Skoči na vsebino

Delovanje touchscreen-a med vožno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Ali je komu uspelo omogočiti možnost upravljanja touchscreen-a med vožnjo? Na YouTube je sicer nekaj videov na to temo, a meni ni uspelo. Kak predlog, namig?

 

Ja, vem, da je načeloma bolj varno prek koleščka, ampak se včasih ubiješ z vrtenjem in klikanjem, preden prideš do želenega gumba - sploh na CarPlay. Po mojem mnenju manj nevarno, če ti ali sovoznik pač klikne na tisti gumb na ekranu in mir.

 

Sicer Mazda6, letnik 2017.

 

Hvala vnaprej, LP, Daniel

Napisano

Načeloma je radio bolj pomemben, kot cesta... 

Ne vem, no... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri starijših verzijah infotainmenta je mogoče. Mislim da mora verzija nižja od 70

Napisano

Pri Android Auto so tudi izključili delovanje zaslona na dotik. Ok, to jih še razumem, zaradi varnosti. Ampak za vraga, zakaj je zaslon onemogočen takrat, ko avto stoji? Originalni infotainment pa dovoljuje tapkanje, če avto stoji. Pred meseci sem sicer nekje bral, da gre za omejitev Googla, ki ne more omogočati obojega - torej brez in z dotiki. Očitno je tako tudi pri Applu?
Res je marsikaj lažje narediti na zaslonu. Saj mislim, da smo o tem že govorili. Sicer je Mazdin sistem eden najboljših in meni je res všeč, da je delovanje na gumbih. Ampak pri AA bi pa marsikaj lažje naredil preko zaslona (v mirovanju).

Napisano

Pri CX-60 lahko izberem, da touchscreen pri CarPlay deluje tudi med voznjo… Z Android auto nisem probal…

 

IMG_9913.jpeg

 

IMG_9915.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Menda deluje tudi z Android auto

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je res… ampak so vsaj dali moznost izbire ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
5 minutes ago, Jest said:

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

Nenavadno. Imaš zaslon na dotik, ampak ti ga original sw ne omogoča :blink:

Napisano

Saj je menijsko tako narejeno, da se da upravljati preko kolescka in tipk… CarPlay ali Android auto pa je narejen bolj za upravljanje preko touchscreena… Sam prakticno nikoli ne packam po zaslonu, kar se vse da urediti s pomocjo koleskca in tipk… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejmo roko na srce. Kot voznik je dejansko mnogo bolj priporočljivo, da se pred štelanjem raznih navigacij USTAVIŠ na varnem mestu in to narediš lepo v miru. Torej ni glih neke hude potreba po touchscreenu med vožnjo, kot je recimo to pri VAGinah, kjer moraš precej osnovnih stvari iskat na touchscreenu. Tukaj Mazda poščije VW-ja po dolgem in počez, ker še vedno uporablja klasične gumbe, ki so najbolj intuitivni za varno uporabo.

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 48 minutami je kacnje napisal:

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

Meni je v 6-ki super, ker se da veliko hitreje vpisati želeno destinacijo v navigaciji. 

Avto stoji, da ne bo pomote. Je pa veliko hitreje in enostavneje, ko pritiskaš direkt na črke na ekranu, kot s tistim koleščkom na sredini v cx30. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Pri novejsih infotainmentih lahko lokacijo poisces preko telefona s pomocjo Mazdine aplikacije in jo posljes v infotainment… Poleg tega recimo zna prikazovati osnovna navodila tudi na HUD-u… Ampak samo s privzeto navigacijsko plikacijo na telefonu… Pri iOS z Apple Maps, pri Androidih z Google maps… Deluje pa recimo odlicno tudi z zvocnimi ukazi preko Siri na iOS… Govorno upravljanje v Mazda Connect pa se nisem probal… Pri prejsnjih Mazdah je delovalo porazno za slovensko govorece uporabnike…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jao, ka vse treba vedet v teh novih avtih. Zakaj se to uporablja? Kako se lahko 09 letnik mazda brez tega pelje? Resno me zanima, ker o teh stvareh nimam pojma. Pač jem z leseno žlico. 

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano

Saj ni treba vedeti.. pac kupis avto z osnovno opremo… Ljudje smo razlicni… Sam sem bolj tehnofrik in imam rad cimvec dodatne opreme… Zato ponavadi izberem polno opremljen model… 😅

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.