Skoči na vsebino

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel


Jest

Priporočeno sporočilo

Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Ja… pa na IG sem tudi videl… 

 

Škoda, za tiste ki nimajo-nimamo računa na vseh teh omrežjih, ne vem bi lahko dali npr. na youtube, ali ima danes že večina FB, IG, Twiter, itd...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je objavljeno tudi na spletni strani www.mazda.si …

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo prve specifikacije so prišle na plano:

WWW.AUTOCAR.CO.UK

New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor

 

0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je 50keda napisal:

Evo prve specifikacije so prišle na plano:

WWW.AUTOCAR.CO.UK

New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor

 

0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo

Se pravi, 50-litrski rezervoar za gorivo in baterija modela nudita doseg več kot 400 milj (pribl. 650 km) z emisijami 21 g/km – veliko povečanje dosega v primerjavi s 130 miljami, ki jih zagotavlja trenutni model, ki uporablja samo EV in ima 35,5 kWh. baterijo.🤔

Nič kaj prepričljivo. Velika poraba. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Popravljeno od SeekK
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je SeekK napisal:

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Počakajmo še na stroške vzdrževanja tega motorja :D

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejstvo, samo na papirju izgleda smiselno. Motor na enakomernih/optimalnih obratih, ni nekih ekstra obremenitev, neglede kam in kako pelješ...

 

Moja starša sta tik pred penzijo, to bi ubistvu bil idealen avto za njiju za dnevno skakanje po bližnji okolici, pa občasen daljši izlet/dopust. Se pa zatakne spet pri ceni, 40k za en manjši suv. Sej gre vse v to smer sam vseeno...dobih 20k več od tiste corolle k so zadnjič nalimal pod oglase..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

X2 

Upajo, da bo narod kar na veliko kupoval, ker ima Wankel notri. 

Saj bi blo vse lepo in prav, če nebi bil v grdem avtu in kot range extender:rolleyes:

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pa bral malo tehnične karakteristike motorja številke so okvirne ker si nisem točno zapomnil, okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, tako so preprečili, da bi gorivo pri sesanje uhajalo v napačne prekata.

 

aja pa se to , se strinjam z Boss da za precej uporabnikov je lahko uporabna zadeva, če ga lahko polnijo doma se potem večino časa vozijo z elektriko, ko že potuješ z bencinom je pa pogon se vedno električen, ker wankel samo proizvaja prek generatorja elektriko v optimalnih pogojih. Šoferju je pa stalno na voljo elektro navor ot pri dieselih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je mazdaman napisal:

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ...okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, ... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm sodobnih motorjev. Mi lohko kdo to raztolmač tko, bl po kmečko?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:

 

Verjemi, da nimaš manjšo porabo s CX-60... na daljše razdalje bo poraba verjetno za cca liter nižja kot pri CX-60, ki je bistveno težji avto. Prednost pogona generatorja z bencinskim motorjem je v tem, da motor deluje enakomerno in v najbolj efektivnih obratih. Sicer pa, treba bo počakat na produkcijo in dejasnke teste pa da vidimo v katerem tiču grmi zajec.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
    • Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.   Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
    • Moram naslednjič tega novejšega sprobat, čeprav mislim, da sem ga že pa se mi je takrat tako mudilo, da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.