Skoči na vsebino

Razlike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hoj,

Mam eno vprašanje. Kako bi najlažje na zunanjost razlikoval mazde 2gen med različnimi modeli.

Ja vem da lahko med gt, gta, cd in drugih po meglenkah, sedežih, lučeh itd.

Ampak na primer, kako bi na hitro če se peleš na avtocest mem, razlikoval mazdo 2.2 gta ali 2.5  gta vsaj med dizlom in bencinarjem...

 

Napisano

Za razliko ima 2.5 bencinar dva auspuha, medtem ko ima dizel samo enega. Se mi zdi da ima samo najmocnejsi dizel CD180 dva auspuha.

 

Napisano (urejeno)

Ja moja je taka, ma 2, in lih to sm gledu kako bi razlikvov med mojo in 2.5 bencinarjem??😀🤔

Popravljeno od marto
Napisano

Po načinu vožnje... dizelaš bo pičil po AC, bencinar pa mora varčevat, ker si težko privošči 9 litrov porabe na 100km... :hudicek: Ok, ta je bla bolj Alexova izjava, ampak dejansko se ne da razlikovat od zunaj, če ne slišiš zvoka motorja.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je marto napisal:

Ja moja je taka, ma 2, in lih to sm gledu kako bi razlikvov med mojo in 2.5 bencinarjem??😀🤔

 

Nemores, dokler ne odpres havbe 😁

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Po načinu vožnje... dizelaš bo pičil po AC, bencinar pa mora varčevat, ker si težko privošči 9 litrov porabe na 100km... :hudicek: Ok, ta je bla bolj Alexova izjava, ampak dejansko se ne da razlikovat od zunaj, če ne slišiš zvoka motorja.

Za trenutek sem se (spet) počutu napadenega s temi 9 litri ampak mi je ravno danes po 12 tisoč prevoženih od zadnjega servisa padla poraba na 8.9 tako da vse kul :lol: :zoom-zoom::wub:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 urami je marto napisal:

Ja moja je taka, ma 2, in lih to sm gledu kako bi razlikvov med mojo in 2.5 bencinarjem??😀🤔

Za prvo se kadi na sto mater..... 😁😉

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Za trenutek sem se (spet) počutu napadenega s temi 9 litri ampak mi je ravno danes po 12 tisoč prevoženih od zadnjega servisa padla poraba na 8.9 tako da vse kul :lol: :zoom-zoom::wub:

Lado, moraš nabavit G194, ki izklaplja cilindre ... 😁

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Lado, moraš nabavit G194, ki izklaplja cilindre ... 😁

image.png

Pripeljem v torek mojo do tebe pa grem s tvojo do LJ in nazaj po AC, dvomim da mi izklapljanje cilindrov kaj pomaga na AC :lol:

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Za prvo se kadi na sto mater..... 😁😉

Za mojo se nc ne kadi hh 

Usaj ne opazim, pa tut noben drug mi ni tega reku :D

tko d upam d nc ni :)

Napisano
pred 3 urami je marto napisal:

Za mojo se nc ne kadi hh 

Usaj ne opazim, pa tut noben drug mi ni tega reku :D

tko d upam d nc ni :)

Vem da ne, to še pride.... 😁

... hec😉

Napisano (urejeno)

Moja 2.5 ima 8,4-8,5 porabo pa jo niti malo ne sparam. Sem pa prisel maksimalno do 8,7 l/100km za razliko od fotrove sestice (2.0) , katera ima konstantno med 8,7-9.0 porabe. 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 18 urami je Scr3am napisal:

Moja 2.5 ima 8,4-8,5 porabo pa jo niti malo ne sparam. Sem pa prisel maksimalno do 8,7 l/100km za razliko od fotrove sestice (2.0) , katera ima konstantno med 8,7-9.0 porabe. 

Jst jo tut moje ne sparam kej velik pa je poraba tm mal cez 6 :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.