Skoči na vsebino

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel


Jest

Priporočeno sporočilo

Eno stvar je pa pozabil napisat: ja je vzel staro za "dober" denar in da je imela zadnjih 150.000 km... Japonci in dizli... Kaj pa vem, mi bomo kmalu imeli 350.000, pa smo imeli samo dvakrat servis okoli 800€. Na vsakih 120.000 je namreč treba zamenjati zobati jermen, pa še olje v menjalniku smo menjali. Drugače pa samo olje in filtre...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 14. 1. 2023 ob 16:20 je Boss napisal:

 

Tole pa ni glih dober argument, ker pol je najboljš kupit 15 let star avto, ki bo zagotovo cenejši tud od Dacie. Govorimo le o pogonskih sklopih na pa o znamkah avtomobilov. Se pravi primerjamo CX-30 in MX-30 zato ker je nekje v istem rangu. Če MX polniš doma, kjer je najceneje je po trenutnih cenah kWh okoli 4,5€ na 100km. Pri bencinu poraba 6,5 te pride nekje 8,5€ na 100km. Razlika je torej okoli 4€. Povprečna razlika v nabavni ceni pa je okoli 5k€. Se pravi, da na gorivu prideš skupi pri 125.000km ampak seveda samo če striktno polniš doma.

 

Ker je baterija majhna je potreba po pogostejšem ponjenju večja in s tem se dodatno zmanjšuje dolgoživost baterije. Se pravi, da po vsej verjetnosti kaj dosti več od 250.000km ne bo doživela. Cena za baterijo MX-30 je danes pri Mazdi neverjetnih 17.000€.

 

Kaj hočem povedat je to, da v trenutni situaciji so baterije čist predrage in težko človek reče, da je nakup EV cenovno racionalno dejanje s tem, da ves čas si na trnih in se čist preveč ukvarjaš z dometom in samo uporabo, da nekako prideš skozi dokaj normalno in uspešno. Se pravi govorimo o tem, da je skoraj vsako malo daljšo pot treba načrtovati, da maš kljub polni bateriji ves čas občutek, da se voziš skoraj na rezervi, da je hitrost vožnje odločilen faktor, da na daljših poteh moliš, da bo polnilnica prosta, da skrbiš za baterijo in jo večino polniš do 80% in ne prazniš pod 10%, da si v nekem podzavestnem strahu, da če zagori bo pizdarija da je ni večje (marsikdo zato ne parkira v garaži svojega objekta in v podzemskih garažah, kjer nekje že ne dovolijo vstopa EV-jem), da je pri 200.000km z originalno baterijo EV skoraj nemogoče prodat, razen za nizko ceno. Ma tega je še tolk, da boljš da neham.

 

To ni bitching čez EV-je ampak resni pomisleki zakaj EV-ji trenutno res niso idealna rešitev pa ne glede da politična agenda sili ljudi v nakup le teh. Trenutno pa verjetno še nekaj časa bo najboljša možnost PHEV ali range extenderji. Najboljša zadeva bo pa verjetno PHEV na vodik, če ne bo prišlo do nekekega hudega preboja na področju baterij.

Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je NevLado napisal:

Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.

 

Mene redni servisi pridejo 200-250 na servis. Pa 9 jih je od 0-180.
Ok, naslednji je na 120kkm ki naj bi bil kaksen evro vec, ampak do 8k je pa se kar dolga

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Matick napisal:

 

Mene redni servisi pridejo 200-250 na servis. Pa 9 jih je od 0-180.
Ok, naslednji je na 120kkm ki naj bi bil kaksen evro vec, ampak do 8k je pa se kar dolga

Imaš prav, ampak!

 

Hladilna tekočina, preverjanje ostalih tekočin, jermen, svečke...doda še nekaj eur.

 

Potem pa še največji faktor: vsakoleto na servis - dodatni strošek pot + čas

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
pred 6 urami je NevLado napisal:

Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.

 

Sem dobil najnovejše podatke in je cena za UK 15.000 funtov, EU je 17.000€ in za USA celo 21.000$. Lahko da je bila cena 8k€ 2 let nazaj, zdaj je pa dupla. 😒

 

tud tukaj na forumu za MX-30 pravijo da je tako.

 

WWW.MX30FORUM.COM

 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Sem dobil najnovejše podatke in je cena za UK 15.000 funtov, EU je 17.000€ in za USA celo 21.000$. Lahko da je bila cena 8k€ 2 let nazaj, zdaj je pa dupla. 😒

 

tud tukaj na forumu za MX-30 pravijo da je tako.

 

WWW.MX30FORUM.COM

 

Normalno in razumljivo, seveda vpliv covida vojne inflacije vojnega dobičkarstva in vsega ostalega :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to, da po 180.000 km "ugasne" in jo je treba obvezno menjat so pomoje bolj "bućke" ... Sem na hitro iskal informacijo o tem, a nisem nic nasel ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Jest napisal:

Ampak to, da po 180.000 km "ugasne" in jo je treba obvezno menjat so pomoje bolj "bućke" ... Sem na hitro iskal informacijo o tem, a nisem nic nasel ... 

