Skoči na vsebino

Gretje zadnjega stekla

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja vem da na cx-30 delaj bolje. a moja žal 2019 ko je bil DAB bolj slabe sorte so mi na servisu razložili.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 4 minutami je mazdaman napisal:

Ja vem da na cx-30 delaj bolje. a moja žal 2019 ko je bil DAB bolj slabe sorte so mi na servisu razložili.

😓😭

Napisano

Jaz na CX-5, ki je letnik 12/2017, nimam s tem problemov, da bi DAB kaj slabse deloval, ce je vkljuceno gretje zadnjega stekla ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 11. 2. 2022 ob 17:47 je NevLado napisal:

Meni je na 2016 CX-3 ob vklopljenem zadnjem brisalcu metalo ven DAB signal.

 

Na 6ki zaenkrat nisem opazil nič posebnega, se mi pa zdi kvalitetnejši sprejem signala - tudi na več mestih lovi DAB, kjer CX-3 ni.

Popravek: vklopljenjo zadnje gretje na 6ki nima spremembe na signal. Mi je pa včeraj na AC med naletavanjem snega ob vklopu zadnjega brisalca vrglo iz DAB na FM. Takoj ko sem izklopil je bilo spet ok.

Napisano

Omenjena zadeva se je v teh dneh in nočeh pokazala zelo koristna, sploh ko gre za precejšnje nihanje vlage in temperaturne spremembe ter ko ob koncu tedna pelješ cunje na pranje na poti domov ;)

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zadnjih par let nepogrešljiva funkcija v vozilu ... gretje zadnjega stekla in ogledal ... ob močnih nalivih in vlagi v zraku, odstrani pa tudi ivje in ostalo nadlogo na steklu, da v primeru ko greš proti domu in imaš s seboj mokre (delovne) obleke in ostalo kramo ne govorimo... pozimi prav tako nepogrešljiva funkcija, ampak zadnja leta ni več tistih pravih zim oziroma sneženja.... 

Zgodi se da imam zadevo prižgano tudi celi dan vožnje, samo hudič je ko jo je potrebno vsake toliko vklapljati v kolikor ima avtomatski izklop. To glede porabnika smo razčistili. 

Ampak, a je možno da imajo zadevo tudi do 400W ?

Napisano

Sploh, k je treba kakšno Daewoo Nexio porivat, da te ne zebe v roke.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Sploh, k je treba kakšno Daewoo Nexio porivat, da te ne zebe v roke.

 

Sej če ga maš za taxi, ti pol stranke porivajo 🙃

Podpis.png

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da ne odpiram po nepotrebnem nove teme bom kar tukaj vprašal oziroma nadaljeval. 

 

A je kdo od vas že vozil tovorni kombi oziroma furgon brez šip in je z omenjenim stikalom odrosil zunanja ogledala ?

Danes sem namreč omenjeno storil ko sem zjutraj štartal z Citroen Jumper in sem imel čisto zarošenega. Šel sem namreč znancu po rezervne dele za njegovega starodobnika in še nekaj sobnih rastlin.

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.