Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ekipa,

 

zanimam se za nakup avtomobila Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik. Malo so me prestrašili na servisu, češ, da ni najboljši. Da je veliko serijskih napak, itd.

 

Prosil bi za kakšno info. oz. izkušnjo več.

 

LpA

 

 

Napisano

Koliko km narediš na dan?


a.) Če delaš na dan več kot 40 km, potem je dizel nekaj, kar pride v poštev. Čim delaš krajše vožnje, ga boš zabil. Začetni motorji so imeli porodne napake, priporočam 2017 letnik ali kasneje. Moraš pa tudi pri 2017 letnikih bit previden zaradi dpf regeneracij.

b) Če delaš na dan manj kot 40 km, kupi bencinarko. Tam so vse od letnika 2013 dalje (torej G145, G165 in G192/4) varne in brez težav - tankaš in voziš. Priporočam G165 ali G192, ker je G145 prešvoh, G194 pa ima že par komponent več, ki gredo lahko v franže.

 

Za vse ostalo pa prebrskaj po forumu, o tem smo tu že veliko pisali.

 

Napisano

Delam nekje med 25 in 40k na leto.

 

Sem preveril za ta avto na pooblaščenem servisu in delani so bili vsi vpoklici:

-odmična gred

-turbina

-vakuumska črpalka

-itd.

 

 

Napisano
pred 20 urami je ČoAm napisal:

Ekipa,

zanimam se za nakup avtomobila Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik. Malo so me prestrašili na servisu, češ, da ni najboljši. Da je veliko serijskih napak, itd.

Prosil bi za kakšno info. oz. izkušnjo več.

LpA

 

Na spodnjem forumu je veliko o podobnih avtih tega letnika, predlagam da si prebereš nekaj zadnjih objav (uporabiš Chrome - google translate) in si ustvariš mnenje:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Če bo kdo kdaj bral to temo in se enako spraševal ROKE STRAN OD Skyactive 2.2 do letnika 2016.

 

Imel sem 2013 2.2. 175km in po 2x komplet remontu masine sem bi najbolj srecen ko sem se ga znebil, pa je bil redno servisiran na uradnem servisu in na papirju zgledal brezhiben. 

 

 

Obup od obupa

 

 

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 57 minutami je DM99 napisal:

Če bo kdo kdaj bral to temo in se enako spraševal ROKE STRAN OD Skyactive 2.2 do letnika 2016.

 

Imel sem 2013 2.2. 175km in po 2x komplet remontu masine sem bi najbolj srecen ko sem se ga znebil, pa je bil redno servisiran na uradnem servisu in na papirju zgledal brezhiben. 

 

 

Obup od obupa

 

 

To že vsi vemo, da so tej prvi letniki 2013 bili problematični. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.