Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Bencinski motorji v alfah koliko sem seznanjen so kar trpežne, dizle pa tako kot povsod ekologija muci 😕

Napisano (urejeno)

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Seveda so, samo pri nas ne vem zakaj novih 6 ni več za naročit.

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/4SD/#

 

G165 in G194.

 

Je pa zanimivo, da Nemci nudijo najem novega avta za določeno obdobje, na povzetku konfiguracije

 

 

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Glede multi air sistema, tam če filter za MA menjuješ redno enkrat letno pa menjave olj delaš na 10000km po mojem nima kaj bit. Ker ko gledaš vsak ki ima probleme ima zabasan ta mali filter pa ko pokrov ventilov dol vzameš je vse črno od dolgih servisnih intervalov. Drugače so pa ti motorji od alf bencinarji dober nakup.

Plastika pa hjaaa znano, upam da so v giuliji to porihtali, skoda bi bilo da bi plastika kvarila veselje v tako lepem avtu.

Napisano

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Napisano

Kolk sem jaz slišal je notranjost giulije kvalitetna in brez čričkov. 

Minus je le to za moje pojme, da ni sortwagon verzije🤔

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Napisano

Giulietta je bila 7 let brez čiričkov, potem pa je športno podvozje, z 18" in našimi slabimi cestami polomlo nekaj v amaturki.

 

Pol leta stara Giulia jih ni imela.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je scania napisal:

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.

Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.

 

Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.

Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.

 

Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...

Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
dne 14. 5. 2023 ob 20:11 je Tilen5 napisal:

Zdej sm si jo skonfiguriral,.. 2.0turbo 280km si takoj na 65k 😐

2021 je bila v nemčiji cena za QV 85k, kolega noče povedat kolko je dal, ampak tako nora cena na black friday, da ni mogel reči ne.

 

Čakal je 8 mesecev.

 

Vse se je podražalo, razen Focusa.

ST je dražji samo 1000€ od 2019, nimajo pa več normalnih mašin al ST ali pa 1L igračke.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ma cene so nore, primerne za nemski, svicarski, nizozemski... trg ne pa za naše razmere. Ne razumem kako je lahko nov avto v Nemčiji cenejši kot pri nas, Hrvati pa imajo vozila še dražja kot mi. Torej nižji kot je standar višja je cena novih vozil, ni mi logično.

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

pred 12 urami je Janez007 napisal:

🙂
 

 

Popravljeno od MPero
Napisano
pred 11 urami je MPero napisal:

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

 

Najbolj zoprna zadeva je, da ni pravila, zakaj pri določenih avtih crknejo turbine, injektorji, ...Tako so primeri, da nekaterim, ki zelo slabo servisirajo, ne crkne, drugim, ki preveč skrbijo za servise pa crknejo pri 70.000 prevoženih.

 

Torej govorim o okvarah, ki niso posledica vzdrževanja. 

 

 

Napisano
dne 14. 5. 2023 ob 17:06 je scania napisal:

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

Boš ostal na Japoncu. Ker Alfa bo šla prej v stečaj in na smetišče zgodovine kot Mazda. #steklenakrogla

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V kratkem verjetno ne… Ker od takrat, ko predstavijo kaj novega na kaksnem avtosalonu do izida kar traja… lahko tudi leto ali vec… ;) Pa vsaj govorice so prej bolj glasne…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

To je pričakovan izid, vendar je Mazda kr precej nagnjena k svojeglavosti in bodo mogoče udarili tudi z novo strategijo in nepricakovano lansirali model in tako pod pajsko udarili tekmece. 

 

Verjetno se to ne bo zgodilo, ampak v meni vse od predstavitve nesramno lepega koceptnega sedanskega vozila še živi to upanje in verjamem da bodo tisti koncept tudi spravili na cesto v uporabnisko obliko.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 1 minuto je robertk6 napisal:

Ampak bila bi strupena:punk:

In prodalo bi se jih več kot limuzin.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.