Skoči na vsebino

Snop LED luči


kukky

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, 

pred kratkim se dobil nazaj iz popravila mojo mazdo3 zaradi zbite srne.

Danes sem se prvič vozil ponoči po avtocesti in sem opazil da snop kratkih luči ne "nese" oziroma ne svetijo kratke luči nikamor. Svetijo od sredinske črte do naslednje sredinske črte potem naprej je pa tema.  Pred nesrečo se mi zdi da je to bolje delovalo.

Dolge luči delujejo oziroma svetijo normalno.

Je pa bil levi žaromet (voznikova stran) zamenjan zaradi poškodovanih nosilcev v nesreči.

So pa LED žarometi in tudi ni nobene tipke kjer bi lahko prilagajal snop gor in dol, kot je bilo včasih.

Ali ga naj peljem nazaj naj mi zrihtajo? Mel sem ga že enkrat nazaj zaradi odbijača in maske in pa še čakam novo letvico za vrata, ker niso vredu zrihtali, tako da še najmanj enkrat grem nazaj. 😄

Prilagam tudi sliko, kako svetijo luči.

Hvala za pomoč.

 

20220417_222007.jpg

20220417_222001.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je kukky napisal:

Na servisu so rekli da normalno svetijo 😆

Poznam ta občutek ki ga imaš..... 👍

Sem imel 3ko in se res težko navadiš, ker ti močno svetijo do določene višine, naprej pa čista črnina..... 😊 Jaz bi levo malo dvignil ročno pa bo ok..... 👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.