Skoči na vsebino

Ne delajo parkirni senzorji?


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.

Je ime kdo že kak tak problem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni na H.Accord (sicer ni Mazda, lahko da je ista zadeva), mi je pregorela zarnica v stikalu, s katerim parking senzorje lahko ročno izklopim/vklopim in mi niso delovali :), zamenjal žarnico in vse bp (mi je pa comp javljal error - check senzor system), tako da mogoče poglej še to, če ima Mazda tudi kaj podobnega...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvidevam, da s stikalom prižge sprednje park senzorje.

pred 15 urami je Freak napisal:

Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.

Je ime kdo že kak tak problem?

Zelo verjetno nimas OEM senzorjev in ti je crknu racunalnik za parksenzorje. Stikalo za vzratno nima veze, ker so parksenzorji vezani na vzvratno luc in ko das v rikverc dobijo parksenzorji 12v

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čist taka osnovnošolska... a je možno, da bi imel izklopljene senzorje s stikalom? Te se namreč ne prižgejo samodejno nazaj, tudi ko avto ponovno zaženeš.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha pol verjetno niso original senzorji gor. Moralo bi biti takole. Zato dvomim, da je stikalo pri prestavni ampak je vezano na rikverc lampo.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo GT je imela original senzorje zadaj (ne vem če tudi spredaj) pri letniku 2008. Že takoj naslednja po opremi GTA pa ni imela senzorjev in so jih naknadno montirali na željo kupcev. Zato je to vezano na rikverc. So pa meni še v času garancije crknili teli aftermarket senzorji (to se je celo čudežno zgodilo, ko so avto imeli na rednem servisu) in so jih zamenjali v okviru garancije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj sem rekel, da ima aftermarket senzorje. In ce modul crkne logicno,da ni nobenega piska, ko prestavis v vzvratno.

 

Kupi nov komplet pa je. Strosek 20-30e pa slabe dve ure dela.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.