Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.