Skoči na vsebino

Avto za osemdesetletnike ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Skupaj z potniki ali brez? 

Ko stoji na mestu:D

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Sem preizkusil kandidata Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE z navadnim atmosferskim trivaljnim motorjem in ročnim menjalnikom. Vse v skladu s pričakovanjem, občutek OK, predvsem zanimiv zvok motorja, preglednost boljša kot pri CX-3, pozicija notranje kljuke za odpiranje vrat nerodna, info sitem + prikazi modernejši. Všeč mi je bilo, ker nima start-stop sistema. :) 

 

Sprašujem pa se, zakaj že je Mazda nehala prodajati lepše zaobljeno CX-3 z bolj gladko tekočim 2.0 (gladko tekočim kar se ušes tiče)? ?zmeden?

 

image.png

In moja obsedenost s kamero :)

image.png

 

 

Jaz bi ga odsvetoval, ker ima kratko medosno. Zibajoča gajbica. Vozil sem CX-3 in sem na avtocesti včasih skakal ko kura, verjamem pa da avto ni narejen v mislih, da se voziš 130kmh+.

 

BI PA DEFINITIVNO PRIPOROČIL NAVADNEGA YARISA.

Popravljeno od NevLado
zatipkal sm sej ejga
Napisano
pred 13 urami je sportman333 napisal:

=nepremičnina....koliko ima to konjev, preseže 100?....

Vi se kar zafrkavajte. 😃

 

Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. :) . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.

 

Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Vi se kar zafrkavajte. 😃

 

Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. :) . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.

 

Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.

S ženo si imel zdraven, da je kontra guncala avto in je bilo potem vožnja znosna ali kako? 😊

Samo, ko  pa potegne vipavska burja je pa bolje, da te žepne izvedbe avtov pustite doma. Takrat se morata oba, voznik in sovoznik nagniti na isto stran za protiutež. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pretep pred novomeškim lokalom, občan v kritičnem stanju | 24ur.com WWW.24UR.COM V Novem mestu je pred enim izmed lokalov prišlo do pretepa. Po naših informacijah gre za očeta, ki je prišel po svojega sina, tam pa ga je pričakala skupina ljudi, ki ga je napadla, ko je ta izstopil iz svojega...   Gremo stavit, o kakšni skupini ljudi se gre?
    • Zadnje čase se precej ukvarjam z mixanjem (posnetkov in nastopov živo). Prilagam sliko nastavitve EQ za kick bass (bas bobna-kase)) za hard rock-heavy metal. Za Jazz in ostale bolj "mehke" zvrsti bi izgledalo malo drugače. Bil se na usposabljanju pri priznanjem tonskem tehniku, kjer smo šli skozi vse nastavitve. Tako, da iz grafa se lepo vidi, kaj se odvzema na nizkih frekvencah in kaj je dodaja na mid-visokih. Če bi samo odvzemali frekvence, bi bil zvok preveč flat (ne bi bilo tistega značilnega udarca, ki kaso naridi "klikasto" in bi se v glasbi izgubila z bass kitaro. EQ je pomemben za vse instrumente, da se lepo razvrstijo v zvočni spekter, da se ne prekrivajo in da ne nastane zmazek.  Res je, velikokrat se odvzema moteče frekvence, a se jih tudi poudari, kjer in če je potrebno.    EQ za kick bass (bas boben ali med glasbeniki - kaso)   
    • Bo Janez 007 kaj več povedal, v čem je glavna razlika med  Bose vs- non Bose. Nas bo malo podučil, kako se tele veže. 
    • Bose ima v i20n in tudi ni nekaj extra. Premalo jakosti...   Ima pa Focus B&O in špila vrhunsko.   Da ti odgovorim, bas je delan, da se prenaša po šasiji. Potegni mu kable ven in probaj. Boš opazil razliko.
    • Tudi jaz mislim, da je Bose ozvočenje v CX-30 močno precenjeno. Sicer za nas navadne smrtnike je čisto ok in se da poslušati, res pa ni neki ful zvok kot bi mogoče glede na reklamo Bose pričakoval.  Čudno mi je npr. že kakšno funkcijo sploh ima Bose subwoofer v prtljažniku, če je pokrit z z dvojno polico, vsaj pri meni (Cargo sistem, dodatna polica v prtljažniku z nastavitvami in nastali vmesni dodatni nižji prtljažni prostor, mislim da ni pri vseh opremah). Če je celi subwoofer pokrit, ne vem ali ga sploh slišiš, v čem je poanta ? Za navadno ozvočenje brez Bose, sicer sam ne vem kakšno je, vendar sem tudi sam na nekaterih drugih straneh zasledil, da ta Bose ni ne vem kaj. Če bi imel možnost, jaz sigurno ne bi izbral Bose, pa še v prtljažniku ti zavzema prostor, vendar žal nisem imel izbire, ker je del opreme.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.