Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še nikoli v dveh letih se mi ni prižgala luč od TPSM. Menjal sem tudi letne gume z zimskimi, ki so na svojih felgah, pa se tudi ni pojavila lučka, čeprav so gume bile na 1.9 (prej na 2.4).

Ima kdo podobne izkušnje?

Napisano

To ni to kar misliš😊

Tvoja 3ka ima meritev preko ABS sistema in meri samo obseg kolesa pri vožnji in če imaš vse enako napumpane četudi manj ali več te ne opozori! Ko pa je ena napumpana manj za cc0. 5bara ti pa lučko prižge! 

Resetiraj in poglej, če so vredu napumpane, če so ti tako ne bo več javilo, če pa potem ti pa tako ena pušča👍

Napisano

Vozim Mazde z in brez TPMS ventilov (delovanje na osnovi ABS senzorjev), mogoče je lučka v zadnjih 3 letih zasvetila 2 x po menjavi gum, tako da sem se že spraševal enako.

 

Lahko pa delovanje sistema preizkusiš in eno gumo spustiš ...

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.

Ja, opaziš ko je od 0.3 naprej, če si na to pozoren in če se to dogaja spredaj! Gre se pa samo zato, da te opozori ob puščanju in da ne hodiš vsak dan okoli avta👍

Lahko ti počasi pušča zadaj in ti javi, če ti nebi javilo bi parkiral in bi imel naslednji dan avto na tleh. Na 3ki tako ni stroškov glede ventilčkov saj niso TPMS. 

Popravljeno od Bini
Napisano

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

33112_1.png

Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

Govorim o levi ali desni gumi spredaj! Npr; če je leva guma za 0.5 manj napolnjenja ti volan in s tem tudi vozilo vleče v levo, sploh pri pospeševanju ali zaviranju! Če tega ne opaziš..... 🥴😟🤔

Napisano

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

 

Napisano
dne 17. 4. 2022 ob 0:10 je Bini napisal:

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

Komot,samo prednja mora bit👍

Napisano

Če bo ena 2.2 druga pa 2.7 ne bo vedel.,,, razen če bo.... sprednja leva. 🤣

33112_1.png

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Sem prejšnji teden nekje na cesti snel en vijak ... in TPMS je takoj javil, da nekaj ne ni OK ... 

 

image.png

image.png

 

Sem se pa prepozno spomnil pri vulkanizerju, da bi mi dal tisti vijak, ki ga je potegnil iz gume :) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja , ker zdaj je to tvoj vijak... pošteno najden. :D

 

Ampak to je dobro, da ti kaže kolk imaš še tlaka v gumi. A si se uspel privlečt do vulkanizerja al je prehitro padal tlak?

33112_1.png

Napisano

Ne... je pogasi spuscalo... tako, da sem napumpal na pumpi sel po opravkih in nazaj grede do vulkanizerja ... V parih urah je tlak padel iz 2,5 na 2,1 ... Najvec zraka je izgleda ušlo takoj, ko sem povozil ta šrauf :D potem je pa bil kot ena slaba dihtunga :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.