rdeča Mazda 6, najlepša barva. 😁

Nisem šec kolega z Obdjem.😊 Znam pa pogledati, kdaj in koliko regeneracij je bilo opravljeno. 

Itak, da bo veselo. Dve rdeči šestki na kupu. To je že praznik. Samo kaj, ko je moja trenutno s temi 17" kr neki. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Alex napisal:

Nisem šec kolega z Obdjem.😊 Znam pa pogledati, kdaj in koliko regeneracij je bilo opravljeno. 

Itak, da bo veselo. Dve rdeči šestki na kupu. To je že praznik. Samo kaj, ko je moja trenutno s temi 17" kr neki. 🤪

Ne sekiraj se,moja je na 16", čimprej nazaj gor 19"👌🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpelhabo. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

:rispekt: sedaj pa samo :cheers: in:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Alex napisal:

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

Vse je res kar je povedal!😁 super smo se mela, malo bolj sem miren zdaj glede avta kot prej, mislim da je res kriva malo bolj aktivna voznja, problem pa je tudi mestna voznja z krozisci saj vsako malo hitrejse speljevanje kar dvigne obrate in tam pokuri to razliko.🥺✌ je pa res da bom dal nekaj crnih dodatkov na avto, nardijo avto bolj odpiljen👌👌 ko bo pomlad in nebo vec soli na AC in bodo gor 19" pa pripeljem spolirat mašino😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Fina zgodba, srečanje 👍

 

Glede povprečnega intervala regeneracij pa bi ugibal, da nekaj ne štima. Ali so bili prevrteni kilometri, ne pa prenastavljen števec regeneracij, ali pa se je avto veliko življenjske dobe vozil zabasan s sajami (recimo zaradi slabih injektorjev ali njihovih podložk, kar bi pojasnilo tudi visoko porabo). Možno je tudi oboje. Kolikor vem, imajo ti avti interval med regeneracijami cca 400 km, zato je povprečje 136 km zelo nizko, to je tako Alex, kot bi bil pri tvoji M6 l.2017 povprečen interval 68 km.?zmeden?

 

Screenshot_20211228-191242_MyMazda.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, no, meni se zdi 8,5-9l/100 km čez cel tank res prehuda poraba, sploh če je AC vmes (pa saj se tam tudi ne moreš ves cajt voziti 180-200 km/h).

 

Jaz imam tako porabo samo v načinu "nema bog brata", ampak ni dejanskih pogojev (posebej zdaj pozimi), da bi se vozil v načinu "track attack" cel čas.

 

Pa sem pozimi in poleti na 19'' platiščih in gumah - na manjših je tudi poraba takoj manjša ...

 

In ja, 136 km povprečje med regeneracijami je prenizko - vsaj okoli 200 km bi morala biti številka.

 

Meni jih dela med cca. 160 in 230 km (glede na to, da imava podobne kilometre in avtomatika), pa ga tudi ne šparam (edino ko je hladen, ga bolj nežno peljem).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.