Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odvisno, kje je kupljena... Ce je pri nas, potem bi morale podnevi svetit dnevne luci, ko se stemni pa zarometi... Ampak sele, ko speljes oz. ko so vrata zaprta...

 

Iz navodil za uporabo za letnik od 06/2016

 

image.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 43 minutami je borutso napisal:

Probal vse, pa ne dela. Avto pa je bil kupljen v nemčiji.

Tudi moja 6-ka je iz nemčije pa deluje na, avtomatsko tako,da so podnevi avtomatsko  vklopljene dnevne.

Nekaj ne štima pri tvojem avtu. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je borutso napisal:

Probal vse, pa ne dela. Avto pa je bil kupljen v nemčiji.

Podnevi bo svetila samo led, navadna žarnica se užge šele ponoči.

 

V nastavitvah infotamenta lahko nastaviš občutljivost prižiga navadnih luči, sepravi kako intenzivno ob kakšni temi etc

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Podnevi bo svetila samo led, navadna žarnica se užge šele ponoči.

 

V nastavitvah infotamenta lahko nastaviš občutljivost prižiga navadnih luči, sepravi kako intenzivno ob kakšni temi etc

Saj to je problem, ker na auto led ne sveti.

Napisano
pred 10 minutami je borutso napisal:

Saj to je problem, ker na auto led ne sveti.

 

Pa si probal med voznjo? Ker se mi zdi, da se dnevne luci vklopijo sele, ko se avto premika ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

 

Pa si probal med voznjo? Ker se mi zdi, da se dnevne luci vklopijo sele, ko se avto premika ... 

Ja, oziroma ko se ustaviš dokler ne potegneš ročne.

Napisano
dne 19. 4. 2023 ob 14:11 je Jest napisal:

 

Pa si probal med voznjo? Ker se mi zdi, da se dnevne luci vklopijo sele, ko se avto premika ... 

To je to ja:) jaz sem vžal luči, zapru vrata sprostil ročno, in hodil gledat in nič haha, ko spelješ pa delajo ja. Ajoj:) dolge in kratke pa še ne vwm ali menja sam ali ne?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.