Skoči na vsebino

Mazda 6 2016, SBS/SCBS malfunction


Priporočeno sporočilo

  • 5 mesecev kasneje...

Meni je pa danes napisalo SBS malfunction in SCBS forward malfunction. Zraven pa še svetita lučka za motor in še ena, vidno na sliki. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, napake ne izginejo. Pojavile pa so se med vožnjo cca 120km/h ob vključenem tempomatu, vključen sem imel tudi lane assistant. Zdaj se ju ne da vključit. Avto tudi nima polne moči. Kaj bi ahko bil razlog za ti napaki? Avto Mazda 6 CD 175, letnik 2016.

20220710_183222.jpg

20220710_183143.jpg

20220710_183141.jpg

Popravljeno od tomzel
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je tomzel napisal:

Meni je pa danes napisalo SBS malfunction in SCBS forward malfunction. Zraven pa še svetita lučka za motor in še ena, vidno na sliki. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, napake ne izginejo. Pojavile pa so se med vožnjo cca 120km/h ob vključenem tempomatu, vključen sem imel tudi lane assistant. Zdaj se ju ne da vključit. Avto tudi nima polne moči. Kaj bi ahko bil razlog za ti napaki? Avto Mazda 6 CD 175, letnik 2016.

20220710_183222.jpg

20220710_183143.jpg

20220710_183141.jpg

Priklopit ga je potrebno na računalnik, da se ugotovi koda napake. Seznam napak:

 

EUROESI.MAZDA.CO.JP

 

S katerega konca si?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je tomzel napisal:

Senzor izpuha torej, hvala. Bom preveril, upam da mi gre v garancijo, avto je uvožen iz Nemčije in ima leto jamstva Cargarantie

V Nemčiji je garancija le 3 leta. Če si ti dobil dodatni leto garancije in je avto letnik 2016 ne vem, če ti bo veljala. 🤔

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Alex napisal:

V Nemčiji je garancija le 3 leta. Če si ti dobil dodatni leto garancije in je avto letnik 2016 ne vem, če ti bo veljala. 🤔

 

To je enoletna mednarodna garancija od nekega podjetja, ki jo nudijo uvozniki rabljenih avtomobilov, kupil sem ga v SLO.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je tomzel napisal:

Res je bil senzor kriv, zamenjan in avto spet normalno deluje. Čudno, da Mazda za takšne zadeve ne da vpoklica.

 

lahko bi res glede na to, da priznavajo kot serijsko napako

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ne dajo, je pa menda zaradi tega to najcenejši senzor emoji4.png

 

men se ne zdi lih poceni.... 😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
dne 28. 12. 2023 ob 12:40 je miha20 napisal:

tako ja zamenjava je za kovinskega pa dapter zraven dobiš (10cm kabla) bi blo pa fajn na forscan al pa original tester ga dat delphi ne pokaže vedno usega 

kako se pa priklopi ta dapter ce je prekratki da bi na obstoječe kontaktete dal. 

Dnes bil na tehničnem, izpuh katastrofa 4.5 3x preveč. 

Je mizno da katera diza ščije. 

Imel kdo podobno. 

Popravljeno od Tine1966
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Tine1966 napisal:

kako se pa priklopi ta dapter ce je prekratki da bi na obstoječe kontaktete dal. 

Dnes bil na tehničnem, izpuh katastrofa 4.5 3x preveč. 

Je mizno da katera diza ščije. 

Imel kdo podobno. 

Imajo skoraj vsi, samo da ne vejo. 😁 😂 🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Tine1966 napisal:

kako se pa priklopi ta dapter ce je prekratki da bi na obstoječe kontaktete dal. 

Dnes bil na tehničnem, izpuh katastrofa 4.5 3x preveč. 

Je mizno da katera diza ščije. 

Imel kdo podobno. 

daj slikaj list da vidim kaj so mereli

ti v zs razložim 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je miha20 napisal:

daj slikaj list da vidim kaj so mereli

ti v zs razložim 

@miha20, tukaj je forum za vse, ne pa za tvoje posle! Razloži vsem. Posla boš imel tudi tako dovolj, ali še več. :) Tukaj je kar nekaj ljudi, ki pro bono delijo svoje znanje. Ali pa sponzoriraj stroške njegovega delovanja ...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je miha20 napisal:

daj slikaj list da vidim kaj so mereli

ti v zs razložim 

ja osnovno merjenje izpuha
se pa mi čudno skadi ko daš večji gas
svetoval mi je naj grem dize premerit da slučajno katera ne ščije

nismo pa namestili tistega kabla ki smo ga poleg senzorja dobli ker je kratki in nismo vedli kam ga priklopiti
lp Tine

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zdravo fantje,

  po komentarjih sodeč imam verjetno podoben problem. En teden nazaj so se mi prižgale SCBS Forward malfunction, DSC, TPMS in MRC lučke, ampak je avto bil takrat res umazan in senzorji so bili zakriti. Takrat sem avto peljal v avtopralnico in so lučke izginile. Danes je avto spet začel cukat in prižgale so se iste lučke, ampak avto še zdaleč ni bil umazan, kvečjemu nekoliko prašen. Ko sem ga ugasnil in čez nekaj minut prižgal nazaj so napake izginile. Vendar so se po parih minutah vožnje vrnile, tokrat 8 različnih:

 

- Parking brake system malfunction

- SCBS Malfunction

- DRSS Malfunction

- SBS Malfunction

- MRCC Malfunction

- TPMS System Malfunction

- DSC Malfunction

- Engine System Malfunction

 

Po slabi uri, ko sem avto parkiral in ponovno prižgal je ostala le še Engine System Malfunction, po nekaj urah je pa tudi ta izginila. 

Čemu bi to pripisali? 

Aha, gre se za mazdo cx-5 175 2016 diesel, avto se približuje 200 tisoč prevoženim kilometrom.
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.