Skoči na vsebino

K: Mazda6 G145/165 karavan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Napisano
pred 17 urami je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

kopiram iz teme "zanimivi oglasi", ko je ravno tak model, kot se opisuje.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=18482667

Napisano (urejeno)
dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Revolution je tko na najvišji nivo opreme. Potem maš zraven še edino revolution top in takumi neke verzije. Upam, da se ne motim. Fajn izbira, dobr kupi. Srečno :zoom-zoom:

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 9. 6. 2023 ob 16:23 je Z M A J napisal:

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Ja, ampak če nikoli ne greš čez 4 tisoč obratov je brez veze kupovat 165.

Napisano

Poglej res proti 2.5L AT, oz vsaj pleji ga da vidiš, če je ok.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Poglej res proti 2.5L AT, oz vsaj pleji ga da vidiš, če je ok.

Najboljše je res testirati tiste motorne izvedbe, ki pridejo v poštev, da ne bo kasneje žalosti in slabe volje.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Menander jaz imam M6 2,5l AT, sem pa iz Kranja, če si iz teh koncev pa bi rad probal mi piši, pa se zmeniva, da vsaj vidiš če je to zate. Jo imam pa namen nekje do konca leta prodati.

Napisano

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 15 urami je Menander napisal:

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

Čestitike za nakup. Naj ti dobro služi, velik varnih km. :zoom-zoom:

 

 

Napisano

Hvala, hvala. Moram se še mal navadit, prej se je vozila precej manšja turbo mašinca. Bi pa rabil predlog, predlagate koga za globinsko čiščenje, v LJ ali okolici. Da kvalitetno opravijo (pregledalo bo sokolje oko boljše polovice) in da me ne oskubijo preveč. Se takrat tudi javim s kako fotko.

Napisano

Če ti Kamnik ni predaleč, priporočam; ČA-ZO. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.