Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

rabim nasvet kje obnoviti injektorje za M6, 2.2d, CD175, l.2015, 210kkm. Hvala.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

V Goriških Brdih imaš Mazdaša, ki je imel prometno nesrečo in prodaja obnovljene injektorje njegove Mazde...

A ti to mogoče pride prav?

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

@Slivkati injektorji so od starega 2.0 motorja iz 1.gen M6 in pogojno 2.gen (tu so vgrajevali oboje te RF7J13H50  in RF8G13H50 injektorje).

RF7J13H50 injektorji ne pašejo na 2.2motorje! 

Za 2.2dizla iz 3.gen M6 so ustrezni injektorji z oznako Denso DCRI200260 oz. Mazda SH0113H50

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Men so pri prejšnjem avu to naredili v Mengšu pri B-innova in to so prav poudarjali, da z originalnim Denso materialom za popravila. So pa tudi v navezi mislim, da prav s Purićem iz Somborja.

 

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

 

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Servis Jelen :)

 

 

WWW.DIESEL-JELEN.COM

NOVO: merjenje moči in navora traktorjev 80% traktorjev ni umerjenih! Natančno in zanesljivo izmerimo dejansko moč in navor vašega traktorja! Preberite več o merjenu moči traktorjev >> Diesel servis...

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.