Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če bi rad le še en ključ za rezervo, se da narediti kopijo. Meni so naredili že za dve mazdi v Supernovi na Rudniku v Ljubljani. Kompleten, zložljiv, z daljincem in čipom.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Na servisu naj ti ključ ven zbriše, da kdo avta ne odpelje. 

V forscanu pa ti pokaže koliko ključev je bilo vpisanih v avto. Da se jih vpisat celo 8.

Po kljucavnicarskih trgovinah se da narest klon ključa. 

Če bi hotel sam vprogramirat dodatne ključe v avto potrebuješ 2 različna ključa ki sta vpisana v avtu. 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lahko kdo točno pove kje v Supernovi na Rudniku se da dobit nov ključ in daljinec, ker bi jaz tudi rabil.

Napisano
Pravkar je dady napisal:

Lahko kdo točno pove kje v Supernovi na Rudniku se da dobit nov ključ in daljinec, ker bi jaz tudi rabil.

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

Napisano

Verjetno gre za Kljucek d.o.o.

 

kljucek.png
WWW.KLJUCEK.SI

Imate vprašanje za nas? Pošlji vprašanje P.E. E.Leclerc Jurčkova cesta 225 1000 Ljubljana 040.438.382 PON - PET: 08:30 - 21:00 SOB: 08:00 - 21:00 NED: 09:00 - 15:00

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Točno v sredini hodnika Leclerca, tik zraven so blagajne, ta prodajalna pa je v tisti pasaži, ko so potem vzporedno še banka, optika, zlatarna in še kaj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 23. 5. 2021 ob 10:52 je Nejc1986 napisal:

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je svadreb napisal:

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

Ok

Napisano

Sem prebral njegov post in sem nevede kr mirno stal. 😶

33112_1.png

Napisano
pred 32 minutami je Boss napisal:

Sem prebral njegov post in sem nevede kr mirno stal. 😶

Jst tud ne vem če lahko že diham zdaj. 

Napisano
pred 14 urami je Nejc1986 napisal:

Jst tud ne vem če lahko že diham zdaj. 

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 15 minutami je svadreb napisal:

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

 

Smo razumeli gospod Berdavs. 😂🤣

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je svadreb napisal:

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

Ej, sam pomagat smo hoteli. Jaz sem preprosto izhajal iz tega da pogosto zajebem in rečem "BTC" pa mislim "citypark" ali kaj podobnega. All good. :) važno da ključ paše v ključavnico. 

Napisano

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 5 urami je svadreb napisal:

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

Hura za clavis :)

Napisano

Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca. 

Napisano
pred 17 urami je Scr3am napisal:

Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca. 

Nič keyless, čist navaden standarden Mazda ključ, ki pa mi je žrl baterijo eno na mesec.

 

Kljuc.jpg

Napisano (urejeno)

Jest sem ze tri kljuce sprogramiral tako za centralno, kot za vzig in vsi delajo. Sem pa to naredil na dveh razlicnih sestkah GH. Za vzig avtomobila potrebujes vsaj dva kljuca, da lahko (sam) sprogramiras do osem kljucev. Kar se pa centralnega zaklepanja tice gre pa takole.
 

  1. Remove the key from Ignition Switch, close all doors in your car, open the driver door only and leave it open.
  2. Close and open the drivers door three times.
  3. Push the Unlock Button twice on the first Remote to be programmed. The door locks should cycle to indicate successful programming.

 

Enkrat ko programiras centralca moras potem se vse ostale centralce, saj bo v nasprotnem primeru samo en sprogramiran. Torej ko programiras nov kljuc in pritisnes unlock tipko bos slisal zaklep in odklep vozila kar pomeni, da je kljuc sprogramiran. To isto tipko za odklepanje je potrebno dvakrat pritisniti se na vseh ostalih starih kljucih (v kolikor jih imas), da se še stari shranijo.

Popravljeno od Scr3am
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pred dobrim tednom sem "posadil" ključe, pa tudi dež je že prišel vmes. nikjer pa ni še videt da bi vzklili, verjetno je bila sadika slaba..torej kje narediti rezervne ključe?

Na original servis nisem niti vprašal ker sklepam da je cena zlatarska..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.