Kdo bo to kupu pol, če veš kaj te čaka pr 180k km? 🙂 Ajde, da zdrži cca. 300k,500k km...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa lahko greš dejansko kam preverit/izmerit koliko moči ima v sebi baterija pri rabljenem hibridu ali električarju? 

Kupiš npr. priusa in čez eno leto menjaš baterijo, ki vsi vemo da je skoraj kot avto vredna.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

Screenshot 2023-01-16 at 16.11.54.png

 

A to ga boš lahko sestavil barvno, kot npr. C3?

 

 

Tako barvno kombinacijo bo imela samo posebna izdaja Edition R ...

 

Ostali paketi opreme so na voljo v dvobarvni kombinaciji

 

Ceramic:

image.jpeg

 

Jet crna:

image.jpeg

 

Zirkon sand:

image.jpeg

 

Soul rdeca:

image.jpeg

pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Pa lahko greš dejansko kam preverit/izmerit koliko moči ima v sebi baterija pri rabljenem hibridu ali električarju? 

Kupiš npr. priusa in čez eno leto menjaš baterijo, ki vsi vemo da je skoraj kot avto vredna.

 

 

Zakaj bi ji menjal po enem letu? Garancija je ponavadi 8 ali pri nekaterih avtih celo 10 let na baterijo ... Kapaciteta sicer pade z leti oz. s polnilnimi cikli ... ampak tudi po 10 letih se vedno ni zanic ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Jest napisal:

Ampak to, da po 180.000 km "ugasne" in jo je treba obvezno menjat so pomoje bolj "bućke" ... Sem na hitro iskal informacijo o tem, a nisem nic nasel ... 

Jah, dam nekaj na to, kar sem slišal tam iz ust na pooblaščencu no, pa delim info naprej.....

 

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Pa lahko greš dejansko kam preverit/izmerit koliko moči ima v sebi baterija pri rabljenem hibridu ali električarju? 

Kupiš npr. priusa in čez eno leto menjaš baterijo, ki vsi vemo da je skoraj kot avto vredna.

Nevem kako to laufa pri Mazdi ampak Toyota na vsakem rednem servisu naredi komplet preverbo hibridnega sistema in status pri hibridih

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Jest napisal:

Zakaj bi ji menjal po enem letu? Garancija je ponavadi 8 ali pri nekaterih avtih celo 10 let na baterijo ... Kapaciteta sicer pade z leti oz. s polnilnimi cikli ... ampak tudi po 10 letih se vedno ni zanic ... 

Če pa kupim prvo generacijo priusa, ki je že stara cca. 15 let? Mi lahko preverijo baterijo?

 

To me sam firbec matra, ker se raje pišem Brajdič, kot imam priusa🤣

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje lahko izmerijo... 

 

NAPOLNIAVTO.SI

Merjenje iztrosenosti baterije, ki pomembno vpliva na njeno življensko dobo

 

  • Všeč 1
  • Hvala 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je MazdaBoy napisal:

@Jest neki se pripravlja a ne? 😛 Menjava cx-5 za štromarja, hibrida? 😊

 

 

To itak... niti ni skrivnost :) ... Samo mi MX-30 ni vsec... je premajhna ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teslo sem peljal, model3, sem mel odprta usta, kolk to potegne 😳 ?zmeden? 😆 Ta, ki mi jo posodil, pravi da ma range 550 km, pozimi realnih 450km in jo ne zamenja za noben dizel oz. bencinar 🙂

  • Haha 3
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa Model X ali Model S Plaid? ;)

 

 

pred 48 minutami je Bini napisal:

Cx60 bo ravno pravšnja namesto x5......:prstgor:


X5 ne bom nikoli imel… Bavarci me ne ganejo ;) … 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pa tole zdi idiotsko, da se v SUV oblike prevoznih sredstev tlači serijsko 1000KM motorje. To nima nobenega smisla, ker tak istrelek je nepredvidljiv za ostale voznike. 200-300KM je za taka vozila vrh glave dovolj. Še zmeri skoči k vrag, anopak vseeno je bolj nadzorljiv in primeren prometu. Tesla je v tem primeru naredila v bistvu to, da na ta način dela konkurenčno prednost in da sili vse ostale, da tlačijo več sto kilowatne motorje tudi tja, kjer ni potrebe. Težko si predstavljam, da bodo razni analfabeti vožnje po možnosti v svojih 70 in 80 letih vozili 400 ali 500 konjske električne izstrelke, če komaj obvladajo avto. Poleg tega pa pri vseh omejitvah in mestnih vožnjah je to nesmisel. Verjetno si nihče ne želi, da bi en tak vozniški povprečnež pri zeleni luči stisnil na gas in poletel skozi križišče. Zakaj - zato ker lahko.

 

Pa to ni pizdoliranje čez EV-je, ker recimo tak primer je tud pickup Dodge RAM srt 10, ko so vanj tlačili motor od Viperja. Avto je bil težko vodljiv, požrešen, nestabilen, trdo poskakujoč in neuporaben ter nevaren za večino voznikov.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Bini napisal:

No pa CX-5 ,se mi je C nekje izgubil....😂


Saj sem razumel… samo malo sem se pohecal… oz. to, da bavarci ne pridejo v postev, kar drzi… ;)

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.