Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še nikoli v dveh letih se mi ni prižgala luč od TPSM. Menjal sem tudi letne gume z zimskimi, ki so na svojih felgah, pa se tudi ni pojavila lučka, čeprav so gume bile na 1.9 (prej na 2.4).

Ima kdo podobne izkušnje?

Napisano

To ni to kar misliš😊

Tvoja 3ka ima meritev preko ABS sistema in meri samo obseg kolesa pri vožnji in če imaš vse enako napumpane četudi manj ali več te ne opozori! Ko pa je ena napumpana manj za cc0. 5bara ti pa lučko prižge! 

Resetiraj in poglej, če so vredu napumpane, če so ti tako ne bo več javilo, če pa potem ti pa tako ena pušča👍

Napisano

Vozim Mazde z in brez TPMS ventilov (delovanje na osnovi ABS senzorjev), mogoče je lučka v zadnjih 3 letih zasvetila 2 x po menjavi gum, tako da sem se že spraševal enako.

 

Lahko pa delovanje sistema preizkusiš in eno gumo spustiš ...

Napisano

Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.

Ja, opaziš ko je od 0.3 naprej, če si na to pozoren in če se to dogaja spredaj! Gre se pa samo zato, da te opozori ob puščanju in da ne hodiš vsak dan okoli avta👍

Lahko ti počasi pušča zadaj in ti javi, če ti nebi javilo bi parkiral in bi imel naslednji dan avto na tleh. Na 3ki tako ni stroškov glede ventilčkov saj niso TPMS. 

Popravljeno od Bini
Napisano

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

33112_1.png

Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.

Govorim o levi ali desni gumi spredaj! Npr; če je leva guma za 0.5 manj napolnjenja ti volan in s tem tudi vozilo vleče v levo, sploh pri pospeševanju ali zaviranju! Če tega ne opaziš..... 🥴😟🤔

Napisano

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja boš opazil, če je ena 1,5 bara druga pa 2, ne boš pa opazil, če je ena 2,2 druga pa 2,7

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

 

Napisano
dne 17. 4. 2022 ob 0:10 je Bini napisal:

Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟

Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Tole bomo pa probal na naslednjem mitingu... spustili ti bomo eno gumo za pol bara, ti boš pa moral povedat katera je bila. :hudicek:

Komot,samo prednja mora bit👍

Napisano

Če bo ena 2.2 druga pa 2.7 ne bo vedel.,,, razen če bo.... sprednja leva. 🤣

33112_1.png

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Sem prejšnji teden nekje na cesti snel en vijak ... in TPMS je takoj javil, da nekaj ne ni OK ... 

 

image.png

image.png

 

Sem se pa prepozno spomnil pri vulkanizerju, da bi mi dal tisti vijak, ki ga je potegnil iz gume :) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja , ker zdaj je to tvoj vijak... pošteno najden. :D

 

Ampak to je dobro, da ti kaže kolk imaš še tlaka v gumi. A si se uspel privlečt do vulkanizerja al je prehitro padal tlak?

33112_1.png

Napisano

Ne... je pogasi spuscalo... tako, da sem napumpal na pumpi sel po opravkih in nazaj grede do vulkanizerja ... V parih urah je tlak padel iz 2,5 na 2,1 ... Najvec zraka je izgleda ušlo takoj, ko sem povozil ta šrauf :D potem je pa bil kot ena slaba dihtunga :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Si vozil golfa enko dizla?
    • ampak v statistiki bo pa lepo pisalo neprilagojena hitrost, kar jo neuki novinarji prevedejo v kršenje hitrostne omejitve, čeprav to ni. In ko se policiji ne da delat zapisnikov imajo ta "klic v sili", da lahko vedno napišejo neprilagojena hitrost.   Zakonodajalec to tudi tako prebere in ugotovi, da je več poškodovanih in mrtvih zaradi prevelike hitrosti pa zato niža hitrostne omejitve, ki z osnovnim problemom "neprilagojene hitrosti" nimajo nobene veze.
    • Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...
    • Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno. Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.
    • Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.   Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.