Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je FuManchu napisal:

E jebi ga :D

mazda dizel sucks then.... :)🤣

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Ne no...

Alex ja ve vse... 

Res je Tunerc tega ne dela na Mazdinih motorjih več 

pred 2 urama je Alex napisal:

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

Koliko pa imamo dejanskih uporabnikov od Carpro, ki jim avto normalno deluje po posegu?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Res je Tunerc tega ne dela na Mazdinih motorjih več 

Koliko pa imamo dejanskih uporabnikov od Carpro, ki jim avto normalno deluje po posegu?

Najmanj dva s tega foruma. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Alex napisal:

Najmanj dva s tega foruma. 😉

 

Upam, da čimprej začnejo merit te zlorabe na tehničnih ali na cesti. 

 

A če se pa kopaš v dreku, ki ga eni spuščajo mimo predpisov iz hiš v morje, ti je tudi OK? A ga mogoče tudi sam spuščaš v morje? 😮

 

WWW.PORTALPLUS.SI

Zaprtje največje plaže hotelskega kompleksa Bernardin v Portorožu je novica sama po sebi. Ne samo zato, ker se to doslej še nikoli ni...

 

SIOL.NET

Hrvaški potapljač je v morju ob obali severne Istre posnel, kako iz kanalizacijske cevi v morje iztekajo fekalne vode.

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

 

Upam, da čimprej začnejo merit te zlorabe na tehničnih ali na cesti. 

 

A če se pa kopaš v dreku, ki ga eni spuščajo mimo predpisov iz hiš v morje, ti je tudi OK? A ga mogoče tudi sam spuščaš v morje? 😮

 

WWW.PORTALPLUS.SI

Zaprtje največje plaže hotelskega kompleksa Bernardin v Portorožu je novica sama po sebi. Ne samo zato, ker se to doslej še nikoli ni...

 

SIOL.NET

Hrvaški potapljač je v morju ob obali severne Istre posnel, kako iz kanalizacijske cevi v morje iztekajo fekalne vode.

 

Umiri malo konje. 😊 Pa en avion te bol zasmradi kot tisoč avtomobilov. Pa vsi dizli euro 2,3,4 😄😄 Ali se bojiš, da bo greta dobila živčni zlom? 😉

pred 3 urami je sportman333 napisal:

mazda dizel sucks then.... :)🤣

Ne. Greta in drugi mešali megle sucks. 😉

 

 

Napisano

Ma ja.

Če nimaš dovolj denarja za močnejšo mašino je pač nimaš.

 

Poznam iz uradnega servisa kak so po par letih hodli z A3 nazaj, ker so jih navili, pa je drugo crkovalo.

 

Takšnega rabljenega avta ne kupim nikoli. Za mene je zlorabljan, pa tudi če so 100x menjane stvari preventivno.

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Ma ja.

Če nimaš dovolj denarja za močnejšo mašino je pač nimaš.

 

Poznam iz uradnega servisa kak so po par letih hodli z A3 nazaj, ker so jih navili, pa je drugo crkovalo.

 

Takšnega rabljenega avta ne kupim nikoli. Za mene je zlorabljan, pa tudi če so 100x menjane stvari preventivno.

Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani. 

Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev  in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik) 

 

 

Napisano (urejeno)

Alfo sem mel serijsko. Dosti ljudi jo je navijalo.

 

Jaz pa sem na serijski uspel olje v menjalniku zavret.

Vožnja v 8cm nespluženega na Roglo. 2-3 gas skoz ovinke. Je bla tema. Če ne, sem se na ovinkih ustavil.

In če sem serijsko zavrel, kaj šele bi blo z več navora.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani. 

Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev  in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik) 

 

Sin mi zadnjič pove, kakšna je razlika med matematiki, fiziki in inženirji.

 

Preizkusijo se v gradnji mostu. 🤔

Matematiki ga izračunajo, zidarji sezidajo in se takoj podre. Matematiki gruntajo in gruntajo, a ne ugotovijo vzroka.

Podobno se zgodi fizikom, most se takoj podre. Fizikom se približno zdi, zakaj se je podrl.

Začuda pa most inženirjev obstane. Ampak inženirji ne znajo pojasnit zakaj. 😅

 

3 leta spremljam ta forum in spoznam človeka, ki ve več od matematikov, fizikov in inženirjev skupaj. 🙃 😂 Poleg tega pa je tudi pošten, kot se za Slovenca zagre, a ne Alex. 😩

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.