Skoči na vsebino

Mazda 6 - konec zgodbe

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ni možakar razlagal, da ničesar ne skriva? Če je res, a lahko kaj od tega razloži?

 

Pa še ena reč mi ne gre v račun: kako je avto imel 7 lastnikov a 4 uporabnike?

 

In če je res 7 lastnikov - je ta avto menjal lastnike na dve leti...

 

Čeprav vse to ne pomeni nujno, da je uničen. 

 

Sicer imaš pa doma en dober motor...

Napisano

Lastnik je npr lizing hisa, uporabnik pa ti. Ko je konec lizinga, si lastnik ti, uporabnik se vedno ti. Se pravi do tukaj sta lastnika 2 uporabnik 1. Itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha. Hvala za razlago.

 

Sem pa enkrat poslušal enega šoferja, ki je tovornjak vzel na lizing, pa je razlagal, da lizing ni noben lizing ampak je kar pošten fafing...

Dpicul, kako si se nazadnje odločil: greš gledat tole iz oglasa ali iščeš naprej?

Napisano

g. je lastnik od 9.3.2020, od takrat ima  njegove kilometre, mislim da še sam ne ve da je kupil avto s takimi km. Ne, nikakor ne grem gledat ta avto.  Imam enega iz Kopra kateri je 1. lastnik s servisno knjižico, servisiran v Kopru..

Mazdo 6, hočem. :)

je pa 2.2

Napisano

Tole je zgoljufano za cca 100.000km. Kdor ti laže s prve, samo roke stran. Da o sedmih lastnikih sploh ne bom izgubljal besed.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je dpicul napisal:

g. je lastnik od 9.3.2020, od takrat ima  njegove kilometre, mislim da še sam ne ve da je kupil avto s takimi km. ... ... ... ...

 

Če je servisiral na pooblaščenem servisu, mora vedeti. Razen, če je kdo prilagajal servisno knjižico...

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je LabiGT napisal:

Mislim, da tole ni GTA. Je pa verjento iz uvoza.

Tole je GT oprema ja, ne GTA :D

Že pri zadnjih lučeh se vid, ker GTA ima zadaj bele luči. Po tem najlaži prepoznaš :D

Popravljeno od marto
Napisano
pred 17 urami je AmpeR napisal:

Če greš v KP mi javi, te na pol poti povabim na kofe.

Najverjetneje grem po italijanski strani.

pred 17 urami je Boss napisal:

Tole je zgoljufano za cca 100.000km. Kdor ti laže s prve, samo roke stran. Da o sedmih lastnikih sploh ne bom izgubljal besed.

Nič bat, ne bom tikal takih, za silo imam avto, ko bo prišel tapravi in mi dokazal vse potrebno ga bom vzel, čeprav bo za nekaj stotakov dražji.

Napisano (urejeno)

Če kdo rabi injektorje: obnovljeni konec leta 2019 pri Puriću na Hrvaškem, Denso genuine repaired.. imajo cca 30.000 km. 

Lahko prodam tudi cel avto :)

Popravljeno od dpicul
Napisano (urejeno)

Ne, ne bo prišla. Kar je vredu na avtu za 4900€ je 1. lastnik in realni kilometri. Če pa se sprehodiš naokrog, ugotoviš da lahko daš na njega 1000€ ali več. Razne praske, ki so normalne z leti bi še pogojno toleriral, en udarec na zadnjih desnih vratih pa ni, bi bil kar zdrel za popravilo, ampak če lastnika ne to ne briga, ti pove o njegovem značaju, da ne govorimo o plastikah spodaj, lahko rečem da jih držijo vezice skupaj. Oprema avta je osnovna, senzorjev zadaj ni, na zadnjih vratih manjka enhih 5cm2 barve, žarometa totalno zamegljena,  steklo meglenke spodaj počeno..

Sej vem, sem lahko preveč zahteven glede na starost, ampak če je bil moj kot iz trgovine pri skoraj 310.000 km, se bo pa ja dobil še kak tak resen prodajalec, ki skrbi za avtomobil kot jaz?

Popravljeno od dpicul
Napisano
pred 7 minutami je dpicul napisal:

Ne, ne bo prišla. Kar je vredu na avtu za 4900€ je 1. lastnik in realni kilometri. Če pa se sprehodiš naokrog, ugotoviš da lahko daš na njega 1000€ ali več. Razne praske, ki so normalne z leti bi še pogojno toleriral, en udarec na zadnjih desnih vratih pa ni, bi bil kar zdrel za popravilo, ampak če lastnika ne to ne briga, ti pove o njegovem značaju, da ne govorimo o plastikah spodaj, lahko rečem da jih držijo vezice skupaj. Oprema avta je osnovna, senzorjev zadaj ni, na zadnjih vratih manjka enhih 5cm2 barve, žarometa totalno zamegljena,  steklo meglenke spodaj počeno..

Sej vem, sem lahko preveč zahteven glede na starost, ampak če je bil moj kot iz trgovine pri skoraj 310.000 km, se bo pa ja dobil še kak tak resen prodajalec, ki skrbi za avtomobil kot jaz?

 

Vprašanje je, zakaj bi prodajal potem tako uštiman auto. Ali preveč km ali pa se ga je naveličal.

Napisano
pred 4 minutami je NevLado napisal:

 

Vprašanje je, zakaj bi prodajal potem tako uštiman auto. Ali preveč km ali pa se ga je naveličal.

 

pri men je večinokrat šel avto z rok, ko sem se ga naveličal, ampak to je bla pač tista mladost norost, Alfo sm mel pa najdlje do zdaj. Nikol pa ni šou avto od mene v katastrofalnem stanju, ravn tako kot si želim sam, da mi avto služi si najbrž želi tudi tisti, ki ga od mene kupi, zakaj bi bla nepotrebna slaba volja.

Napisano

no, zame 220.000 km ni preveč. Lastnik pa potrebuje manjši avto, tega je dobil od staršev. Kar sem naštel ni nastalo v enem letu, ampak skozi celotno obdobje. Sam bi npr. v 6 letu ko sem podrsal, popravil udrtino na vratih, 8. leto ko sem nasedel na pločnik, dobil kako rabljeno podlogo. Isto bi naredil za vse ostalo.

 

Napisano

Trenutna ponudba na A.netu je res boga....kolikor spremljam te M6 2.gen.  je vse z 250k km + in dokaj slabem karoserijskem stanju.  
Mislim da sem en izmed zadnjih,ki mi je uspelo dobit eno dobro lansko jesen :D 

Napisano (urejeno)

Ko pa vidim, da je CE na tablici, bi se pa še jaz najraje v Italijo preselu al pa na Madžarsko. Skratka daleč stran. Praviloma so tam avti vrhunsko vzdrževani👎

Popravljeno od Gregster
  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano

Sem se takoj nate spomnil😁. En prjatu je pred leti kupil audija na oko u nulo. Čez čas pa sami problemi z mašino pa senzorji. Je že takrat rekel, da sam stran od takih. Tako, da na našem koncu ne slovite po najbolj ohranjenih avtih. Je pa res, da se to lahko zgodi kjerkoli.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Jaz še nisem klump prodal.... 😉👍


A ni ostala trojka v familiji?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.