Skoči na vsebino

Mazda 6 2019 dizel


jotko

Priporočeno sporočilo

pred 18 minutami je Boss napisal:

Avtomobili v Nemčiji, ki gredo na jug imajo prevrtene kilometre vsaj v tretjini do polovici primerov. Torej, kaj pol? A rečeš, da si raje previden in preveriš, al si heroj in adrenalinski odvisnik pa greš na riziko? Ne vem, jaz sem raj pameten kot pa tak heroj.

 

Drugač pa nisem rekel, da ima ziher prevrtene. Rekel sem samo, da je potrebno preverit.

 

Kaj pa če je imel inštaliran Shop | MileageBlocker | Odometer Stopper ? 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Boss napisal:

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.

 

Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃

 

Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.

 

Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)? 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Janez007 napisal:

 

Kaj pa če je imel inštaliran Shop | MileageBlocker | Odometer Stopper ? 

 

Kako je to sploh možno, da se taka zadeva instalira v avto?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Boss napisal:

Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.

To je pa res. Ne zbijajo kilometrov Nemci ampak naši vrli mutivode, ki avtomobile uvažajo. 

In to se  naredi kar na kamionu samem. 

Novejši avti z veliko kilometri so v Nemčiji veliko cenejši. In, ko pridejo v Slovenijo, so čudežno manj voženi. 

Zato pa zaupati nakup kaki preverjeni in uveljavljeni firmi, ki ve, kaj pregledati in kako se tem stvarem streže. 

Ali oa, še bolje, da, greš sam  kupit avto v tujino (obvezno avto hiša, naj je pa kar na uradni servis, kjer prodajajo avte, ki so jih zamenjali staro za novo.) in, da je avto še vsaj kako leto v garanciji. 

Če se pokaže pozneje kaka težava jo rešiš v garanciji. 

Sam ne bi nikoli kupoval avta v tujini od fizične osebe. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.

 

Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃

 

Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.

 

Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)? 

Jaz ti povem da sem imel na mizi dvomestno cifro natisnjenih mobile de oglasov v času mojega naročanja, pa so samo ene 4 imele vpisane vse servise kot predpisano, drugje je povsod kaj manjkalo. :lol: Potem od teh dobrih greš pa še dalje v drobovje, npr vem kaj so menjali izvenserijsko (v garanciji). Tako da za uvažanje če si tak picajzel kot jaz ti pobere živce in precej časa, kar že veš da je bilo pri meni dober mesec.

 

Preverjat je nisem dal nikoli še enkrat v Slo, ker imam štempelj od pooblaščenega servisa v Nemčij, pisano pogodbo direktno na moje ime od njih. Ko ti aku crkne proti koncu petega leta, imajo pri 95kkm ploščice še 4 mm fore, etc etc ti je hitro jasno, da se stvari poklopijo z ustreznimi kilometri. Moraš vedet, da je res razlika, če avto kupiš sam (v mojem primeru preko posrednika), ali pa ga v slo že kupiš ko je uvožen.

 

Volan pa ja, prej je bla lisa levo in gor, sedaj se je pri meni v 40kkm naredila lisa še skrajno levo, točno tam kjer držim roko. :lol: Sem že hotu slikat zadnjič, ko sem ga malo bolj detajlno čistil, kakšna je to kvaliteta. Še malo in bo isti kot na bivši CX-3. Da ne omenjam vidne obrabe plastike na levi strani na vratih, kjer naslanjam roko. Pa je bila ob uvozu kot nova.

Popravljeno od NevLado
zatipk
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

Kilometre vrtijo vsepovsod...tako v tujini kot tudi pri nas, zares imaš lahko pri vsakem rabljenem avtu SKRB, da bi bili zavrteni kilometri. Kakšn je pa procent je pa že AMZS pred časom objavil članek, ki je bil tudi tu na forumu, cca vsak 4ti avto je prevrten.

Tle piše, da so v Nemčiji prevrteni kilometri pri vsakem tretjem, morda celo vsakem drugem avtomobilu.

 

LIVE.FINANCE.SI

Prilagajanje stanja kilometrov v avtomobilih je težava, ki avtomobilski svet spremlja že dolga desetletja. S prihodom novih avtomo...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je NevLado napisal:

Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.

 

Pa smo spet pri strašenju pred dizelskimi Mazdami... Ja, hiba dizelskih Mazd - iz LASTNIH IZKUŠENJ - je, da je po 360.000 pregon... ... ... se pravi prevoženih kilometrih servis dražji od vrednosti avta: ker je treba menjat zobati jermen, zavorne diske in silent bloke.... Avto pa je praktično še tovarniško sestavljen (razen sprednjih zavornih diskov, nekaj končnikov in leve nihajne roke spredaj)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka: Ti pa spet mešaš jabolka in hruške.

 

Govora ni o starih DITD in podobnih mašinah, temveč Fordovemu 2.2l stroju z Mazda logotipom in manj posrečeno izvedbo z dvema EGR zato da ne rabi sečnine (UREA). Pa pogoste regeneracije, mešanje nafte in olja itd.

 

Ti nimaš SkyActiv-D motorja, torej težko kaj konkretnega poveš o njem.

 

In če človek nima res posluha za avtomobil in njegovo vzdrževanje, mu je res bolj enostavno in varno svetovati bencinsko gnano Mazdo.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne dvorjan ti mešaš jabolka in hruške, ker to nima nobene veze s Fordom. Mazdin 2.2 R2 in skyactivD so motorji, ki jih je Mazda sama razvila in ni noben rebadge še najmanj pa Fordov.

 

S Fordom je isto samo to, da sta oba dizla in cca 2.2 litra v oznaki. To je pa to.

 

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.