Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2011 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Popravljeno od Doctor
Napisano
pred 31 minutami je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Benzinar? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Ni mi čisto jasno. Če je garancija, zakaj iščeš ti rešitev? ?zmeden?

 

Čez nekaj minut:

 

Sem prebral pogoje GSV in počasi mi je jasno ... za 2.000 € narediš mogoče pol male generalke ...

 

GSV storitve pogojih »GSV 1« predstavljajo opravila opredeljena v tej točki Splošnih pogojev. Partner z veljavno sklenitvijo Pogodbe o izvajanju storitev pridobi pravico do koriščenja 15 (petnajst) ur storitev družbe GSV vendar največ v vrednosti 550,00 EUR z DDV, kar zajema:

1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi; 1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni. 1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, ležaji. 1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik. 1x popravilo volanski sistem: Mehansko krmilno gonilo (mehanska volanska letev). 1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik vode motorja, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja. 1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak; prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km. 1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.

 

Storitev iz prejšnjega odstavka vključuje tudi material v vrednosti do 1.450,00 EUR z DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV. Ne glede na ostala določila te točke znaša doplačilo ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe GSV 100,00 EUR, oziroma v kolikor gre za popravilo, katerega vrednost je ocenjena nad 1.500,00 EUR z DDV, znaša doplačilo 200,00 EUR. Stroške krije uporabnik vozila. Prvih 60 dni od sklenitve Pogodbe o izvajanju storitev se doplačilo ne obračuna. GSV si pridržuje pravico pri popravilu uporabiti brezhibno delujoče rabljene nadomestne dele.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne vem zakaj drug motor, če imaš drug avto lahko. Lažje cel avto, kot motor pomoje.

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda5 1.8i-2.LASTNICA-AVT.KLIMA-7SEDE�EV-ALU.PL-MEGLENKE, letnik:2008,4190 EUR ::...

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

V isti avto hiši sem lani kupil Mazdo 5 letnik 2011. Bila je kupljena kot darilo za ženo. Ne bi šel na to starejšo. Pa naredila je celih

10.000km z njo. Iskerno mi je škoda, da nekaj ne nardim oz. jo popravim. 

 

Iščem konkreten predlog, ker nisem poznavalec Mazd. Mogoče kdo pozna koga, ki ima 1.8i motor ali pa druga opcija, da nardim generalko, vendar v servisu, kjer je avto trenutno ne delajo generalk. Mogoče kdo pozna kakšen dober servis. 

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

Fak... Ko sem že mislil, da so Mazdini benzinarji večno mladi in neuničljivi, pa takole. Kar eden za drugim kaput. V bistvu so "premagali" nezanesljive mazdine dizle. 🤔 Sedaj se malo bojim, da nismo varni niti lastniki x motorjev na cx30. 

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Fak... Ko sem že mislil, da so Mazdini benzinarji večno mladi in neuničljivi, pa takole. Kar eden za drugim kaput. V bistvu so "premagali" nezanesljive mazdine dizle. 🤔 Sedaj se malo bojim, da nismo varni niti lastniki x motorjev na cx30. 

Ni strahu, to so PREMIUM motorji... 🤌👍

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano

to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....

Napisano

En primer okvare in problema z bencinskim motorjem. 

Koliko jih je pa z dieselskim motorjem? 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Ni strahu, to so PREMIUM motorji... 🤌👍

Vem, vem. 💪 Se samo hecam. Naj bi bili cvet oziroma top tehnologije. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

To pa res ni še nič prevoženega 150k 🙆‍♂️

 

 

Napisano
pred 44 minutami je sportman333 napisal:

to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....

Vem, vem. Samo je to dokaz, da  tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo. 

 

 

Napisano

Ja...to je verjetno par takih defektov ...glede na število prodanih Mazd 5 

Imel Mazdo 5 benzin2.0 plus predelano na Plin.. 8let redni servisi na Poob.Servis Mazda pol pri dr.Pelko Medvode ..vse ok..TOP družinski avto 

Pol sem ga prodal mladi družini v Gorico..letos semo vidli našo Mazdo v Kobaridu.. po več letih..Avto je v dobrem stanju..lepo ohranjen še kljuko je dal tip 😉😁😁tako da....tle je več ????zakaj...tudi servisi in kako avto čuvaš in itd....zoom zoom 😉😉😁

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Vem, vem. Samo je to dokaz, da  tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo. 

Upam, da se danes teden prevlečem do dol.... 😁😊😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Upam, da se danes teden prevlečem do dol.... 😁😊😉

Mogoče bi bilo dobro, da prideš s CX30, ker je benzinar, samo do Postojne, pa vaju  poberem jaz tam z dizlom in vaju peljem na žur plac.😄😄

Sigurno je sigurno. 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Mogoče bi bilo dobro, da prideš s CX30, ker je benzinar, samo do Postojne, pa vaju  poberem jaz tam z dizlom in vaju peljem na žur plac.😄😄

Sigurno je sigurno. 😊

Nič skrbet prideva z druge strani neba, ker bo bojde lepo vreme☀️ in bova izkoristila za obisk kake znamenitosti,🏰🏫 mogoče tudi kopanje...🌊 🏖️🍹🍻

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Nič skrbet prideva z druge strani neba, ker bo bojde lepo vreme☀️ in bova izkoristila za obisk kake znamenitosti,🏰🏫 mogoče tudi kopanje...🌊 🏖️🍹🍻

Prideta na kratko mimo tudi Gelipter in njegova lepša polovica. Se že veselim žura. Da kako rečemo v živo o naših problematičnih benzinarjih.😊

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Prideta na kratko mimo tudi Gelipter in njegova lepša polovica. Se že veselim žura. Da kako rečemo v živo o naših problematičnih benzinarjih.😊

To bo jagodni izbor "benz  X 186 motorjev" .... :vesel:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Naj bi bili cvet oziroma top tehnologije.

Top zadeve oz. nova tehnologija imajo žal velikokrat "porodne težave".

Recimo kolesarski trenažer Tacx NEO, ki naj bi bil 5 let nazaj najboljši trenažer je imel ogromno začetnih težav.. Ponavadi se rešijo v garanciji, če se pojavijo dovolj hitro..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.