Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,pri cx30 120 bencin mi temperatura niha med normalno vožnjo med 50in do 100 stopinj. Zanima me če je to normalno.

L.p.Darko

Napisano

Temperatura se mora med voznjo dvignit do 90 in tam ostat, potem pri npr voznji po hribu navzdol brez gasa malo pade to pomeni za kaksnih 10stopinj definitivno pa ne za 40. To ni normalno, zdaj al je kak s tipalom senzorja temperature. 

To gre pocasi ali s prosto oko opazis kako vidno niha?

Napisano

Dvigne se na točno 100in potem pade

na nekje 60res da po klancu navzdol ampak vidno na oko ne počasi

Napisano
pred 3 minutami je abi1 napisal:

Dvigne se na točno 100in potem pade

na nekje 60res da po klancu navzdol ampak vidno na oko ne počasi

To ni v redu. Ne sme pasti toliko tudi, če bi se vozil pri - 20 po klancu navzdol. 

Naj ti mehanik preveri, kaj ne deluje prav. 

 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je abi1 napisal:

Dvigne se na točno 100in potem pade

na nekje 60res da po klancu navzdol ampak vidno na oko ne počasi

Vidno na oko ni ok tako kot tudi @Alex trdi. Cx30 bi moral pri padanju temperature tudi sprednje lopute zapret da se ne hladi tako hitro. 

Napisano

Kako si to ugotovil? CX-3 ima samo modro lučko za temperaturo, nima pa števca. Ali se ti prižiga modra lučka?

Napisano

Površno bereš... o CX-30 je govora. Ta ma ogromen kazalec za temperaturo. Pač premium pa to.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je Boss napisal:

Površno bereš... o CX-30 je govora. Ta ma ogromen kazalec za temperaturo. Pač premium pa to.

Fak.. 

Pa saj imamo na cx30 enake lopute, kot porsche 911 turbo s. 😄👍 

NEWSROOM.PORSCHE.COM

More powerful, dynamic and comfortable than ever before: the new 911 Turbo S sets new...

IMG_20230105_174657.jpg

IMG_20221231_131905.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne bos verjel… ima tudi stiri gume, tako kot Lamborghini ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je. Volan ni čisto enak ampak zelooo podoben. Porsche je kopiral volan mazde cx30. 😊

 

IMG_20230105_203317.jpg

IMG_20230105_203342.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Bo šef povedu, če je kej kopiru 😛  Bomo pogledali 😆

 

 

WWW.IMDB.COM

Lamborghini: The Man Behind the Legend: Directed by Bobby Moresco. With Gabriel Byrne, Mira Sorvino, Frank Grillo, Eliana Jones. The life...

 

 

 

 

Napisano
pred 18 urami je abi1 napisal:

Pozdravljeni,pri cx30 120 bencin mi temperatura niha med normalno vožnjo med 50in do 100 stopinj. Zanima me če je to normalno.

L.p.Darko

Na servisu brez pomisleka termostat baje pri 120 konjski to napaka🤔naročili drug teden javim stanje

 

 

Napisano
pred 18 minutami je abi1 napisal:

Na servisu brez pomisleka termostat baje pri 120 konjski to napaka🤔naročili drug teden javim stanje

 

 

Je kar poseg za menjavo pri teh motorjih, baterija ven, filter zracni, podloga pod baterijo, racunalnik ven in nosilec racunalnika. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 23 minutami je abi1 napisal:

Na servisu brez pomisleka termostat baje pri 120 konjski to napaka🤔naročili drug teden javim stanje

 

A Mazda na eBayu naroča komponente? ?zmeden? Naredijo nov premijski avto, potem pa take neumne okvare osnovnih komponent ... 🙃

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 42 minutami je abi1 napisal:

Na servisu brez pomisleka termostat baje pri 120 konjski to napaka🤔naročili drug teden javim stanje

 

 

 

Se mi je zdel, da bi znal bit termostat, samo cx-30 je dokaj nov avto, pa mi ni šlo skupaj.

Kaj pa Mazda čara s temi termostati, na NCjki je ista hiba. Samo hvala bogu raje ostane odprt (čeprov na dolgi rok tudi to ni ok).

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

A Mazda na eBayu naroča komponente? ?zmeden? Naredijo nov premijski avto, potem pa take neumne okvare osnovnih komponent ... 🙃

To je potrošni materijal. Enako kot ploščice zavor. 😉

 

 

 

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Je kar poseg za menjavo pri teh motorjih, baterija ven, filter zracni, podloga pod baterijo, racunalnik ven in nosilec racunalnika. 

Resno, a to je zdej pri premijcih navada, da je treba pol avta razstavt, da tole zamenjaš?

 

Se pravi, če to narediš izzven garancije ni 5-10minut dela ampak 2 uri pa 150€ samo delo.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To je potrošni materijal. Enako kot ploščice zavor. 😉

 

 

A tako je pri teh... vse je potrošni materjal? A voznik tudi?

33112_1.png

Napisano
pred 32 minutami je Boss napisal:

Resno, a to je zdej pri premijcih navada, da je treba pol avta razstavt, da tole zamenjaš?

 

Se pravi, če to narediš izzven garancije ni 5-10minut dela ampak 2 uri pa 150€ samo delo.

Ne se tako sekirat namesto nas lastnikov 30tk.....😊😉

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Resno, a to je zdej pri premijcih navada, da je treba pol avta razstavt, da tole zamenjaš?

 

Se pravi, če to narediš izzven garancije ni 5-10minut dela ampak 2 uri pa 150€ samo delo.

Termostat so res na smešno lokacijo dali oziroma ga lepo zadelali 😕 . Zato je pri menjavi zelo pomembno da je neke dobre znamke, čeprav vsi vemo da tudi dobra znamka ni vec merilo za dober material.

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ne se tako sekirat namesto nas lastnikov 30tk.....😊😉

 

Ah sej se ne, v bistvu vas občudujem v vaših premium vozilih. Tko sem včasih kot otrok gledal Porscheje, Aston Martine in Messeratije. Danes pa gledam samo še CX-30 in se samo še čudim a je sploh to možno... 🤪

  • Haha 6
  • Hvala 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.