Skoči na vsebino

Toča 25.05.2022

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je DonFelipe napisal:

Kako to misliš? A se ločuješ tako kot večina?

Svojo lastno farmo nutrij sem imel v mislih, a zdaj verjetno ne bo nič iz tega, ker mi niso odobrili EU kohezijskih sredstev. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 44 minutami je Z M A J napisal:

Svojo lastno farmo nutrij sem imel v mislih, a zdaj verjetno ne bo nič iz tega, ker mi niso odobrili EU kohezijskih sredstev. :(

Subvencije pač ne boš dobil ker nisi v pravi stranki in gibanju. Več informacij ti bodo povedali legebitrovci.


Ne spreglej pa tega znaka z dopolnilno tablo v Savinjsko-Šaleški dolini :

Nocoj in ponoči nevihte, nevarnost pred točo - GO-Portal

 

  • Začuden 3
  • Zmeden 2
Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

Kako to misliš? A se ločuješ tako kot večina?

ti bereš temo ali si iz drugega (verjetno lost) planeta ?

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 29 minutami je sportman333 napisal:

ti bereš temo ali si iz drugega (verjetno lost) planeta ?

Ne skrbi, jaz sem iz navadnega in ne mavričnega planeta tipa Legebitra.

 

A si videl prometni znak?

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 13. 7. 2023 ob 11:24 je Haxballer napisal:

No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?

 

image.jpeg

 

Šele danes sem imel termin pri Triglavu za cenitev in na e-mail prejel zapisnik... So me želeli prepričati, da bi vzel njihovega kleparja za popravilo. Sem pa pričakoval, da bo v zapisniku razvidna tudi ocenjena škoda oz. kolikšno izplačilo bi prejel, v kolikor se ne odločim za popravilo avtomobila. Ur pa ne znam pretvoriti v odškodnino v obliki škodnega izplačila. Sicer bom avto sigurno dal popravit lokalnemu mojstru kleparju, me pa vseeno zanima, kaj te ure pomenijo v € :D 

null

 

image.png

image.png

Napisano

Prosiš mojstra za kopijo računa.

Za vsa popravila na zavarovalnico imam kopije računov.

Napisano (urejeno)

Več.

 

1900€ je bilo leta 2015-6 na Alfi, 14 ur dela po zapisniku.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tovarniška izredno težko. Ker je vse štanca.   Mi je pa razlagal ličar, da rada plastika kontra potegne.   Idi v Mariboru do Gabrijana, pa ti naj pove svoje mnenje. On je meni perlo barval.
    • Kaj pa če je tovarniška napaka? Če je barvano posebej potem lahko verjetno zahtevam nov del... Pobarvan. Pa upat, da se bolje ujame barva. Saj odstopa le tist plastični del nad lučmi pod havbo najbolj.  Bom vrgel nove slike gor. 
    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.